Ok, olin sit vääräs. Jotenkin oli vaan tullu sellanen fiilis. Jostain aikasemmista siis. But now I stand corrected, tnx.Nehemiah James kirjoitti:No en. Nyttenkin olen positiivaillut ja mazzaa negaillut.Lapitii kirjoitti:Edit/lisäys: Btw mä luulen et sä aina negailet mua kohtaan muutenkin, en oikein tiä miks.)
Pinkki Perjantai
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.Lapitii kirjoitti:Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.Manaaja kirjoitti:Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Noh, ilmottele sit niin palataan asiaan. Osotteenhan tiät.Manaaja kirjoitti:En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.Lapitii kirjoitti:Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.Manaaja kirjoitti:Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Juu, pistän parin vuoden päästä tulemaan. Osoitteena oli vissiin vielä sama vanha Koukkuniemen vanhainkoti?Lapitii kirjoitti:Noh, ilmottele sit niin palataan asiaan. Osotteenhan tiät.Manaaja kirjoitti:En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.Lapitii kirjoitti: Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.
Vianorilta soittivat. Isin Mitsubishin ja mun Lantikan talvirenkaat oli siellä jemmassa. Tai siis olivat. Nyt on varkaat vieneet ne ja paljon muita renkaita. Ei tainnut olla varma paikka. Vakuutus niillä on ja kuulemma antavat uudet talvirenkaat ja alumiinivanteet. Toivottavasti eivät ala nuukailemaan ja ketkuamaan.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Jos sitä lähtis kattomaan mahdollisia seiniä kämpille, koti here I come.
Tosin poikakin pitäisi hakea. Eilen se sai päättää mitä tehdään ruuaksi (tosiaan 1v4kk ikää..). Toinen kerta saa odottaa, en millään halunnut tehdä silliä, punaista lenkkiä ja sinihomejuustoa. Mitkään osottelut ei nyt auta!
Tosin poikakin pitäisi hakea. Eilen se sai päättää mitä tehdään ruuaksi (tosiaan 1v4kk ikää..). Toinen kerta saa odottaa, en millään halunnut tehdä silliä, punaista lenkkiä ja sinihomejuustoa. Mitkään osottelut ei nyt auta!

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Muka vauhikas päivä illalla oli pientä puuhaa..
Kuvat on kuvissa..
Viikonloppu pitäisi joku Valli-baari dokkari mennä kaattoo mutta onneksi itselläkin tuo DVD.. Sunnuntaina yritän nostaa veneen ja jos onnistu niin jätän jäihin, on alumiinia ja kestää, tiedän koska yhen talven pidin jäissä, paskaakos raatamaan jos helpommalla selviää, urpot?
Kuvat on kuvissa..
Viikonloppu pitäisi joku Valli-baari dokkari mennä kaattoo mutta onneksi itselläkin tuo DVD.. Sunnuntaina yritän nostaa veneen ja jos onnistu niin jätän jäihin, on alumiinia ja kestää, tiedän koska yhen talven pidin jäissä, paskaakos raatamaan jos helpommalla selviää, urpot?
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Se ois seuravaks sit melkein 4 tuntia autossa.
Huomenna sähkötöitä, remppaa, metsäjuttuja ja kalastusta. Kai.
Huomenna sähkötöitä, remppaa, metsäjuttuja ja kalastusta. Kai.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.