Halloween lauantai
Halloween lauantai
Oon nauttinut illan mittaan 15- ja 18-vuotiaista sekä pelannut pokeria. Tulos kalsarikännirahat. Ehkä tää lauantai sit sujuu paremmin, illalla faijan pileet (ei pukua kuulemma) ja sit statiin.... Tarjoilija! viel yks Talisker ja keppana.
Viimeksi muokannut Dumis, 31.10.2009 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Surullista mutta totta päivitin kännyn taustaksi Mafia Wars -logon, hiukan keljuaa kun jäin levelistä 10 pojoo, heikko homma ja mahikset vasta aamulla uuteen nousuun... Toiset kerjää päästä toisten Mafioihin, minä annan tulosten kertoa..
Eilen illalla harjoittelin Bowmoren 12y maiskutusta William Kssa Kurvissa, meni liikaa ölppää saunan jälkeen, eikä "Norweigian wood" sovi edes kamiinaan, sellaista sörssöä se on..
Eilen illalla harjoittelin Bowmoren 12y maiskutusta William Kssa Kurvissa, meni liikaa ölppää saunan jälkeen, eikä "Norweigian wood" sovi edes kamiinaan, sellaista sörssöä se on..
Pyyhin Netikettiin..
Mulla on vähän erilainen käsitys viskinmaistelusta, mutta ei siinä mitään..Dumis kirjoitti:Mietin et otinko Glenlivettiä 1 vai 2 napsua... no se jää mysteeriksi.
Joskus on kaverit naama epäuskosena seurannu kun kaasin pienen 0,35l pullosen 18v Glenfiddich juomaa suorana kurkusta alas, se oli viinan väärin käyttöä..
Pyyhin Netikettiin..
- Riemumieli
- Kitisijä
Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Haukotus. Lapset lähti mummolaan just, saan kulkee yöpaidassa iltaan asti! Parasta.
Suklaatakin muisti kauppailija eilen tuoda. Olin liian väsynyt maistaakseni, tänään en aio olla.
Tuunatut kurpitsat on ihan kliffoja tossa pihalla.
Ai nii, tän pitäis olla LOTTOLAUANTAI, kaikki kuulema tekee rivinsä ja istuu sohvalla huomiseen arvontaan asti.
Taidan pestä pyykkiä.
Haukotus. Lapset lähti mummolaan just, saan kulkee yöpaidassa iltaan asti! Parasta.
Suklaatakin muisti kauppailija eilen tuoda. Olin liian väsynyt maistaakseni, tänään en aio olla.
Ai nii, tän pitäis olla LOTTOLAUANTAI, kaikki kuulema tekee rivinsä ja istuu sohvalla huomiseen arvontaan asti.
Taidan pestä pyykkiä.
Pää räjähtää!!!
Laatikoita puretaan epätoivosesti ku etitään KAHVIA!!
Tottakai ekana on pakattu hammasharjat, kahvi ja tyynyt. Eli viimeset 3 pvää vanhas kämpäs vietettiin hampaaat paskasena noutokahvilla ja epämukavasti.
Mut hei, onhan toi ihan loogista! Vittu miähet...
Laatikoita puretaan epätoivosesti ku etitään KAHVIA!!
Tottakai ekana on pakattu hammasharjat, kahvi ja tyynyt. Eli viimeset 3 pvää vanhas kämpäs vietettiin hampaaat paskasena noutokahvilla ja epämukavasti.
Mut hei, onhan toi ihan loogista! Vittu miähet...

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- Stadinarska
- Kitisijä
Etkö ollenkaan ajattele iikkari Oopelia! Onko se aivan yksin tallissa? Eikai vaan palele ulkona? Mene ihmeessä pikkuisen lämmittämään. Minä itse lähden ulkoiluttamaan omaani. SURRUR! Sekin rakastaa saarta, mutta vien sen mieron tielle tuonne Hesan mantereelle.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Taidan pestä pyykkiä.
Nuuhkaisin ulos äsken! En erottanut Geetzua.
Stadinarska
Erehdyin rymy-eetuun "yhdelle" työkaverijengin mukana. No safka oli loistavaa, kalja märkää, mutta helvetin torvisoittokunta möykkäsi niin kovalla ettei edessä istuneen huutoa kuullut ja tarjoilijaksi osui aivan alalle sopimaton idiootti.
Ja se "yksi" multiploitui.
Onneksi väistin hienoisesti mahdollisuuden joutua Keravalle hillumaan liian pienessä naisten yöpaidassa.
Ja se "yksi" multiploitui.
Onneksi väistin hienoisesti mahdollisuuden joutua Keravalle hillumaan liian pienessä naisten yöpaidassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.