Hmmh... Yhden itseäni viisaamman treenikonkarin suosituksesta kokeilin Leaderin Vihreä tee -kapseleita ja keksin mihin niiden ns. "vaikutus" perustuu. Mulle ainakin tulee niistä niin karsee olo, että ei tee mieli syödä yhtään mitään. Takuulaihtuminen.
En ota enää yhtäkään sellaista. Mielummin vähän jenkkiksiä kuin huono olo 24/7 .
^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
NuoriD kirjoitti:^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
NuoriD kirjoitti:^Mulla on erittäin tehokas dietti takana. Paino putosi 2:ssa viikossa 5 kiloa ilman yrittämistä. Vaatii ainoastaan ambulanssiajelua ja kaksi leikkausta.
Mitvittua?
Mikä sulla on ollu?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Koska haluan varjella yksityisyyttäni en halua kertoa yksityiskohtia. Koko juttu oli kuitenkin omaa tyhmyyttä, turhaa riskinottoa.
Mitvittua?
Mikä sulla on ollu?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Koska haluan varjella yksityisyyttäni en halua kertoa yksityiskohtia. Koko juttu oli kuitenkin omaa tyhmyyttä, turhaa riskinottoa.
NuoriD kirjoitti:Vaikka naivia onkin, niin kyllä nyt arvostan ns. hyvinvointiyhteiskunnan palveluja aiempaa enemmän.
Eli nyt ymmärrät ja hyväksyt, että suomessa ylin marginaalivero on yli 50 %.
Sanotaan, että olen tyyväinen siihen, että apua saa nopeasti ja asiantuntevasti silloin, kun sitä oikeasti tarvitsee.
Toki vanha minäni sanoo, että jos meillä ei olisi julkisin varoin ylläpidettyä systeemiä, niin minulla olisi ollut vakuutus, jolla olisin saanut saman. Jotenkin tuo tapahtuma kuitenkin muutti ajattelua siihen suuntaan, että tajuan, että jokainen tarvii joskus apua ja hyvä, että sitä on saatavilla.
Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
ninnithequeen kirjoitti:Kotihomo tuli kylään oikeen Turkkusest asti, ja haettiin hänen kans Nita just mummolasta. Nita oli pettynyt kun Kotihomo lähtikin hakemaan miesystäväänsä töistä eikä tullut vielä kylään. Sain sitten selittää Nitalle, miksi jotkut pojat tykkää pojista. Auh.
No mitä sanoit Nitalle?
"Lapseni tiedätkö Saatanan? Se pistelee Helvetissä kolmipäisellä hangolla ihmisiä persuksiin. Noilla pojilla on vähän samanlaisia harrastuksia keskenään.. Ainoa ero on että heidän hankonsa ainoastaan yksipiikkinen!"
Stinky kirjoitti:Menojalkaa vipajaa!!!! Kohta mein köökissä on tarjolla minttukaakaota
Siitä se sit lähtee.. Ihanaa viikonloppua kaikille
*kade*
mä haluan kans .. minttukaakaota ja vipatusta..
tai taidan viikon päästä sitten mennä tämänkin viikonlopun edestä, kun mä pääsen laivalle ystävien kanssa
Huijui! Hienoa että oot taas ainakin osittain sielun ja ruumiin voimissa. *tsemppihalii*
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.