Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Mä luulen, että ne tajuaa kyllä tuon ja koittavat sitten kameroiden edessä muuttaa juuri oikean vastauksensa.
Mitä tarkoittaa "koittavat kameroiden edessä muuttaa juuri oikean vastauksensa"? Ei siinä lähetyksen aikana enää mitään vastauksia muutella, valheenpaljastustesti on tehty jo aiemmin ja silloin on päätetty mitkä vastaukset ovat totuuksia ja mitkä valheita. Lähetyksen aikana ei voi enää valehdella uskottavasti.
Veikkaan että ainoa järkevä tapa "voittaa" tuo kisa on älytä lopettaa tarpeeksi aikaisin ennen pahimpia kysymyksiä joiden takia voisi joutua esim. virkavallan kanssa tekemisiin, kuten se ekan jakson rasistimamu teki.
Jos jo kauan ennen viimeisiä kysymyksiä selvitetään aviomiehen kavereihin kohdistuneet aviorikokset yms., eivätköhän ne vikat kysymykset käsittele ihan oikeita rikoksia. Lähetykseen valitaan vain niitä kilpailijoita jotka ovat valheenpaljastustestin mukaan valehdelleet noissa kaikkein pahimmissa kysymyksissä.
Ei kun siis nehän nimenomaan saa muuttaa vastauksensa kameroiden edessä siinä lähetyksessä jos tulee fiilis, että ovat jääneet valheenpaljastuskoneelle kiinni jostain.
Hmmh?
Anna anteeks jos en nyt hiffaa tätä. Mielestäni niin läpiselkeetä.
Mentalist polkee paikallaan. Samaa kaavaa toistuvasti. Pari jaksoa meni, mutta nyt jo tylsistyttää ja unohtuu laittaa boxille.
Sieltä tulee joku jippo kohta. Nythän se jo itki viime jaksossa kun se naismeedio sanoi vastauksen kysymykseen mikä sitä oli vaivannut perheensä menetystä. Tosin aika peruspsykkatiedoilla voi arvata, että se kysymys on just se, mikä pyörii lapsensa menettäneen vanhemman mielessä. Mutta Patrickia silti koetellaan, älä luovuta!1
nowaysis kirjoitti:Ja siis mentalistissahan on kaks tosi hottista tsiksiä, siis ne molemmat skoudet mitä siinä on! Ja se kiinalainenkin on komea, se mies siis!
Musta se pomonainen näyttää jotenkin plastikkakirurgisesti hoitovirheen kokeneelta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Olen mä koittanut joskus kattoa täkyjäkin. Ei toiminut. Eikä ne Mentalistin nartut jaksa kantaa sen paikallaan poljennan kanssa. 130% heteromiehenä mulla on silti ikävä Lewisia.
Kai Nalo kirjoitti:Samaten Harpers Island. Niin teinixiä niin teinixiä.
Jaksoin yhden jakson. Nyt on pakko laittaa radio mykäksi aina kun sieltä pukkaa se nasaalimainen "one by one" mainos. Hyi helvetti että sieluun sattui kun pääsi pari kertaa tärykalvoille.
Nehemiah James kirjoitti:
Mentalist polkee paikallaan. Samaa kaavaa toistuvasti..
Samaten Harpers Island. Niin teinixiä niin teinixiä.
Katson kumpaakin. Mentalist on vähän siinä ja siinä. Harper's Island on kamalan alun jälkeen parantunut huomattavasti. Onneksi en heti alussa luovuttanut.
Jälkimmäisestä voin tehdä yhden lisäyksen pano-ketjuunkin, btw. Äh, oikeastaan voisi tehdä useammankin, joten en jaksa.
Viimeksi muokannut exPertti, 21.10.2009 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei kun siis nehän nimenomaan saa muuttaa vastauksensa kameroiden edessä siinä lähetyksessä jos tulee fiilis, että ovat jääneet valheenpaljastuskoneelle kiinni jostain.
Siis saavat vastata totuudenmukaisesti lähetyksessä, vaikka valehtelivat samaan kysymykseen valheenpaljastustestissä? No duh, tottakai saavat.
Pointti olikin siinä että harva viitsii silti vastata lähetyksessä totuudenmukaisesti "kyllä" kysymyksiin jotka voivat herättää esim. virkavallan mielenkiinnon. Tuskin ne vikat kysymykset mitään "Pidän öisin pinkkejä villasukkia jalassa"-tasoa ovat.