Frederik Krueger kirjoitti:Että oma vaimo ei taida maistua enää ihan samalla tavalla kuin ennen, jos joku haaveilee palstalla yhä enemmän ilta- ja kassatytöistä?
Mulla fetissit vaihtuu naisen mukaan. Rinnat, perä, sääret - you name it.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Palvonnan kohde on fetissi.... Mä esineellistän !
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^^
Ai niin. Wikipediasta löytyy mm:
"Fetissi voi olla mikä tahansa kohde. Yleiset fetissit liittyvät muun muassa erilaisiin ihmisen ruumiinosiin tai muihin ominaisuuksiin: tällöin fetissinä voivat olla esimerkiksi viikset, rinnat, pakarat, reidet, vatsa, kaula, jalat, silmälasit, korvalehti tai sääret. Joitakin puolestaan kiihottavat ihmisen eritteet tai tietynlainen käytös, kuten tupakointi."
Eli mitä tarkoitit? Tai sit vaan oon tymä. Tai sä provoat
-
Rauno Räsänen:
Pulkannaru kirjoitti:^^
Ai niin. Wikipediasta löytyy mm:
"Fetissi voi olla mikä tahansa kohde. Yleiset fetissit liittyvät muun muassa erilaisiin ihmisen ruumiinosiin tai muihin ominaisuuksiin: tällöin fetissinä voivat olla esimerkiksi viikset, rinnat, pakarat, reidet, vatsa, kaula, jalat, silmälasit, korvalehti tai sääret. Joitakin puolestaan kiihottavat ihmisen eritteet tai tietynlainen käytös, kuten tupakointi."
Eli mitä tarkoitit? Tai sit vaan oon tymä. Tai sä provoat
Okei,mä olen ite tymä. Luulin, että fetissin kohde täytyy olla jokin esinetyyppinen asia, mutta kaipa sitten tissit/pylly/sääretkin kelpaa. Jatkakaa!
Toki on fetissejä, jos esim tietynlaista käytöstä voidaan pitää fetissinä. Sitominen, kiinnipitäminen, kuristaminen ja lyöminen kiihottavat. Ja tilanteista.. ehkä sellaiset myös missä itse on esineellistettynä; pukumies, sepalus auki.. itsellä vain korkkarit ja helmet päällä jne.. työpöytää vasten..
Joo ei mitään hillitsemisiä! Pohdin aihetta yöni kuluksi ja päädyin pallottamaan fetissittömän elämän. Ei ole yhtä yli muiden ja kaikki niin kovin hallinnassa, siksi näin. Nyt voitte taas hengittää ja nukkua yönne kun vastaus on lukittu.