Se on kyl pårnå kohtaus. Mä taisin sen tuolla jossain topikissa 2985 vuotta sitten mainitakin, siinä missä kysyttiin eroottisinta kohtausta normileffassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Se on kyl pårnå kohtaus. Mä taisin sen tuolla jossain topikissa 2985 vuotta sitten mainitakin, siinä missä kysyttiin eroottisinta kohtausta normileffassa.
Muistan kun mainitsit, enkä vieläkään saa kohtausta päähäni. Prkl, Maguuniin.
Elppis kirjoitti:Se on kyl pårnå kohtaus. Mä taisin sen tuolla jossain topikissa 2985 vuotta sitten mainitakin, siinä missä kysyttiin eroottisinta kohtausta normileffassa.
Muistan kun mainitsit, enkä vieläkään saa kohtausta päähäni. Prkl, Maguuniin.
Mullekin turhan ahdistava eroottiseks klipiks mut olihan se pårnoa joo. Ja jos nyt pakko repiä kiihotusta niin kyllä tuo raha muhun helmiä paremmin toimii, ei pääse kuristumaan, tukehtumaan korkeintaan...
Mä olen (ehkä onneksi) sen verran narsistinen, että saan kiksejä ainoastaan seksistä, jota halutaan (mun kanssa). Jostain syystä kaikki sellainen seksi, jossa on mukana jonkin sortin pakottamista tai painostusta (jos ei kyseessä ole tietoinen molemminpuolinen yhteisymmärryksessä tehty sopiminen parisuhteessa) aiheuttaa mussa vain ahdistusta ja surua, ei kiimaa.
Oon joskus kattonut mielenkiinnosta jotain näyteltyjä raiskausklippejä, jotka jännästi tuntuivat olevan download-tilastoiden kärjessä jollain piluklippi.com -tyylisellä saitilla, mutta en mä oikein ymmärtänyt niidenkään pointtia kikkelinkiihottimina. Ihmiset taitavat olla mun sukista katsottuna aika paljon enemmän sekaisin noissa seksijutuissa kuin minä. Okei, mä tykkään kokeilla uusia juttuja, leikkiä leluilla toisen kanssa ja muuta vastaavaa, mutta eihän mulla ole helvetti sentään edes mitään fetissejä, joka tuntuu tätäkin ketjua lukiessa olevan enemmän poikkeuksellista kuin normaalia. Pitäiskö hakeutua hoitoon?
Eiku, voiks olla orkkufetissiä? Mua ärsyttää yli kaiken jos ainoa keino saada nainen laukeamaan on se, että vedän makuuhuoneen oven perässäni kiinni, kun menen seksin jälkeen olohuoneeseen katsomaan telkkaria.