Normaalia se voi olla joo. Täysin ymmärrettävää. Mulla henkkoht nää ittenisyyllistämiset ja suoranaiset piäksemiset jälkimorkkiksissa ei ookaan ihan normaaleja, niitä vältelläkseni sitten mennään riidoissakin eri linjalla...nowaysis kirjoitti:Nääh, must toi on vaan liian jeesusmaista toisen posken kääntämistä ja yliymmärtämistäMusta on normaalimpaa puolustaa omaa minää ja haluta satuttaa takaisin, tietyissä tilanteissa siis.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Mä en kyllä voi olla vielä tässä vaiheessa samaa mieltä, kerran kunnollista puheyhteyttä ei ole saatu vielä luotua. Sitten kun asiasta on aikuisten oikeasti puhuttu ja todettu ettei halut kohtaa, niin sittenhän on kakka tuulettimessa. Mutta tähän asti ei olla vielä käsittääkseni tultu.martza kirjoitti:Itse kerran eronneena ymmärrän kyllä tavallaan EvaPeronia, että luopuminen toisesta ihmisestä on todella vaikeaa. Heillä ilmeisesti ei ole vielä lapsia ja ovat myös aika nuoria, joten nämä asiat eivät ole rasitteena tässä. Totta kai sitä haluaisi, että toinen hiukan muuttuisi tällä ongelma-alueella, mutta mitä Evan kirjoituksista voi päätellä niin siitä ei ole toivoa.
Mun mielestä kakka on jo tuulettimessa ja tuuletin on lähtenyt hiljalleen käymään.Dumis kirjoitti:Mä en kyllä voi olla vielä tässä vaiheessa samaa mieltä, kerran kunnollista puheyhteyttä ei ole saatu vielä luotua. Sitten kun asiasta on aikuisten oikeasti puhuttu ja todettu ettei halut kohtaa, niin sittenhän on kakka tuulettimessa. Mutta tähän asti ei olla vielä käsittääkseni tultu.martza kirjoitti:Itse kerran eronneena ymmärrän kyllä tavallaan EvaPeronia, että luopuminen toisesta ihmisestä on todella vaikeaa. Heillä ilmeisesti ei ole vielä lapsia ja ovat myös aika nuoria, joten nämä asiat eivät ole rasitteena tässä. Totta kai sitä haluaisi, että toinen hiukan muuttuisi tällä ongelma-alueella, mutta mitä Evan kirjoituksista voi päätellä niin siitä ei ole toivoa.
Mikäli osaan oikein tulkita Evan kirjoituksia niin hänen mies(poika)ystävänsä ei ole valmis kypsään keskusteluun ja tuskin on koskaan valmis. Jos mykkäkouluun aina pakenee, on tämä ihan varma merkki siitä, että hän ei halua keskustella koko asiasta vaan haukkuu toisen pihtariksi jne.
Hänen pitäisi ilmeisesti laittaa paperille hyvät asiat ja huonot asiat toisesta, pisteyttää ne tärkeysjärjestykseen ja katsoo sitten, mitä viivan alle jäi.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mut ei nekään ilkeile! Ne vaan puolustautuu nostamalla ittensä hienosti ääliövastapuolen yläpuolelle. No eipä aina ei...nowaysis kirjoitti:Tytsis on sitten käsittääkseni hieman pontevammin itseään puolustavaa sorttia? Ja poitsuskin hienosti handlas tilanteen![]()

Kun tätä omaa suhdetta ja liittoa miettii niin parin vuoden sisään asiat on meidän kahden välillä kyllä melkosesti muuttuneet. On ne pelkoja, mitälie, mutta tuntuu aika toivottomalta poistaa niitä täydellisesti, käytös riitatilanteissa ja ongelmien edessä on melko... No hillittyä.
Eipä noita satuttavia juttuja onneksi montaa ja usein ole, eikä niihin oikein voi varautua. Tai siis valmistautua, ainakaan tämmönen pölö ku mä. Muuten ei kyllä mieskään ilkeile, oikeasti satuta, kevyempi vittuilu menee meillä ihan fine. Sen mä osaan kyllä...
Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.
Tästä en vois olla melkein enempää eri mieltä. Sain kyllä kovaa koulua kaakunalta(exä) aikanani, kun en osannut puhua tunteitani. Lopulta sitten tajusin ettei hommasta tule mitään kun en puhunut, tässä välissä hän ehti jo jättääkin minut. Lopulta tajusin puhua ja tavallaan opinkin siihen, nykyisellään on enempi vaikeuksia pitää turpaansa kiinnimartza kirjoitti:Mikäli osaan oikein tulkita Evan kirjoituksia niin hänen mies(poika)ystävänsä ei ole valmis kypsään keskusteluun ja tuskin on koskaan valmis. Jos mykkäkouluun aina pakenee, on tämä ihan varma merkki siitä, että hän ei halua keskustella koko asiasta vaan haukkuu toisen pihtariksi jne.

