Sikainfluenssa
Meillä lienee nyt tytöillä tämä. Eilen aamulla toinen olikin yhtäkkiä kipeä, myöhemmin iltapäivällä tuli koulusta tiedote, että siellä on varmistunut eka tapaus. Illemmalla alkoi toinenkin tytöistä olla vähän veto veks...
Soitin äsken terkkariin, mistä kertoivat, että tyttöjen koululta on varmistunut nyt useampia tapauksia. Eihän diagnoosia voi tietenkään tehdä puhelimitse, mutta oireet täsmäävät, joten hoidetaan tää nyt sitten influenssana.
Soitin äsken terkkariin, mistä kertoivat, että tyttöjen koululta on varmistunut nyt useampia tapauksia. Eihän diagnoosia voi tietenkään tehdä puhelimitse, mutta oireet täsmäävät, joten hoidetaan tää nyt sitten influenssana.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Oh noes. Miten YLE viitsii tuota edes uutisoida. Luukkanen-Kildehän on pipi jopa foliohattujen asteikolla.annepa kirjoitti:Ei terve....bliss kirjoitti:Juhuu
Nainenhan juttujensa mukaan matkustaa Ufolla tämän tästä ja nuo päähän istutetut mikrosirut YLE sentään refroikin, eiköhän suurin osa siitä tajua, minkälaisesta auktoriteetista on kyse.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Az4p3mRMAWU[/youtube]
Sijaistamassani koulussa tuli eilen tieto ekasta varmistuneesta sikatapauksesta (ei siis minusta vaan siitä influenssasta). Täytyy toivoa ettei tartu minuun, nyt ei oikein ehtisi makoilemaan sairaaloissa. Tosin kait sielläkin voisi väsätä lopputyötä jos vain tauti ei tapa eikä pidä liian korkeata kuumetta. Mitään rokotteita en aio ottaa, koska Rauni-Leena Gideon-Luukkamieskään ei ota.
-
- Kitisijä
Jenkeissähän se on katastroofi! Teri Hatcher täydellisistä naisista sairastui, koko USA on paniikissa että ehditäänkö jouluspecial kuvata. Se on totista pelkoa se!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitääkö näitä tartunnan saaneita kohdella ruttoisina vai sääliä heitä? Ja sitten kun parantuu, niin onko sit niinku sankari ja iso starba?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Jos saan tartunnan, lupaan perustaa siitä tänne oman ketjun, jota päivitän joka viides minuutti. Kerron siinä tuntemuksistani syvällisesti ja mitään salaamatta. Tulen etsimään vastauksia mm. kysymyksiin kuka minä olen ja mitä on elämä. Tulette hämmästymään.Elppis kirjoitti:Se on totista pelkoa se!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Myöhäistä. Prosessi on sen jo keksinyt. Tosin ei kait sillä mitään possulentsua olekaan, vaikka se houreiselta kuulostaakin.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jos saan tartunnan, lupaan perustaa siitä tänne oman ketjun, jota päivitän joka viides minuutti. Kerron siinä tuntemuksistani syvällisesti ja mitään salaamatta. Tulen etsimään vastauksia mm. kysymyksiin kuka minä olen ja mitä on elämä. Tulette hämmästymään.
Mä sain possunuhapiikistä haittavaikutuksia, snif! Käsivarsi särkee ja on flunssaisen tukkoinen olo ja pientä jokapaikan kolotustakin. Melkeen kuin kuumetta olisi mutta mittarin mukaan ei sitten kuitenkaan, mutta mullehan ei nouse kuume! Mistä voin vaatia korvauksia ja mikä on iltalehden numero jonne voin soittaa ja raportoida vakavista haittavaikutuksistani?!1
Sijaistatko sä tyttärieni koulussa?SikaMika kirjoitti:Sijaistamassani koulussa tuli eilen tieto ekasta varmistuneesta sikatapauksesta (ei siis minusta vaan siitä influenssasta).

Vaola kirjoitti:Eilen aamulla toinen olikin yhtäkkiä kipeä, myöhemmin iltapäivällä tuli koulusta tiedote, että siellä on varmistunut eka tapaus.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola mitä oireita teillä tytöillä on? Mä luulisin ettei meillä oo sikis, koska ihan vaan kuumetta(nyt 37,5) ja yskää, nenä vähän tukkonen. Toisaalta, kun monilla oireilu on ollu lievää, niin hitostako tuota saa tietää..Huominen kotona vielä ainakin..
Tsemppiä kuiteskin teille ja toivotaan, että selviätte kaikki sairastuneet mahdollisimman vähällä!
Tsemppiä kuiteskin teille ja toivotaan, että selviätte kaikki sairastuneet mahdollisimman vähällä!
Prepare for the worstest.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Kuume, kurkkukipu ja päänsärky. Vähän ovat yskäisiä ja nuhaisia myös.nowaysis kirjoitti:Vaola mitä oireita teillä tytöillä on?
Joo, kunhan hinnasta sovitaan (esim. vaihdetaan laatikko kuohuviiniä käytettyihin räkärätteihin), niin voit pistäytyä täällä päin.Frederik Krueger kirjoitti:Ostetaan sikainfluenssa hyvään kotiin nyt.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Huomasin tuon. Sijaistamani koulun ja teidän luukun välillä on niin monta muutakin koulua, etten usko kyseessä olevan saman koulun. Eli ei tarvitse pelätä muuta sikailua kuin juurikin sitä tautia!Vaola kirjoitti:Sijaistatko sä tyttärieni koulussa?SikaMika kirjoitti:Sijaistamassani koulussa tuli eilen tieto ekasta varmistuneesta sikatapauksesta (ei siis minusta vaan siitä influenssasta).![]()
Vaola kirjoitti:Eilen aamulla toinen olikin yhtäkkiä kipeä, myöhemmin iltapäivällä tuli koulusta tiedote, että siellä on varmistunut eka tapaus.
Liityn juurikin tähän joukkoon. Nyt ja heti, eikä varsinkaan silloin, kun mun kalenterissa lukee kalareissu ypöyksin. Sanon vaan, että jos Mr. Murphy nyt soveltaa lakiaan minun kohdalla, niin se vitun kusipää on yhtä kuin kuollut.Frederik Krueger kirjoitti:Ostetaan sikainfluenssa hyvään kotiin nyt. Mun pitäisi sairastaa se tässä kahden viikon sisään, muuten on jo liian myöhäistä ja menee pasmat sekaisin.
"Okei, mä voin räkäistä sua" olisi sopiva vastaus.
Niin siis kuulin tänään päiväkodilla tuosta naapurustoon asti päässeestä armottomasta tappajataudista. Laskettiin siinä nopeesti, että ens viikolla alkaa kaatuman näitä pikkusiskoja ja -veljiä.
Päätin tosin tänään salilla että minähän menen. Vaikka se tappaisi minut. Niin isosta menosta nyt on kyse. Nyt ei pää kestä pettymyksiä.
^ Täällä tarkempi lista: http://www.espoo.fi/binary.asp?path=1;2 ... Attachment