Tämänkertainen fb-viesti oli sävyltään erilainen kuin ne aiemmat. Ne aiemmat eivät ole herättäneet ainakaan minussa ollenkaan tällaista pelkoa.
Facebook? Sopiiko tässä kertoa mitä siellä oli?
Tän ketjun viesti ei vielä minua hälyttänyt. Luulin jos jotain niin korkeintaan Kitinäexitiksi, jos sitäkään.
Sitä mäkin mietin et mitä siellä oli. Jos kuulostaa pahalta niin voihan ilmoittaa ihmisen nimen, kotikunnan ja uhkauksen sisällön ja jättää toimenpiteet hätäkeskuksen arvioitavaksi. Ei ilmoittamista varten tarvii _tietää_ et on syytä huoleen.
saira kirjoitti:Ei mullakaan tietoa kuin sukunimestä ja numerosta.
SAIRA!! Pitkästä aikaa! Minulla ollut ikäväkin. Sinulla on niin herttainen ja hauska ote Kitinässä!
Mutta siis kyse on Ninnistä. Hänellähän oli viesti, että "siivouspäivä", mutta sitten Prosessi huolestunut Fb-viestistään, niinkö?
Olen toki kovasti ihmetellyt Ninnin elämää noin muuten ja ollut hieman epäuskoinenkin. Toivottavasti mitään pahaa ei tapahtunut. Minä en Ninniä tunne muuten mutta hän on elämänmakuinen ja hyvä ihminen varmaan.
Prosessi on myös herkkä ja sitämyötä voitaisiin toivoa, että tilanne kuitenkin on ok. Koettakaa saada Ninniämme kiinni!
Saira! Sitten kun sinulla on aikaa ja Ninni saatu kiinni, laita juttua mitä sulle kuuluu. Olisi hirmukiva! YV on myös keksitty!
Mutta nyt on tärkeämpää saada Ninni kiinni! Olen mukana tässä ajatuksessa. Hyvää yötä kaikille!
Zeb kirjoitti:Sitä mäkin mietin et mitä siellä oli. Jos kuulostaa pahalta niin voihan ilmoittaa ihmisen nimen, kotikunnan ja uhkauksen sisällön ja jättää toimenpiteet hätäkeskuksen arvioitavaksi. Ei ilmoittamista varten tarvii _tietää_ et on syytä huoleen.
Saira laittoi mulle yyveenä, ehkä sullekin. Parempi privana. Kuulostaa tosi pahalta.