Mitä Ostit?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
http://www.healinghomosexuality.com/Riemumieli kirjoitti:Conan-, War of the Ring ja Chaos in the old World -lautapelit.
Ei kun halusin vain BD-soittimen myös olohuoneeseen, enkä toista pleikkaria raaskinut sen takia kuitenkaan ostaa. Toisekseen en saa olkkarin nykyistä dvd-soitinta aluekoodittomaksi, mutta ton saapi näpyttelemällä.Frederik Krueger kirjoitti:Miksi? Eikös sulla ollut jo PS3? Ajattelin hankkia sellaisen melkeinpä jo Bluray-ominaisuuksiensa takia, mutta onko siinä jotain vikaa BR-soittimena?bedlam kirjoitti:Philipsin Blu-ray -soitin.
Päinvastoinhan PS3 on asiantuntijoiden mukaan parempi soitin kuin nämä halvemmat erillissoittimet. Ja toiminnassaan huomattavasti nopeampi. Aika kalliiksihan se Plese tosin tulee, jos pelkästään BD-katseluun laittaa. On se vaan hassua, vielä ihan vasta PS3 oli aivan ylivoimaisesti halvin sinilevysoitin markkinoilla.
Viimeksi muokannut bedlam, 05.11.2009 14:55. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
- Riemumieli
- Kitisijä
Voimani eivät riitä. Sinä voisit varmaan auttaa, kun olit (muistaakseni) joskus poikarakkautta harrastanut ja ilmeisesti parantunut haluistasi?NuoriD kirjoitti:http://www.healinghomosexuality.com/
Paras päivä ikinä.
Tuo riivaaja poistui minusta yhtä äkkiä kuin oli tullutkin, eikä vierailu kokonaisuudessaan onneksi kestänyt yhtä minuuttia pidempään. Näin ollen minulla ei valitettavasti ole muita eheytymisvinkkejä.Riemumieli kirjoitti:Voimani eivät riitä. Sinä voisit varmaan auttaa, kun olit (muistaakseni) joskus poikarakkautta harrastanut ja ilmeisesti parantunut haluistasi?NuoriD kirjoitti:http://www.healinghomosexuality.com/
Täytyy lukee 33 sivua ja arvata mikä siinä on perseestä?Bluntly kirjoitti:^^^ http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=77317
Vai siis ihan yleisenä linkkinä heitit ilman että siinä ois mitään erityistä vikaa BD-soittimena?
Hmm, tutkiskelin asiaa, ja alkoi houkuttamaan vanhempi PS3. Olisi 269e verkkokaupassa nyt. Vähän yli kympin kalliimmalla singstar ABBA-bundlena mikkien kanssa! Pistin tilaukseen! 
Uudempaa PS3 slimiä en taida haluta tämän videon perusteella. Varsin vittumaisen sävyistä meteliä pitää mun korvaani.

Uudempaa PS3 slimiä en taida haluta tämän videon perusteella. Varsin vittumaisen sävyistä meteliä pitää mun korvaani.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Päädyin eilen samaan lukemani perusteella, mutta ajattelin jotta jos vain odottelen hieman että saavat hiottua tuollaiset PS3 Slim lapsentaudit pois. Ehkä siinä vaiheessa PS3-pelejäkin saa halvalla alelaareista, aivan kuten silloin kun vihdoinkin ostin PS2:n.Manaaja kirjoitti:Uudempaa PS3 slimiä en taida haluta tämän videon perusteella. Varsin vittumaisen sävyistä meteliä pitää mun korvaani.
Tosin, pahimmassa tapauksessa voisin laittaa äänekkään Sliminkin TV-tason ovien taakse kuulosuojaan, kuten olen tehnyt äänekkäälle digiboksille ja supermölyisälle XBoxillekin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Usb-porttien määrä mulle se suurin juttu. En osaisi mitenkään elää kahden kanssa. Itse asiassa 6 olisi varmaan sopiva määrä, mutta neljälläkin pärjää.Manaaja kirjoitti:^ Njoo, PS2-yhteensopimattomuus sviduttaa kyllä rankasti.
