Mutta kun se tepsii. Katsos kun sen jälkeen jostain kummasta ilmestyy järjetön kasa rokotetteita kuin tyhjästä ja kansa rauhoittuu. Vasta useiden satojen kuolleiden jälkeen paljastuu, että viranomaiset hätäpäissään jakoivat kansalle lumetta saadakseen alkaneen kansannousun tyrehtymään. Pelkään jo etukäteen mitä kaikkea siitä seuraakaan, huh!Elppis kirjoitti:Saat sumutetta! Ei kantsi
Tavallinen torstai
Tiedän. Meidän jäbä oppi niistämisen viime viikolla, nyt toivoo nuhaa.nowaysis kirjoitti:Ai niin. Lapseni, 6v., ei osaa jostain syystä niistää. Ei jotenkin pienenä oppinut, ja nytkin tuloksena on lähinnä yökkäilyä ja yskimistä kun pitäisi olla suu kiinni ja puhaltaa nenän kautta. Mihinkähän tämä liittyy? No, lähinnä ärsyttävää.
-
- Kitisijä
Joo. Nyt anoppi uhkaili kaappaavansa lapset metsään luoksensa muutamaks viikoks, jotta välttyisivät possulta. Vaaaaad, että niin ku pystyisin olemaan erossa pienistä viikkoja / viettämään anoppilassa itse viikkoja poistumatta välissä ihmisten ilmoille?nowaysis kirjoitti:Kerro sille, että takuulla saa sen vielä, ja monta kertaa
Hmmh.
Tulisi pitkä reissu. Toinen aalto tulee kevättalvella tod. näk.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Joo. Nyt anoppi uhkaili kaappaavansa lapset metsään luoksensa muutamaks viikoks, jotta välttyisivät possulta. Vaaaaad, että niin ku pystyisin olemaan erossa pienistä viikkoja / viettämään anoppilassa itse viikkoja poistumatta välissä ihmisten ilmoille?nowaysis kirjoitti:Kerro sille, että takuulla saa sen vielä, ja monta kertaa
Hmmh.
Metsässä on ihan hyvä kun siellä on vähempi muita ihmisiä
Kelasin tossa just(en siis ihan tosissani), että mitä jos tää onkin sikainflunessan keuhkokomplikaatio ja kuolen yöllä. Muksu ei varmaan sais soitettua mun kännykällä mihinkään, eikä kellään oo mun avainta. Naapuri, voisitko ottaa sen ihan just in case? Voin heittää partsilta.. Mies on loppuviikon muilla mailla. Onneks meillä ei oo kissoja, jotka hyödyntäisivät nuoren, hyvinmuodostuneen ruumiini ravitsemusmielessä. Toivottavasti makaaberit ajatukseni eivät loukanneet kenenkään herkkiä tunteita. Just thinking
Toisaalta nautin tämmösestä stephenkingmäisestä tunnelmasta, kun luntakin tulee ja kaikkea. Inhimillinen kärsimys on vaan se miinuspuoli.

Kelasin tossa just(en siis ihan tosissani), että mitä jos tää onkin sikainflunessan keuhkokomplikaatio ja kuolen yöllä. Muksu ei varmaan sais soitettua mun kännykällä mihinkään, eikä kellään oo mun avainta. Naapuri, voisitko ottaa sen ihan just in case? Voin heittää partsilta.. Mies on loppuviikon muilla mailla. Onneks meillä ei oo kissoja, jotka hyödyntäisivät nuoren, hyvinmuodostuneen ruumiini ravitsemusmielessä. Toivottavasti makaaberit ajatukseni eivät loukanneet kenenkään herkkiä tunteita. Just thinking

Toisaalta nautin tämmösestä stephenkingmäisestä tunnelmasta, kun luntakin tulee ja kaikkea. Inhimillinen kärsimys on vaan se miinuspuoli.
Prepare for the worstest.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Ällös huoli, madot pitävät maallisesta majastasi oikein hyvän huolen.nowaysis kirjoitti:Onneks meillä ei oo kissoja, jotka hyödyntäisivät nuoren, hyvinmuodostuneen ruumiini ravitsemusmielessä. Toivottavasti makaaberit ajatukseni eivät loukanneet kenenkään herkkiä tunteita. Just thinking
Paras päivä ikinä.
nowaysis kirjoitti:Muksu
Ai niin. Lapseni, 6v., ei osaa jostain syystä niistää. Ei jotenkin pienenä oppinut, ja nytkin tuloksena on lähinnä yökkäilyä ja yskimistä kun pitäisi olla suu kiinni ja puhaltaa nenän kautta. Mihinkähän tämä liittyy? No, lähinnä ärsyttävää.

Voi olla että joskus evolutiivisesti niistämisen oppiminen oli tärkeää, jos nyt sitten on alkanut kehitys ihmisessä taaksepäin? Tätähän me olemme odottaneet. Ehkä ihmissuvun onneksi geenini ovat vieläkin hyvässä tallessa.

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Re: Tavallinen torstai
Olen, sillä laittoivat minut silloin soittamaan sinne Laakson sikaflunssa-asemalle, kun omalle terveysasemalle mukeloa ei niillä oireilla suostuttu päästämään tarkistettavaksi.Riemumieli kirjoitti:Oletko varma, ettei tuohon kuulu useampi kuin yksi piste?prosessi kirjoitti:Niiden oireiden kanssa olisi kuulemma pitänyt mennä sikaflunssa-asemalle, mistä kieltäydyin, sillä jos tuo olisi ollut jotain muuta, sieltä se tartunta viimeistään olisi tullut, etenkin kun siellä ei edes ole ajanvarausta, vaan jonotussysteemi, joka ei todellakaan toimi 2-vuotiaan kanssa jos ei edes saa tehdä mitään tai koskea mihinkään, ja joutuu käyttämään hengityssuojaa.
Re: Tavallinen torstai
Tääkin mua nauratti.prosessi kirjoitti:Olen, sillä laittoivat minut silloin soittamaan sinne Laakson sikaflunssa-asemalle, kun omalle terveysasemalle mukeloa ei niillä oireilla suostuttu päästämään tarkistettavaksi.Riemumieli kirjoitti:Oletko varma, ettei tuohon kuulu useampi kuin yksi piste?prosessi kirjoitti:Pitkähkö virke.
- epäpissis
Kylläpä pyryttää keskustassa. Kliffaa!