Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäis vaan hyväksyä, ettei se sama pillu tai kulli jaksa kiinnostaa pitemmän päälle kovinkaan suuresti. Ihme tekohengitystä noi kaikenmaailman hepenet ja lelut sun muut viretelmät.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 20.10.2009 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ihmiset. Ottakaa rennommin. Se seksi on lopulta parisuhteessa (mun mielestä) suht. koht. vähäpätöinen asia piiitkällä tähtäimellä.

Jos paketti on muuten ok, niin ei kannata seksin puutteen/liian/vääränlaisen seksin takia pistää suhdetta poikki.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Eli sä laitat kiltisti ne kumpparit jalkaan ja alat hommiin kun vaimo käskee?
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:Ihmiset. Ottakaa rennommin. Se seksi on lopulta parisuhteessa (mun mielestä) suht. koht. vähäpätöinen asia piiitkällä tähtäimellä.

Jos paketti on muuten ok, niin ei kannata seksin puutteen/liian/vääränlaisen seksin takia pistää suhdetta poikki.
Hei NUORI!!

Antaako terveyskeskuslääkäri lanteen kuvauksen vai kuka antaisi ja mitäs sellainen maksaa. Selän puolelta toiselta puolelta.

Millä kuvataan jotta näkisi mitä siellä on lihaksissa ja hermoissa?

OHO. OLEN VÄÄRÄSSÄ KETJUSSA, mutta IHMISSUHTEENI kärsii jos en saa pemppuani kuntoon!

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 20.10.2009 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis vaan hyväksyä, ettei se sama pillu tai kulli jaksa kiinnostaa pitemmän päälle kovinkaan suuresti. Ihme tekohengitystä noi kaikenmaailman hepenet ja lelut sun muut viretelmät.
Mene siitä nyt hus. 8)
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kysmys miehille.

Kuinka moni teistä on törmännyt naiseen, jolla on fetisseiksi luettavia ominaisuuksia. Kuten nyt vaikkapa Zebin kumisaapasfetissi?

Mun kohdalle ei ole sattunut yhtään :doh:
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 20.10.2009 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Jos paketti on muuten ok, niin ei kannata seksin puutteen/liian/vääränlaisen seksin takia pistää suhdetta poikki.
Tätä mä en nyt ihan hiffaa. Ymmärtäisin paremmin jos sanoisit paketin olevan muuten superhypertäydellisen, mutta että ihan ok riittää. Ihme tyytymistä. Olen mielummin ilman kokonaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis vaan hyväksyä, ettei se sama pillu tai kulli jaksa kiinnostaa pitemmän päälle kovinkaan suuresti.
Tää oli varmaan provomiina joten loikkaan siihen :] Niin, minkä ajan jälkeen ei sama ... enää kiinnosta? Ja mikä on suuresti?
NuoriD

Zeb kirjoitti:^Eli sä laitat kiltisti ne kumpparit jalkaan ja alat hommiin kun vaimo käskee?
:think: Vaikea tietysti sanoa varmasti, kun asia ei ole tullut esille.

Uskoakseni voisin laittaa, jos vaimo sitä kovasti toivoisi. Toki sitten ehdottaisin joka toisella kerralla jotain muuta. On kyllä totta, että jos joka kerta mun pitäisi olla se, joka joustaa, niin olisihan se väärin.

Yritin kuitenkin sanoa, että seksi ei ole parisuhteen oleellisin asia pitkällä tähtäimellä.
Kai Nalo

Vesper kirjoitti:Ihme tyytymistä. Olen mielummin ilman kokonaan.
Ei se ole mitään tyytymistä, vaan kompromissejä ja realiteettejä. Sitä haettua täydellisyyttä kun ei ole olemassakaan.
NuoriD

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos paketti on muuten ok, niin ei kannata seksin puutteen/liian/vääränlaisen seksin takia pistää suhdetta poikki.
Tätä mä en nyt ihan hiffaa. Ymmärtäisin paremmin jos sanoisit paketin olevan muuten superhypertäydellisen, mutta että ihan ok riittää. Ihme tyytymistä. Olen mielummin ilman kokonaan.
Mä en usko superhypertäydelliseen pitkällä tähtäimellä. Toki rakastumisen ensihuumassa voi siltä tuntua, mutta en usko, että superhypertäydellistä on esim. 30:n vuoden aikajänteellä olemassa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Mä olen samaa mieltä siitä että suhteessa on tärkeämpiäkin asioita. Mutta sun kommentista päätellen sä et ole koettanut elää fetisistin kanssa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:Yritin kuitenkin sanoa, että seksi ei ole parisuhteen oleellisin asia pitkällä tähtäimellä.
Jos mies haluaa hepeneseksiä ja naista ei innosta niin pariskunnan tulis lopettaa seksijutut kokonaan eikä edes yrittää löytää kompromissia? Mikä sua vaivaa? :D

Miks ihmiset pelkää yrittämistä??!!

Mä en kestäis sitä tyytymisen tunnetta, jos mitään ei oltais yritetty. En ikinä. Sitten kun kaikki mahdollinen on tehty, voi jatkaa miten vain. Kunhan se on molempien päätös...
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Ei se ole mitään tyytymistä, vaan kompromissejä ja realiteettejä. Sitä haettua täydellisyyttä kun ei ole olemassakaan.
Kuten sanottu, olen mielummin ilman.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onnellisuus on itseisarvo, seksi ei. Elämä todellakin on tyytymistä ja kompromisseja, muuten ei saavuta tasapainoa edes hetkeksi. Kuitenkin kukin saa nussia itsensä ja parisuhteensa terveeksi, jos haluaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kai Nalo

Vesper kirjoitti:Kuten sanottu, olen mielummin ilman.
Huijjaat, mut ostetaan toi :P
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Huijjaat, mut ostetaan toi :P
No enpä edes huijaa. Jostain syystä lähipiiriini ei kuulu juurikaan onnellisia parisuhteita ja näissä onnettomissa eläminen ei tunnu tavoittelemisen arvoiselta.
NuoriD

Zeb kirjoitti:. Mutta sun kommentista päätellen sä et ole koettanut elää fetisistin kanssa.
Eo oo joo.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Uskoakseni voisin laittaa, jos vaimo sitä kovasti toivoisi. Toki sitten ehdottaisin joka toisella kerralla jotain muuta. On kyllä totta, että jos joka kerta mun pitäisi olla se, joka joustaa, niin olisihan se väärin.
Vielä tästä, vaikka se olisikin joka toinen kerta puoliso kun joustaisi, niin musta ei olisi kiva tietää että se on nimen omaan joustoa, eikä sitä mitä toinen haluaisi. Et se harrastaa mun kanssa seksiä nyt miellyttääkseen mua tai saadakseen ensi kerralla sitä fetissiään, ilman että itseään nappaa nyt yhtään. Ei paljoa kiihottaisi itseäkään tuo tilanne.
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Kai Nalo kirjoitti:Reilu meininki. Kaveri on 5 vuotta jyystänyt samaa pimppaa ja sit kun haluaa vähän uusia kiksejä sänkyyn ostelemalla alusvaatteita, niin jengi on nakkaamassa sitä helvetin perverssiä pihalle.

Ihmekään että vieraissa käydään niin paljon.
Jos nainen ei kuitenkaan ole mieltynyt tähän hommaan vaan seksi tulee hänelle pakonomaiseksi ja antaa siten miehelleen ns. sääliseksiä" . Ei tämä kuvio kauan kestä. Miten kauan toinen jaksaa miellyttää toista ja ilmeisesti hän on jutellut tästä asiasta ukolleen. Jos eivät pääse yhteisymmärrykseen, ei siinä auta muuta kuin erota.

Mitä tuohon vieraisiin menemisiin tulee niin sehän johtuu just siitä, että parin seksuaalliset tarpeet eivät kohtaa millään tapaa.

Mä ehkä olen tässä puolessa onnen Pekka, että rakastan ja kunnioitan vaimoani hyvin paljon. Hän on hyvä aviovaimo, hyvä narttuvaimo. kiimainen kiihkeä rakastajatar ja hyvä ystävä minulle.
Vaimoni osaa olla kaikissa rooleissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Tämä vaatii hyvää tilannetajua ja se, että kumpainenkin osaamme ottaa hetkestä kiinni, silloin, kun sitä meille tarjotaan.

Tässä hyvä esimerkki tästä hommasta. Lähdemme vaimoni kanssa perjantaina Hki-Tukholma risteilyllle. En kerro laivaa, hähhäh..
Vaimo vaan ilmoitti, että mitäs tykkään, jos hän laittaa lyhyen nahkatakin, seksyvaatteet, korsetin, stay-up sukat ja korkkiset jalkaan, kun olemme laivalla. Nalli palaa jo tästä tiedosta ja arvatkaapas vaan kuka tai ketkä odottavat risteilyä innolla. :gee:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kai Nalo

martza kirjoitti:[ja arvatkaapas vaan kuka tai ketkä odottavat risteilyä innolla.
Lapset. Ne jää kotiin bilettämään ilman vanhempia ja vetävät perseet olalle.
Kai Nalo

Vesper kirjoitti:Jostain syystä lähipiiriini ei kuulu juurikaan onnellisia parisuhteita ja näissä onnettomissa eläminen ei tunnu tavoittelemisen arvoiselta.
Ehkä sun pitäisi vaihtaa piirejä. Heitä vaikka Martzalle ja PetriFB:lle privaa?

:wink:
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mitkä on montsarit? Kumpparit?
Luin eka tän ja luulin että puhutaan menkoista. Mut ei niitä kai voi miehen jalkaan/jalkoihin laittaa?
No miehen jalan voi tavallaan kuitenkin laittaa menkkoihin.. Juuei, en oo kokeillu. Ehkä huomenna? :wink:
Prepare for the worstest.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kumisaapas tai saapasfetissi kuulostaa hienolta. TULISIN mainiosti toimeen hänen kanssaan. Minä ehkä olen myös sellainen tai laitetaan se ehkä pois!

ZEB, onko niin onnettomasti, ettet sinä ole vapaa enää?

iiihanaa...

T. Vanha kunnon SA
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Ehkä sun pitäisi vaihtaa piirejä.
Ehkä. Oliskohan Cityssä onnellisempia pariskuntia?
Vastaa Viestiin