Päivän uutiskatsaus
Olette te outoja. Kovan luokan rattimies ja niti niti. Mitä Kovalainen on saanut aikaan, entä Salo aikoinaan. Räikkösessä on sellaista mistä kannattaa maksaa. Tämä on tätä neuvottelutaktiikkaa.Elppis kirjoitti:Totahan osas jo odottaa, hah hah. Kusi haisee tänne asti!Kai Nalo kirjoitti:Taitaa Räikkösen intohimo kilpailuun ja rakkaus lajiin olla ihan paskapuhetta. Ihan kuin vanha lätkäjätkä jäähdyttelis ja keräis hyvät hillot.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1744068
Hienoa olisi oikeastaan jos lopettaisi uransa sitten joskus rallimaailmanmestarina. Siinä olisi schumillakin tekemistä.

Came here for school, graduated to the high life
Ja paskat. Rutiseva, ylimielinen ja ahne paskasäkki jolla on niin hyvä säkä että sai valmiin voittaja-auton. Itse siitä ei euton kehittäjäksi ole.exPertti kirjoitti: Olette te outoja. Kovan luokan rattimies ja niti niti. . Räikkösessä on sellaista mistä kannattaa maksaa.
Game over Räikkönen. Tuu pois. Siellä on kisat menossa.
Katsopa millaista tulosta Räikkösen tallikaverit tekevät autolla, jota ei ole kehitetty neljään kuukauteen (ja joka oli alunperinkin täysi susi).Kai Nalo kirjoitti:Ja paskat. Rutiseva, ylimielinen ja ahne paskasäkki jolla on niin hyvä säkä että sai valmiin voittaja-auton. Itse siitä ei euton kehittäjäksi ole.
Game over Räikkönen. Tuu pois. Siellä on kisat menossa.
Häkkinen ja Räikkönen. Siinä ne hyvät F1-kuskit ovat. Muita ei näköpiirissä.
Paskaa.
Räikkönen ajaa 9:ttä kauttaan F1:ssä. Voitti mestaruuden 7:llä kaudellaan vaikka sai treenata huipputalli MacLadalla 5 kautta ennen sitä. Ferrarilla se sai suoraan Schumacherin kehittämän auton jolla se ajeli onnekkaasti mestariksi Hamiltonin ja MacLadan munailtua kauden viimeisen kisansa.
Kovalainen ajaa vasta kolmatta kauttaan MacLadalla ja sielläkin se on täysin kakkoskuskin asemassa. Se on ihan rookie vielä, kuten oli Räkäkin samalla kokemuksella.
Anna Kovalaisella aikaa niin siinä on uusi Häkkinen.
Räikkönen ajaa 9:ttä kauttaan F1:ssä. Voitti mestaruuden 7:llä kaudellaan vaikka sai treenata huipputalli MacLadalla 5 kautta ennen sitä. Ferrarilla se sai suoraan Schumacherin kehittämän auton jolla se ajeli onnekkaasti mestariksi Hamiltonin ja MacLadan munailtua kauden viimeisen kisansa.
Kovalainen ajaa vasta kolmatta kauttaan MacLadalla ja sielläkin se on täysin kakkoskuskin asemassa. Se on ihan rookie vielä, kuten oli Räkäkin samalla kokemuksella.
Anna Kovalaisella aikaa niin siinä on uusi Häkkinen.
No en. Olen kuunnellut 2000-luvun alusta Räikkösen mollaamista.Kai Nalo kirjoitti:Olet tyypillinen Glory hunter.
Itse sanoin jo silloin, että hänestä tulee takuulla maailmanmestari. Veikkasin muistettavimmaksi kuskiksi kautta aikojen.
Tavallaan olet yhtä rohkea omassa väitteessäsi Kovalaisesta, mutta hän ei sytytä.
Noinkohan oisi Niko tullut hakatuksi hengiltä. Tammerkoski miehen niellyt?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1744477
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1744477
-
- Kitisijä
^ Ok.
Mulla joutui kaveri pari vuotta sitten Tampereella jonkun porukan hakkamaaksi torilla. Kaveri oli pummannut tulta tupakkaansa vastaantulevilta ja samantein saanut sumutteet silmille. Sit maahanpäin tennaria päähän niin paljon että heräs sairaalasta ja oli todella huonossa hapessa. Taidat muistaa jutun? Tekijät ei jääneet kiinni..
Mulla joutui kaveri pari vuotta sitten Tampereella jonkun porukan hakkamaaksi torilla. Kaveri oli pummannut tulta tupakkaansa vastaantulevilta ja samantein saanut sumutteet silmille. Sit maahanpäin tennaria päähän niin paljon että heräs sairaalasta ja oli todella huonossa hapessa. Taidat muistaa jutun? Tekijät ei jääneet kiinni..
-
- Kitisijä
Eiks se ollut selvinpäin?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.
Noin kiltin näköinen kaveri tuskin aukoo päätään huviksen kellekään, joten voisin hyvinkin ostaa selityksen: "4 humalaista agressiivista nuorta halusivat huvitella mallipojan kustannuksella - uhri kuoli"
-
- Kitisijä
Ehkä ei aina tarvitse muuta motiivia kuin se, että voi sen tehdä eikä jäädä kiinni - saati joutua välttämättä pahasti vastaamaan tekosistaan, vaikka jäisikin kiinni.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.
LOL!
Nyt voisivat viherpiipertäjät lanseerata kamppiksen jossa tyhjätään lemmikkieläimistä ilmat. Tai jotain.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102 ... 0_uu.shtml
Nyt voisivat viherpiipertäjät lanseerata kamppiksen jossa tyhjätään lemmikkieläimistä ilmat. Tai jotain.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102 ... 0_uu.shtml
Eikös nuo randompahoinpitelyt aika usein kohdistu kännisiin. Heidät on helpoin hakata.huima kirjoitti:Ehkä ei aina tarvitse muuta motiivia kuin se, että voi sen tehdä eikä jäädä kiinni - saati joutua välttämättä pahasti vastaamaan tekosistaan, vaikka jäisikin kiinni.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä mietin ihan omassa päässäni, et jos hemmetin humalassa oleva random dude hoipertaa keskustassa, niin miksi ihmeessä joku tappaisi hänet? Ei kyl heti tule mieleen motiivia.