Pimeä Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta työpaikan kuntotestiin. Onkohan tulos 'oikein erinomainen kunto, jos olisit 70-vuotias'? Testin jälkeen kohti kauppaa ja kotia. Illalla suursiivous, kun huomenna tulee talo täyteen tuttuja vieraita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:suursiivous
:doh: Mähän olen pahempi kuin Gattis ja Pertti yhdessä.
Musta on tullu gattis: juon Karhua ja tsiikaan nettipokee.
*30 sek tästä ajatuksesta* :doh: No joo, se niistä orkuista. Taidan jatkaa siivousta.

Edit/lisäys: Voikohan siihen kuolla, jos ei joka päivä saa? Pelottaa. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

kohta kampaajalle värjäämään tämä nysä mustaksi. :D
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mä jätän nysäni värjäämättä !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti: :doh: Mähän olen pahempi kuin Gattis ja Pertti yhdessä.
Tämän siitä saa kun avautuu tällä palstalla. Sitä assosioituu kaikenlaisiin hiippareihin.

Jaa näköjään myös lapitii kuuluu tähän ryhmään, jatkakaa
Came here for school, graduated to the high life
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kreitsu kirjoitti:kohta kampaajalle värjäämään tämä nysä mustaksi. :D
Sangen asiallista! Mäkin värjäsin nysäni eilen mustaksi.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stinky kirjoitti:
Hjyvä kun muistutitte. Mun pitää ajella itseni huomenna. Mmmmm joka puolelta, uuuh.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
Mä värjäsin pari vk sitten ihan tummanruskeaksi. Värjäsin huonosti, joten jäi sellasia punaruskeita juovia sinne tänne = näyttää ihan ammattilaisen tekemiltä raidoilta. Ei paha!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Onhan noita "hyviä" systeemejä maailmalla, esim. joissakin maissa keskellä 80-100 km/h tietä olevat kääntymispisteet joissa voi tehdä uukkarin vastakkaiselle tielle, jos uskaltaa. Miksei Suomeenkin saada tuollaisia? :roll:
Jotenkin kuvastavaa luonteellesi, että rupeat lässyttämään muitten maitten liikennejärjestelyistä niitä käyttävien kanssa ja olet asiantuntevampi arvioimaan niitten toimivuutta kuin ne jotka niitä käyttävät.
Minähän olen käyttänyt taajaan mainitsemiani ulkomaisia liikennejärjestelyjä, siitä kysymykseni juontavat juurensa.

Aiheuttaako liikennejärjestelyjen käyttö kyvyttömyyttä perustella miksi se on parempi vaihtoehto kuin esim. nuoliliikennevalot, joista vastaväittäjällä ei sitten puolestaan ole välttämättä kokemusta?

Jos kokee kyvyttömyyttä perustella kantaansa, aina voi tietenkin sinun tavoin vedota auktoriteettiin, ikäänkuin vain väitteen sanojalla on merkitystä, ei väitteiden takana olevilla perusteluilla.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 30.10.2009 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lapitii
Kitisijä

kaikki te ^
Teillä on kyllä prioriteetit aivan persiillään.
Lapitii
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Jaa näköjään myös lapitii kuuluu tähän ryhmään, jatkakaa
Kävin mä silti sentäs suihkussa.

Mut joo, jatkan. Kohta pitää lähtee Tolu-purkki ojossa ja pipari guumana (kuulemma) jynssäileen kaakeleita, niin pääsee (sit palkaks) viä uuteen saunaankin. Ooh aah ihq!!
Viimeksi muokannut Lapitii, 30.10.2009 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

mull on niin päässä jotain vikaa.. miten saa viikon parhaimman työntekoinspiksen perjantaina parikyt minsaa ennen työviikon loppumista.. aloitin sit uuden projektin täs.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Olipahan muuten mahtava keikka Nosturissa eilen! Nyt sitten väsyttää ja paleltaa... Tekis mieli kuumaan suihkuun, mutta ei viitsi kun saunavuoro häämöttää muutaman tunnin päässä. Ehkäpä peiton alle lämpimään kuitenkin, ihan vaan siitä ilosta että voi. :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Piti jo kolme varttia sitten aloittaa operaatio siivous, mutta nyt lähinnä väsyttää vaan. Jos korkkais kepardin, niin jeesaiskohan?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tulkaa jooko joku ihkumuru tänne päiväkahville? Tarjoon sumpit tai kaakaot (automaatista) ja vaahtokarkit ja cookiesit ja irtokarkit.
Mistä tätä karkkia oikein tulee?
Ainiin ja oikein hyvää Halloweenia kaikille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Toi yks remonttiasentaja on niin hottis ja vaikuttaa muutenkin mukavalta, että mun on vaikee pysyä housuissani. Tekis mieli tehdä jonkinlaista tuttavuutta, mutta en osaa siten, etten päätyisi nolaamaan itseäni ihan täydellisesti ja etten olisi liian läpinäkyvä. Mitä mä teen? En ainakaan osaa esittää minkäänmoisia kysymyksiä kiinteistötekniikasta tai remontin tarkemmasta luonteesta, mikä olisi tietysti asiallisin tapa.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Peppu olo. Huomenna vissiin pepumpi :D
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

