Joo, ei tullut typerämpää mieleen kuin alunperinkin mietin.
Menin tapaamaan erästä erittäin hottista naista (tapahtuma-aika >10 vuotta sitten).
Vietimme iltaa, mm. kävimme kävelyllä ja sellaista normisettiä. Lopulta nainen pyysi minut luokseen yöksi. Typeryksenä en tajunnut vihjettä mitenkään ja päädyimme laittamaan minulle patjaa hänen sänkynsä viereen. Hän valojen sammuttamisen jälkeen jopa etsi pikkuhousujaan (olivat kuulemma kadonneet). Enkä tajunnut siltikään vihjettä. Nukahdin ja aamulla vein hänet kouluun lähtiessä.
Ei helvetti. Tämä kuulostaa vielä hullummalta kun tämän kirjoittaa "paperille".
exPertti kirjoitti:Joo, ei tullut typerämpää mieleen kuin alunperinkin mietin.
Menin tapaamaan erästä erittäin hottista naista (tapahtuma-aika >10 vuotta sitten).
Vietimme iltaa, mm. kävimme kävelyllä ja sellaista normisettiä. Lopulta nainen pyysi minut luokseen yöksi. Typeryksenä en tajunnut vihjettä mitenkään ja päädyimme laittamaan minulle patjaa hänen sänkynsä viereen. Hän valojen sammuttamisen jälkeen jopa etsi pikkuhousujaan (olivat kuulemma kadonneet). Enkä tajunnut siltikään vihjettä. Nukahdin ja aamulla vein hänet kouluun lähtiessä.
Ei helvetti. Tämä kuulostaa vielä hullummalta kun tämän kirjoittaa "paperille".
Nooo... minulle siis on käynyt noin monta kertaa.
Mutta toisaalta:
Nykynaisilla on paljon myös miespuolisia ihan vain kaverikavereita. Joten miten erottaa, onko tuollainen vain naisen yleistä platonista sosiaalisuutta kuin kelle vaan kaverille vai haluaako kyrpääsi?
Omia mokia minulla on paitsi tuolla alalla, myös vaikka millä muulla elämänalueella niin paljon, etten kestä ajatella saati luetella. Joskus en saa unta kun ne kaikki tulevat illalla mieleen.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Zeb kirjoitti:Voiko siitä puhua, kun ei voi edes ajatella
Taidan tietää mistä on kyse. Eikö olisi kaikille parasta, että kakistaisit sen palstalle. Savet on jo puntissa. Voisit jatkaa sitten puhtaalta pöydältä.