Sehän se on kitinän parisuhdeneuvojen kiteymä. Kaikkiin ongelmiin on neuvona "jätä se sika". Lapsellista.EvaPeron kirjoitti: No en minä nyt oikein tajunnut, että ongelmasta kertominen olisi muuta kuin ongelman käsittelyä. Enhän minä suinkaan kysynyt, että pitäisikö tässä erota vai ei. Aika moni täällä on valmis heittämään pyyhkeen kehään parisuhteessa aika pienestä.
Kaikissa parisuhteissa on ongelmia. Jotkut ongelmat saattavat olla sellaisia, että ero on paras vaihtoehto, mutta suurin osa ei ole.
Olisihan se naurettavuuden huippu erota muuten hyvästä parisuhteesta kumppanin fikkufetissin takia. Kun kyseessä nyt kuitenkaan ei ole mikään pedofilia tai itsensäpaljastelu.
No juu mut kato siin proggikses (50v mies, 25v nainen) oli sellasii ilkeilyjä tyyliin et mies heitti lapsirakkaalle vaimolleen "susta tulis surkee äiti, en ikinä tee lapsia sun kanssas" ja tollasta täysin kamalaa paskaa.nowaysis kirjoitti:Niin, no mä tarkotin tossa myös kaikkea semmosta ei-leikkimielistä vittuilua, kuten vaikka "Kiva kun muistit ostaa veskipaperia", jos toinen ei muistanut.
Kun siinäkin vähän voi toiselle tulla kurja mieli
Onko tällaista vastaavaa tapahtunut ennenkin?EvaPeron kirjoitti:Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.
Sun pitää nyt olla vaan tosissaan tässä asissa. Jos hänelle tulee pelko siitä, että suhde on käymässä loppuu sun osalta ja hän välittää susta niin silloin hän varmasti haluaa tehdä kaikkensa sen eteen, että olette yhdessä. Tämä on ns hiljaista painostusta häntä kohtaan. Toivottavasti hän pysyy nyt lupauksessaan eikä ostele niitä alusvaatteita ilman sun pyyntöä.
Totta kai sinä sitten tomit omalta osaltasi niin, että erotiikkaakin suhteessanne on molemmin puolin.
Vähän off-topic, mutta mitäköhän ko. miesystävä olisi mieltä siitä, jos EvaPeron ilmoittaisi yhtäkkiä vaikka ruokakaupassa kuiskaten, ettei hänellä ole sillä hetkellä alushousuja, ja päällä hame. Olisko mies ihan paisessa että "perkele - pikkarit pitää olla, varsinkin sellaset ihanat mustat pitsitangat", vai "bojoinnggg.... minne mennään?".
The great club outshines the individual, always and forever.
No hyyyyii emmä tommosia ees kuvitellu!(siis G)
Viimeksi muokannut nowaysis, 21.10.2009 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Mutta, kun tuo fikkufetismi ei miellytä toista ja hän tavallaan kärsii siitä.NuoriD kirjoitti:Sehän se on kitinän parisuhdeneuvojen kiteymä. Kaikkiin ongelmiin on neuvona "jätä se sika". Lapsellista.EvaPeron kirjoitti: No en minä nyt oikein tajunnut, että ongelmasta kertominen olisi muuta kuin ongelman käsittelyä. Enhän minä suinkaan kysynyt, että pitäisikö tässä erota vai ei. Aika moni täällä on valmis heittämään pyyhkeen kehään parisuhteessa aika pienestä.
Kaikissa parisuhteissa on ongelmia. Jotkut ongelmat saattavat olla sellaisia, että ero on paras vaihtoehto, mutta suurin osa ei ole.
Olisihan se naurettavuuden huippu erota muuten hyvästä parisuhteesta kumppanin fikkufetissin takia. Kun kyseessä nyt kuitenkaan ei ole mikään pedofilia tai itsensäpaljastelu.
Ei muuta kuin hyvät ja hunot asiat pisteytykseen ja lopputuloksen näkee sitten viivan alta. Jos tulos ei miellytä ja haluaa silti jatkaa niin sitten on vain tyydyttävä toisen "pieniin fetisseihin"'
Elppa
Okei. Toi ois hyvä testeri halujen mittaukseen. Fetissin tason määritykseen. En jaksa uskoa, että olis niin pitkällä, ettei ilman hepeniä keulis. Jäämme odottamaan. Jännittäviä aikoja...

Okei. Toi ois hyvä testeri halujen mittaukseen. Fetissin tason määritykseen. En jaksa uskoa, että olis niin pitkällä, ettei ilman hepeniä keulis. Jäämme odottamaan. Jännittäviä aikoja...
nowaysis kirjoitti:Fikkuja ja montsareita!11 Tunnen itseni tosi seksuaalisesti kokemattomaksi.

Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 21.10.2009 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.