Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Valkosipulinkynsiä ja sisäfilettä grillistä, ahhhh pala taivasta.
Mulle suunnattu senkin nauta!! Noo... Käpäsin tässä noin puoltoista viikkoa sitten sellasessa pihvigrillissä "nauttimassa" verisen pihvin ihan kokeillakseni, että miltä tuntuu. Olihan se sellasta telaketjumeininkiä kun katseli sitä keittiön toimintaa, että meinas alkaa oikeasti ahdistamaan. Rupesin laskemaan, että montakohan nautaa/sonnia on noiden lihojen takia vedetty normi teurastamon läpi sillai niinku ketjutuotantona. Ja mulla on paha fiilis, että ne luomulihat poikkeaa ihan samoilla teurastamoilla. Prove me wrong!!
Jos jotain positiivista pitää hakea, niin se hyvä siinä oli, että listalta ei löytynyt vasikan lihaa. Oliko sitä oikeasti käytössä, niin sitähän en voi tietää.
Paskalla riulla 'istuen' tuulisessa metsässä -38C on kans aika virkistävää!
Paska päivä muutenkin. Aamulla läppäri kiukutteli ja pikahälytys yritysasiakkaan luo ja puhelinneuvottelua parin yritysasiakkan toimarien kanssa. Puuh. Sit kurssia ja pari tuntia oikeaa työtä. -> Ostoksille, nyt kotona puol tuntia. Ja vielä pitäis tehdä etätöitä kolme tuntia. Not. No ehkä yhden tunnin vois tehdä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kuolen tänne jos yön aikana sataa lunta. Lamaannun kauhusta. Sit meen kuolemaan aamupaskalle, merinäköala ja tupakat messiin. Ehkä mokkula jos oikein kerjäätte. Taidan olla vähän humalassa. En haluu miettii lehmien teurastuksia. Syön huomenna tonnikalaa ja nyt rupes itkettää kun mietin onko niihin tunaverkkoihin kuollu 2 vai 100 delfiiniä. Kehitän syömishäiriön. En syö mitään paitsi saaren antimia. Kuolen tänne jos meri jäätyy! Tullessa piti rikkoa ohutta jäätä mantereen puolelta. Huisia.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kuolen tänne jos yön aikana sataa lunta. Lamaannun kauhusta. Sit meen kuolemaan aamupaskalle, merinäköala ja tupakat messiin. Ehkä mokkula jos oikein kerjäätte. Taidan olla vähän humalassa. En haluu miettii lehmien teurastuksia. Syön huomenna tonnikalaa ja nyt rupes itkettää kun mietin onko niihin tunaverkkoihin kuollu 2 vai 100 delfiiniä. Kehitän syömishäiriön. En syö mitään paitsi saaren antimia. Kuolen tänne jos meri jäätyy! Tullessa piti rikkoa ohutta jäätä mantereen puolelta. Huisia.
Mä olen huono kerjäämään, joten hukkaa se mokkula ja nauti olostasi.
Siis mikä tää hierontajuttu oikein on? Oonko joskus sellasta ehdottanu vai sinä sitä ehdottanu? Kuulostaa kyllä ihan hyvältä, mulla on tosin yks kolme vuotta vanha hierontalahjakortti käyttämättä edelleen, ku ei vaan saa aikaseks..
nowaysis kirjoitti:Siis mikä tää hierontajuttu oikein on? Oonko joskus sellasta ehdottanu vai sinä sitä ehdottanu? Kuulostaa kyllä ihan hyvältä, mulla on tosin yks kolme vuotta vanha hierontalahjakortti käyttämättä edelleen, ku ei vaan saa aikaseks..
No joku tyttöjen iltamiin liittynyt juttu se oli. Toiminimi tarttee toimintaa! Voin stripatakin!
Meen nukkuun, en oo lukenu yhtään koko päivänä vaan säätäny ansiokkaasti kaikkee. No toisaalta vois kattoo csi koska huomennakin päivystän kotona tuon potilaan kanssa joten eipä oo kiirettä heräillä. Viude.