Kyllä kai noita nykyäänkin melko halvalla saa jopa Suomesta. 12 eurolla tuossa meidän lähimarketissa halvimmat, Amazonista olen alle kympillä tilannut useammankin pelin.Frederik Krueger kirjoitti:Ehkä siinä vaiheessa PS3-pelejäkin saa halvalla alelaareista, aivan kuten silloin kun vihdoinkin ostin PS2:n.
Ei periaatteessa mikään, mutta sitten on vielä muun sälän päälle hubi, josta roikkuu dongleja ja piuhoja.Manaaja kirjoitti:Mikä estää käyttämästä hubia?bedlam kirjoitti:Usb-porttien määrä mulle se suurin juttu. En osaisi mitenkään elää kahden kanssa. Itse asiassa 6 olisi varmaan sopiva määrä, mutta neljälläkin pärjää.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Äkillisenä heräteostoksena tommoisen, eli 320Gt 2,5" IDE kiintolevyn läppäriin. Lähdin vartavasten kotoa ajelemaan Verkkokauppaan vähän ennen sulkemisaikaa. Ilmeisesti vein viimeisen kappaleen koska nyt Verkkokaupassa lukee toimitusajaksi 2-5 työpäivää (aiemmin illalla "Heti").
Sinänsä ihan turhake ostos koska se meni ikivanhaan läppäriin vaihtolevyksi, 40-gigainen pois. Alkoi vaan tilanpuute vähän ahdistaa kun olin asentanut kaksi käyttistä rinnakkain, ja jouduin jo valikoimaan mitä oheisohjelmia partitioille uskaltaa asentaa ettei tila lopu.
Sinänsä olen yllättynyt että vaihtolevy toimi heittämällä heti, varsinkin kun googletin jotain epäonnistuneita vaihtoja. Läppärin BIOSin päivitin kaiken varalta uusimpaan ennen vaihtoa.
Vastaavat SATA-levyt olisivat olleet paljon halvempia, mutta se on voi voi kun tuohon läppäriin sopii vain IDE. Minun onnellani läppäri rikkoutuu huomenna, sitten ainakin oli turha ostos.
Sinänsä ihan turhake ostos koska se meni ikivanhaan läppäriin vaihtolevyksi, 40-gigainen pois. Alkoi vaan tilanpuute vähän ahdistaa kun olin asentanut kaksi käyttistä rinnakkain, ja jouduin jo valikoimaan mitä oheisohjelmia partitioille uskaltaa asentaa ettei tila lopu.
Sinänsä olen yllättynyt että vaihtolevy toimi heittämällä heti, varsinkin kun googletin jotain epäonnistuneita vaihtoja. Läppärin BIOSin päivitin kaiken varalta uusimpaan ennen vaihtoa.
Vastaavat SATA-levyt olisivat olleet paljon halvempia, mutta se on voi voi kun tuohon läppäriin sopii vain IDE. Minun onnellani läppäri rikkoutuu huomenna, sitten ainakin oli turha ostos.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Genelec 6010A, 1 pari.
Ääni jopa PALJON parempi mitä kahden nyrkin kokoisilta osasin odottaa.
Pitäsköhän mennä hakemaan ton sarjan subbari parempaan kotiin..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Saattaisi olla kyllä hyvä setti makuuhuoneeseen. Subbarikin menisi nätisti sängyn alle. Hmm! Paljon maksoit ja mistä ostit?Pulkannaru kirjoitti:Genelec 6010A, 1 pari.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Stocalla kantistarjouksena tän kuun. Hinta vajaa 200€/kpl. Subbari vajaa 400€... tekis kyllä mieli ostaa. Mulla nää on työhuoneessa tietsikan persiissä.
Stocalla kantistarjouksena tän kuun. Hinta vajaa 200€/kpl. Subbari vajaa 400€... tekis kyllä mieli ostaa. Mulla nää on työhuoneessa tietsikan persiissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: