![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Myydään/ostetaan/vaihdetaan
Otetaan vastaan / ostetaan edullisesti kaksi jalkapalloa, koko 3. Saa myös tarjota koon ~ 35/36 jalkapallokenkiä ja säärisuojia (mikä niissä sit onkaan kokoluokitus?), tosin noiden suhteen odotamme muutaman viikon, että riittääkö innostusta pelaamiseen oikeasti.
Tämän lisäksi voi paiskoa ehdotuksia hyvistä paikoista, joista em. varusteita voisi löytää edullisesti. Huuto.net on jo huomioitu.
Tämän lisäksi voi paiskoa ehdotuksia hyvistä paikoista, joista em. varusteita voisi löytää edullisesti. Huuto.net on jo huomioitu.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Jee, tytöt futaa!Vaola kirjoitti:Otetaan vastaan / ostetaan edullisesti kaksi jalkapalloa, koko 3. Saa myös tarjota koon ~ 35/36 jalkapallokenkiä ja säärisuojia (mikä niissä sit onkaan kokoluokitus?), tosin noiden suhteen odotamme muutaman viikon, että riittääkö innostusta pelaamiseen oikeasti.

Itsehän olin vähän vajaa kuusi kun pääsin pelamaan ja se oli silloin huippumakeeta, muistan sen vielä. Se että minusta tuli tämmöinen, niin se jätettäköön nyt huomiotta. Itse varusteropuleemaan en voi paljoa auttaa koska second hand kamaa ole tullut ostettua ikuna (paitsi kaukiskamat jotka löytyi jostain kirpparilta), mutta useasti on tullut esim Stadiumista kateltua että halpoja palloja on ollut siellä, tosin paskojakin varmaan ovat, mutta pikkuisilla se ei ole vielä niin tarkkaa.
Jos innostus ottaa tulta alleen, niin nappiksissa kannattaa sitten kaikista vähiten säästellä, tosin ikävä kyllä se on varmasti myös kallein varuste.
No ehkä alussa voi säästellä, mutta paskat monot on ja niillä on usein paska pelatakin. Tulipa opittua joskus sekin kantapään kautta..
Matinkylän vanhan ostarin liepeillä on ainakin ollut lasten liikunta- ja urheilutarvikekirppis/vaihtola, yritin googlata mut en löytänt... vilkaisen paikan kun seuraavan kerran käyn MatinkylässäVaola kirjoitti: Tämän lisäksi voi paiskoa ehdotuksia hyvistä paikoista, joista em. varusteita voisi löytää edullisesti. Huuto.net on jo huomioitu.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Nyt pelottaa !Manaaja kirjoitti:Naapureita ei ole. Vain iso, pimeä, pelottava teollisuushalli missä kukaan ei kuule huutoasi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Koon 39 tekonahkaiset ratsastussaappaat. Ei vetoketjua/nauhoja, merkki Aigle. Hyväkuntoiset, sisällä ei vuorta. Pohkeen leveys koko M (n.35cm). YV:llä tai sähköpostilla tarjous.
Ruskea matala "apteekkarin pöytä": musta painava metallirunko (silti siro), n.10cm korkea ruskea laatikostotaso, toiminut aiemmin olohuoneen pöytänä, nyt vailla käyttöä. Molemmin puolin kaksi vetolaatikkoa puunupein. Pöydän pinta saanut vain vähän damagea, tosin näyttää antiikkiselta. Tarjoukset ja kuvapyynnöt myöskin yo. ohjein.
Ja nouto Helsingistä.
Ruskea matala "apteekkarin pöytä": musta painava metallirunko (silti siro), n.10cm korkea ruskea laatikostotaso, toiminut aiemmin olohuoneen pöytänä, nyt vailla käyttöä. Molemmin puolin kaksi vetolaatikkoa puunupein. Pöydän pinta saanut vain vähän damagea, tosin näyttää antiikkiselta. Tarjoukset ja kuvapyynnöt myöskin yo. ohjein.
Ja nouto Helsingistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Myydään pari kirjaa:
•Petra Hammersfahr - Pahantekijä
•Åsa Larsson - Sudentaival
•Lauren Weisberger - VIP-ihmisiä
Avaamattomia, siis käytännössä uusia, kovakantisia. 2 €/kpl.
(tän takia en halua kirjoja lahjaksi, mulla yleensä on jo kaikki)
ja annetaan:
•YR minceur café vert 30 päivän tehokiinteyttäjä -ravinnelisä (vihreä kahvi/vihreä tee -uute).
Tuli kaupanpäällisinä muiden tuotteiden mukana enkä mä tollasia käytä.
•Petra Hammersfahr - Pahantekijä
•Åsa Larsson - Sudentaival
•Lauren Weisberger - VIP-ihmisiä
Avaamattomia, siis käytännössä uusia, kovakantisia. 2 €/kpl.
(tän takia en halua kirjoja lahjaksi, mulla yleensä on jo kaikki)
ja annetaan:
•YR minceur café vert 30 päivän tehokiinteyttäjä -ravinnelisä (vihreä kahvi/vihreä tee -uute).
Tuli kaupanpäällisinä muiden tuotteiden mukana enkä mä tollasia käytä.