Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Taitaa Räikkösen intohimo kilpailuun ja rakkaus lajiin olla ihan paskapuhetta. Ihan kuin vanha lätkäjätkä jäähdyttelis ja keräis hyvät hillot.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1744068
Totahan osas jo odottaa, hah hah. Kusi haisee tänne asti!
Olette te outoja. Kovan luokan rattimies ja niti niti. Mitä Kovalainen on saanut aikaan, entä Salo aikoinaan. Räikkösessä on sellaista mistä kannattaa maksaa. Tämä on tätä neuvottelutaktiikkaa.

Hienoa olisi oikeastaan jos lopettaisi uransa sitten joskus rallimaailmanmestarina. Siinä olisi schumillakin tekemistä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Olette te outoja. Kovan luokan rattimies ja niti niti. . Räikkösessä on sellaista mistä kannattaa maksaa.
Ja paskat. Rutiseva, ylimielinen ja ahne paskasäkki jolla on niin hyvä säkä että sai valmiin voittaja-auton. Itse siitä ei euton kehittäjäksi ole.

Game over Räikkönen. Tuu pois. Siellä on kisat menossa.
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Ja paskat. Rutiseva, ylimielinen ja ahne paskasäkki jolla on niin hyvä säkä että sai valmiin voittaja-auton. Itse siitä ei euton kehittäjäksi ole.

Game over Räikkönen. Tuu pois. Siellä on kisat menossa.
Katsopa millaista tulosta Räikkösen tallikaverit tekevät autolla, jota ei ole kehitetty neljään kuukauteen (ja joka oli alunperinkin täysi susi).

Häkkinen ja Räikkönen. Siinä ne hyvät F1-kuskit ovat. Muita ei näköpiirissä.
Kai Nalo

Paskaa.

Räikkönen ajaa 9:ttä kauttaan F1:ssä. Voitti mestaruuden 7:llä kaudellaan vaikka sai treenata huipputalli MacLadalla 5 kautta ennen sitä. Ferrarilla se sai suoraan Schumacherin kehittämän auton jolla se ajeli onnekkaasti mestariksi Hamiltonin ja MacLadan munailtua kauden viimeisen kisansa.

Kovalainen ajaa vasta kolmatta kauttaan MacLadalla ja sielläkin se on täysin kakkoskuskin asemassa. Se on ihan rookie vielä, kuten oli Räkäkin samalla kokemuksella.

Anna Kovalaisella aikaa niin siinä on uusi Häkkinen.
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Anna Kovalaisella aikaa niin siinä on uusi Häkkinen.
Ai suomussalmen paskajaakolle? No en. Toinen juttu on, että hänellä ei taida olla sitä aikaa.
Kai Nalo

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Anna Kovalaisella aikaa niin siinä on uusi Häkkinen.
Ai suomussalmen paskajaakolle? No en. Toinen juttu on, että hänellä ei taida olla sitä aikaa.
Olet tyypillinen Glory hunter.
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Olet tyypillinen Glory hunter.
No en. Olen kuunnellut 2000-luvun alusta Räikkösen mollaamista.

Itse sanoin jo silloin, että hänestä tulee takuulla maailmanmestari. Veikkasin muistettavimmaksi kuskiksi kautta aikojen.

Tavallaan olet yhtä rohkea omassa väitteessäsi Kovalaisesta, mutta hän ei sytytä.
Kai Nalo

exPertti kirjoitti:[

Tavallaan olet yhtä rohkea omassa väitteessäsi Kovalaisesta, mutta hän ei sytytä.
Ihan sama juttu Räikkösessä. Helvetin ärsyttävä Espoolainen räkänokka.
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti: Ihan sama juttu Räikkösessä. Helvetin ärsyttävä Espoolainen räkänokka.
Pakko pitää tyypistä joka epäsuomalaisesti ei ole tullut paikalle miellyttämään kaikkia (ja pohtimaan mitä ne ajattelevat minusta) vaan tekemään työnsä.
Kai Nalo

exPertti kirjoitti:
Pakko pitää tyypistä joka epäsuomalaisesti ei ole tullut paikalle miellyttämään kaikkia (ja pohtimaan mitä ne ajattelevat minusta) vaan tekemään työnsä.
LOL. Sehän on niin perussuomalainen puliveivari kuin olla ja voi. Juro ja sulkeutunut amisjannu.
exPertti
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:LOL. Sehän on niin perussuomalainen puliveivari kuin olla ja voi. Juro ja sulkeutunut amisjannu.
Jos tämä on näkemyksesi asiasta niin voisiko inhoasi miestä kohtaan luonnehtia kateudeksi? :)
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä kyllä jaan ton Räikkös-inhon. Se oli sietämätön sälli jo vuosia ennen kuin oli F1-kuski.
Kai Nalo

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:LOL. Sehän on niin perussuomalainen puliveivari kuin olla ja voi. Juro ja sulkeutunut amisjannu.
Jos tämä on näkemyksesi asiasta niin voisiko inhoasi miestä kohtaan luonnehtia kateudeksi? :)
Ainoastaan sinun logiikallasi.
exPertti
Kitisijä

bliss kirjoitti:Mä kyllä jaan ton Räikkös-inhon. Se oli sietämätön sälli jo vuosia ennen kuin oli F1-kuski.
Tähän on vaikea kommentoida.
Kai Nalo

Noinkohan oisi Niko tullut hakatuksi hengiltä. Tammerkoski miehen niellyt?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1744477
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Ois mukava täälläkin keskustella tästä todella oudosta katoamisesta, mutta kun menee helposti puhumaan ohi suunsa, kun itsekin on mukana tutkinnassa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

^ Ok.

Mulla joutui kaveri pari vuotta sitten Tampereella jonkun porukan hakkamaaksi torilla. Kaveri oli pummannut tulta tupakkaansa vastaantulevilta ja samantein saanut sumutteet silmille. Sit maahanpäin tennaria päähän niin paljon että heräs sairaalasta ja oli todella huonossa hapessa. Taidat muistaa jutun? Tekijät ei jääneet kiinni..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.
Kai Nalo

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.
Eiks se ollut selvinpäin?

Noin kiltin näköinen kaveri tuskin aukoo päätään huviksen kellekään, joten voisin hyvinkin ostaa selityksen: "4 humalaista agressiivista nuorta halusivat huvitella mallipojan kustannuksella - uhri kuoli"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Eiks se ollut selvinpäin?
Rotevassa laitamyötäisessä.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.
Ehkä ei aina tarvitse muuta motiivia kuin se, että voi sen tehdä eikä jäädä kiinni - saati joutua välttämättä pahasti vastaamaan tekosistaan, vaikka jäisikin kiinni.
Kai Nalo

LOL!

Nyt voisivat viherpiipertäjät lanseerata kamppiksen jossa tyhjätään lemmikkieläimistä ilmat. Tai jotain.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102 ... 0_uu.shtml
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
Ehkä ei aina tarvitse muuta motiivia kuin se, että voi sen tehdä eikä jäädä kiinni - saati joutua välttämättä pahasti vastaamaan tekosistaan, vaikka jäisikin kiinni.
Eikös nuo randompahoinpitelyt aika usein kohdistu kännisiin. Heidät on helpoin hakata.
exPertti
Kitisijä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102 ... 0_uu.shtml

No niin, puunhalaajat koiranomistajat. :)
Vastaa Viestiin