Mun mielestä se on.bliss kirjoitti:Riemumieli kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Se on kiihottavaa, hauskaa ja se antaa latinkia elämään.
Kuoletko ilman seksiä? Siis ihan todella, loppuvatko elintoimintosi jos saisit tietää, että tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä seksiä?martza kirjoitti:Mun mielestä se on.bliss kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Ei muuten odota.Gat kirjoitti:...odottaa juuri Kitinän miehiltä vonkuuviestejä
Sanotaan sitten, että esitit jälleen kerran kutsun vongata sinua. Mutta It takes two to tango kuten Jartsa asian ilmaisi, vonger ja vongee.bliss kirjoitti:Väännetään nyt sullekin ratakiskosta. Mä en vonkaa. Ketään. Koskaan.
Se mitä lopetan on mahdollisuus olla saatavilla.
Kas kun ilman parisuhdetta tms. on ihan helppo olla. Seksi ei ole perustarve.
Kuolen. En voi elää ilman sitä. Se on kuin lopettaisi syömisen.bliss kirjoitti:Kuoletko ilman seksiä? Siis ihan todella, loppuvatko elintoimintosi jos saisit tietää, että tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä seksiä?martza kirjoitti:Mun mielestä se on.bliss kirjoitti: ........Seksi ei ole perustarve.
Jännää, kuinka jotkut (miehet) eivät vaan tajua, että elämä jatkuu sittenkin
No. Jos joku muukin ymmärtää tämän yhtä väärin ja aikoo vahingossa vongata, niin voin jo tässä vastata:Riemumieli kirjoitti:Sanotaan sitten, että esitit jälleen kerran kutsun vongata sinuabliss kirjoitti:Väännetään nyt sullekin ratakiskosta. Mä en vonkaa. Ketään. Koskaan.
Se mitä lopetan on mahdollisuus olla saatavilla.
Kas kun ilman parisuhdetta tms. on ihan helppo olla. Seksi ei ole perustarve.
Ai nii joo ne joista ei välitä ees niiden biologinen äiti saati sit sun uus naises.martza kirjoitti:En mä haluu mitä opetuslapsii itselleni. Mulla on ihku oikeet lapset jo.
Mulla ehkä on tuota kokemusta tullut enemmän näin iän myötä ja olen näistä jotain itse oppinutkin.
bliss kirjoitti:Muistaakseni en vielä koskaan. Eli kyllä, näin kauan ainakin olen voinut.martza kirjoitti: Koska viimeksi runkit?![]()
Voitko elää ilman runkkimisiakin?
EI VOI PITÄÄ PAIKKANSA.bliss kirjoitti:Muistaakseni en vielä koskaan. Eli kyllä, näin kauan ainakin olen voinut.martza kirjoitti: Koska viimeksi runkit?![]()
Voitko elää ilman runkkimisiakin?
Äiti on välittänyt ja välittää ja on todella hyvissä väleissä omien lastensa kanssa vaikka olemme eronneet. Nih..Lapitii kirjoitti:Ai nii joo ne joista ei välitä ees niiden biologinen äiti saati sit sun uus naises.martza kirjoitti:En mä haluu mitä opetuslapsii itselleni. Mulla on ihku oikeet lapset jo.
Mulla ehkä on tuota kokemusta tullut enemmän näin iän myötä ja olen näistä jotain itse oppinutkin.
Ou jee, olet tosiaan elänyt ja oppinut. Kateeks käy.
Jees, haluat että joku vonkaa sinua, vaikkei sitten täällä. Ja kiitos, et itsekään ole kiinnostava, mitä katkerat tai siltä kuulostavat ihmiset harvemmin tapaavat olla.bliss kirjoitti:No. Jos joku muukin ymmärtää tämän yhtä väärin ja aikoo vahingossa vongata, niin voin jo tässä vastata:
EI.
Te ette vaan ole kiinnostavia.
Etkös sä itekin jossain ihmetelly, kuin kylmästi se jätti ne? Muistelisin vaan... Saatan olla väärässäkin ja jos niin sori.martza kirjoitti:Äiti on välittänyt ja välittää ja on todella hyvissä väleissä omien lastensa kanssa vaikka olemme eronneet. Nih..
Sillä ei ole väliä, välittäkö uusi vaimoni heistä. Ei ole tarvettakaan. Hän välittää omista lapsistaan ja minä omistaan ja tasapaino on täten hyvä.
Että tällainen kokemus.
Mitenkäs se nyt meni? Sinä heitit ilmaan kertomuksen radalla olemisen loppumisesta, en minä tai joku muu. Minä en puhu parisuhteesta sitä tai tätä, enkä kiinnostuksestani seksiin (mikä on ihan luonnollista ja yksi osa ihmisyyttä). Jos oletetaan, että siitä puhe mistä puute, niin kuka täällä haluaisi elää ja missä ja minkä kautta?bliss kirjoitti:Te olette hassuja. Elätte niinq parisuhteiden kautta ettekä näköjään voi käsittää, että kaikki ihmiset eivät tee niin. Tai ole kiinnostuneita seksistä.
Aivan totta. Pääasia on kuitenkin pääasia, lasta tärkeämpää ei ole eikä tule. Sille tasolle ei pääse parisuhteen toinen osapuoli, ei edes lähellä, mikä ei välttämättä ole kovin positiivista.Lapitii kirjoitti:Mut tohon jälkimmäiseen nyt vielä kerran kommentoin, et onpa omituisen tunneköyhää porukkaa teillä siellä.
En mä ainakaan vois kuvitellakaa et jos mullois skidejä ja kuvioon yrittäs tulla uus kumppani joka ei välittäis niistäKIN. Pihalle joutais aika noileeta. Kuule vaik ois mimmone panokone.
Siihen nähden, että asia ei sinua kiinnosta, koet hämmästyttävän usein tarvetta kertoa, miten et kaipaa parisuhdetta.bliss kirjoitti:Näköjään puhumme eri kieltä. Sanoilla näyttää olevan eri merkitys mun ja mm. Riemumielen kielenkytössä. No. Pääasia, että itse tiedän mitä tarkoitan.
Mitenhän voisin saa munan pyllyyni ja olla silti 130 %? Eikös tuossa tiivisty puheiden ja todellisuuden välinen ristiriita?NuoriD kirjoitti:Jos itse ajattelen jotain asiaa, josta en ole kiinnostunut - sanotaan vaikka postimerkkien keräily, niin toimin sikäli toisin, että en koe tarvetta toistuvasti aktiivisesti tuoda esille, että en ole kiinnostunut postimerkkien keräilystä.
Melko mukavasti sillä aina saa vipinää palstalleNuoriD kirjoitti:Siihen nähden, että asia ei sinua kiinnosta, koet hämmästyttävän usein tarvetta kertoa, miten et kaipaa parisuhdetta.bliss kirjoitti:Näköjään puhumme eri kieltä. Sanoilla näyttää olevan eri merkitys mun ja mm. Riemumielen kielenkytössä. No. Pääasia, että itse tiedän mitä tarkoitan.
Tätä viestiä seuranneesta keskustelusta sai sellaisen kuvan, että olet melkein parisuhdevastainen. Jos saa olla utelias, millä "ehdoilla" siirtyisit oman unelmien ukkomiehesi kanssa parisuhteen auvoiseen satamaan?bliss kirjoitti:Ja sitten muuten tajusin just, että mulle tulee aikamoinen kiire...! Oon itelleni luvannut, että jos ei mitn sutinaa ole ennenku täytän pyöreitä vuosia tossa tammikuun alussa, lopetan kaikki suhdehöpöhöpöt koko loppuelämän ajaksi ja keskityn ihan kokonaan muihin asioihin.
61 päivää aikaa kehittää jotain, sitten kaikki toivo on mennyttä