Pinkki Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

tuulenpuiska kirjoitti:Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.
Ihanaa, ulkoistettua tiedotusta! :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

aasi kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Huhu tietää kertoa että Aasi saattaa ehkä mahdollisesti ottaa tuikun viskiä. Ehkä.
Mulle maksetaan tästä. Eiku...
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Mulle maksetaan tästä. Eiku...
Luonnossa?
Pyyhin Netikettiin..
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt vasta luin tän ikuvanhan ketjun kokonaisuudessaan läpi (darroissa ei napeksu/huvita/kehtoo ja sit ei enää muista palata), ja tarvii kiittää kaikkii lapsi-issueeni kommentoineita.
Elppis, prosessi, Nehemiah, Kainalo(kin, vaikkakin tais huolehtii vaan mun dokailusta, mut sallittuu sekin =), ExPertti jne, sori ku joitain varmaan unohin enkä enää kyl rupee selaa! Mut tnx! :h:
(Sille yhelle kylläkään ei, mut... kukin tyylillään. =P)

Erityismainintana Nehemiahille sori väärinymmärrykseni itsekkyysjuttuihin (ja kiits niistäki, good points), eihän se niin vaikeeta ollukaan tajuu nyt selvistä päi luki. =P Oon silleen vähä pölö et pikku seitinohuessa (köh...) tuppaan suunapäänä kommentoimaan miettimättä. Et tnx sullekin hyvistä kommenteista!

*Lapitii hieman hämmentyneenä palstan sympatioista ja asiallisuudesta vrt. viime aikojen kakkakeskustelut jne. yms, tai sit vaan oon lukenu heikosti ja aika kököllä seulalla valikoiden*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin