Pue kissat haarniskaanStinky kirjoitti:Kun kello lyö 16 niin mä tiedän että fiilis onneks paranee

Kantsii hommata se kielto.. tai sitten vaan tekee niin, ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin, vainoharhaista mutta toimii.Vaola kirjoitti:Minkä takia puhelinmyyjät soittelevat taas ryppäissä? Kolme puhelua tullut muutaman päivän sisään... Ja sitä edeltävästä ryppäästä ei ole kovin pitkä aika. Voiko niille lyödä luurin korvaan? En millään haluaisi olla epäkohtelias, mutta kun ei meinaa millään mennä kaaliin, että kauppoja ei tule!![]()
Täytynee vihdoin hommata se suoramarkkinointikielto, niin sitten voi heti vaan vedota siihen.
Mulle myös! Kysyi ensin jostain Gloria-lehdestä joka mulle oli ennen tullut... "ei kyllä ole..", sitten tarkisti nimen ja osoitteen.. "nimi on sama, osoitteessa en ole koskaan asunut". Totesi pahoitellen että väärä henkilö ja toivotti hyvät jatkot. Wow.Kai Nalo kirjoitti:Ei se auta kuin osittain.Vaola kirjoitti:
Täytynee vihdoin hommata se suoramarkkinointikielto, niin sitten voi heti vaan vedota siihen.
Muuta käy se tosinkin päin. Mulle löi viimeviikolla puhelinmyyjä luurin korvaan
Ei oikein toimi meillä... Nytkin meillä odotetaan korjaajaa jääkaappipakastimelle, joten kaikkiin puheluihin (etenkin niihin jotka tulevat tuntemattomista numeroistamilli kirjoitti:tai sitten vaan tekee niin, ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin, vainoharhaista mutta toimii.
Joo mulle kanssa kerran lyötiin. Mulla oli huono päivä, joten lapsellisesti ilmoitin siihen kyseiseen firmaan numeron josta oli soitettu ja puhelun ajankohdan.Kai Nalo kirjoitti:Muuta käy se tosinkin päin. Mulle löi viimeviikolla puhelinmyyjä luurin korvaan
Mä sanon aina heti kun kysyvät sen "En kai nyt suinkaan kesken pullanpaiston sattunut soittamaan?", että et sattunut mutta jos myytte jotain, niin en osta mitään/en ole kiinnostunut tjsp. Tuosta sitten seuraavan liikkeen pitäisi olla joko se luurin sulkeminen, tai sitten väännetään rautalangasta uudestaan, koska eihän se ole sitä hyvää kaupantekoa, että asiakasta uskotaan heti ekalla kerralla.Kai Nalo kirjoitti:Puhelinmyyjille toimii hyvin yksikertainen taktiikka. Älä anna niille puheenvuoroa.
Saman lopputuloksen saavuttaa myös esim. ampumalla itsensä. Suosittelen sitä suoramarkkinointikieltoa. Itse en esim. ikimaailmassa palkkaisi tyyppiä, jonka tietäisin jättävan vastaamatta tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin. Seikka kertoisi tarpeeksi tyypin ongelmanratkaisu- ja neuvottelukyvyistä sekä kynnyksestä tarttua härkää sarvista. Vain paskahousut eivät vastaa puheluihinsa.milli kirjoitti:tai sitten vaan tekee niin, ettei vastaa tuntemattomiin numeroihin, vainoharhaista mutta toimii.
This video is no longer available due to copyright claim by Disney.Vesper kirjoitti:Tää piristi tänään (näin sen eilen leffassa):
http://www.youtube.com/watch?v=pqaFfor2 ... r_embedded