nastamuumio kirjoitti:Mitä mä teen?
Kysy lähteekö se kahville?! :)
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

bliss kirjoitti: Kysy lähteekö se kahville?! :)
R-kiskalle? Ja lisäks eikö se oo täällä tekemässä töitä eikä kahvittelemassa? Sitä oon vähän miettinyt, että jos leipoisin pullaa tms. edellisenä päivänä, kun ne tulee tänne asuntoon ja tarjoisin joidenkin keksittyjen bileiden ylijäämiä, mutta ylipäänsä vaikeus on se puhuminen, kun en oikein taida kyetä muuhun kuin punasteluun ja idioottihymyilyyn sen läsnäollessa.

Sinänsä en voi ryhtyä kovin hyökkääväksi, etten leimautuis tyypiksi, joka ahdistelee tyyppejä niiden työpaikoilla, mutta toisaalta mä olen tykästynyt vain tähän yhteen tiettyyn enkä noihin muutamaan muuhun, jotka vaikuttavat elävän todeksi kaikkia negatiivisimpia amisstereotypioita ikinä.
Lapitii
Kitisijä

tuulenpuiska kirjoitti:Peppu olo. Huomenna vissiin pepumpi :D
No eiks se oo ihan hyvä? Niin mulkin vähän. =) Et pepul on kohta käyttöö (mul on jo villasukat ja kumpparit jalas). Hommaa säkin sellasta. Suosittelen!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

nastamuumio kirjoitti:
bliss kirjoitti: Kysy lähteekö se kahville?! :)
R-kiskalle? Ja lisäks eikö se oo täällä tekemässä töitä eikä kahvittelemassa?
Saa R-kiskoiltakin kahvia ;)
Ja täytyyhän duunareiden pitää taukoja!

Eikä tossa nyt ole se KAHVI pääasia. Ja juttua voi keksiä mistä vaan (joo, minä, paraskin neuvoja...)
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Toi yks remonttiasentaja on niin hottis ja vaikuttaa muutenkin mukavalta, että mun on vaikee pysyä housuissani. Tekis mieli tehdä jonkinlaista tuttavuutta, mutta en osaa siten, etten päätyisi nolaamaan itseäni ihan täydellisesti ja etten olisi liian läpinäkyvä. Mitä mä teen? En ainakaan osaa esittää minkäänmoisia kysymyksiä kiinteistötekniikasta tai remontin tarkemmasta luonteesta, mikä olisi tietysti asiallisin tapa.
Herrajumala että nautin jos naisillakin joskus on tuollaisia vaikeuksia kuten minulla aina! :D

En mä vaan tiedä neuvoja. Jos et pysty samplailevaan flirttiinkään. Tietysti voisit mennä suihkuun (jos se remontissa toimii) ja pyytää tuota saippuoimaan sinut. :D Jos ei suoralla vinkillä flaksaa, et menetä mitään, nolauksellakaan ei ole väliä, koska tuskin enää koskaan rempan jälkeen näätkään jäbää.

Ja amis vielä...
Monestiko pitää sanoa että minut tai oikeammin minua saisit koska haluat? Tietty en kelvanne sulle edes pelkkään sukupuoliaktiin.. :roll: Sinusta vain yhden kuvan olen nähnyt ja panisin.
Viimeksi muokannut Gat, 30.10.2009 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Lapitii
Kitisijä

Np, ties kuin monettako kertaa. Ehkä abt 20:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1NK9ZioUCsM[/youtube]
Toivottavasti kohta jo pitäs mennä!!
Mut on tää vaan niin ihq. <3
Lapitii
Kitisijä

Btw, ihan mihinkään aikasempaan liittymättä, tulipa vaan mieleeni, jotenkin, nyt pitänee sanoa, että Tuulenpuiska on ihan töRRRrkeen hyvännäkönen. Suorastaan pantava. Paljonkin! (mä tiän, mä tiän! =)

*lyö Lapitii suosittelee -laatuleiman TuPuun*
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Söin tortellineja med vuohenjuustofeta, salsa ja akt. Pitäis raahautua ruokaostoksille. Sit ois illan viettoo, ja keskiyöllä tulee Perjantai 13. jihuu :)
Harmi, että se on oikeesti vasta kahden viikon päästä!

Niska jumissa, pakko venytellä, yöh.

http://www.youtube.com/watch?v=e4VOQ-knlas&feature=fvhr

Kyllä on niin hienon näköinen mies, että lämmittää vanhemmankin tädin sydäntä näin pimeinä syysiltoina.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin