Ei saatana sulla täytyy kyllä olla jotain vikaa nupissa. Ei muuten yksinkertaisesti saa ulostettua noin typerää paskaa näppäimistöltään.exPertti kirjoitti:Kuolemantuottamuksesta toivottavasti talvikelillä kesärenkailla ajavat tuomitaankin KUN jotakin sattuu.Manaaja kirjoitti:Kuten ei myöskään sinun tolkuton, äärimmäisyyksiin menevä turvallisuushakuisuutesi jota kansanomaisesti kutsutaan nimellä tappotylsyys.
Minulle on ihan sama mitä sinulle tapahtuu kun kerran itse olet henkilökohtaisesti näin valinnut, mutta toisaalta en kyllä halua Jaggeasi saada autoni kyljestäkään sisälle vain siksi ettei "tappotylsyys" kiinnosta.
Ensinnäkin, niille sladeille on aikansa ja paikkansa. Ne tapahtuivat kahta autiota ja liikennevapaata risteystä lukuunottamatta autiolla ja liikennevapaalla teollisuusalueella, osa vielä suljettujen porttien sisäpuolella oman työpaikan pihalla.
Mites kun vähän aikaa tästä taaksepäin ei ollut ajonvakaudenhallintajärjestelmiä olemassa? Pitääkö sellaiset ihmiset automaattisesti vaikka ampua? Entäs kun mennään muutamia vuosikymmeniä taaksepäin, ja sai ajaa talvet läpi kesärenkailla, kun talvirenkaita ei vielä ollut? Hauleja kaikille?
Sunlaiset kuljettajat ovat itse asiassa kaikista pelottavimpia: Kaikki lasketaan tekniikan varaan. Ei osata käsitellä autoa enää luonnonlakien mukaan. Jos mä en olisi koskaan kytkenyt ajonvakaudenhallintoja autoistani pois (aivan kuin niitä edes autoissani olisi ollut tätä viimeistä lukuunottamatta), niin ei mulla olisi koskaan ollut taitoa hankkia noita autonkäsittelytaidoista tupsahtaneita pokaalejanikaan hyllyyn. Ja joo, kehtaan väittää ihan jo niidenkin perusteella olevani keskimääräistä parempi kuljettaja.
Mitäs pertsa teet, kun kesken matkaan siihen inforuutuun pamahtaakin varoitusvalo ja teksti "Ajovammaturva poissa käytöstä", kun jonkun renkaan hammassensori on täyttynyt jäätyneestä loskasta? Kai sitä jonkunsortin esikäsittelyhoidon saisi tulla antamaan pesäpallomailalla, jos sinä vastuuntunnoton ja autonkäsittelytaitokädetön paskiainen ajaisit moisella autolla enää metriäkään?