Mä en ehtinyt vielä lukemaan niin pitkälleStinky kirjoitti:Hih. Ja klo 20.12 kirjotin just ton saman edittinä viikonpäiväketjuun

Mutta joo, kundi mokas.. isosti.
En keksi tähän muuta nopeaa ratkaisua kuin että vaihdatte päittäin miehiänne, edes kokeeksi swingers-tyyliin. Suvinen saa konettaan illat näpyttelevän maccihomon ja milli jonkun ihme seksihurjastelijan.Suvinen kirjoitti:Kyllä varmaan kaikki tuoreet parit hässii alussa koko ajan, kuvittelisin. Niin mekin. Sanotaanko tuossa vuoden kuluessa erot alkoivat sitten näkyä.milli kirjoitti:Siis juu, ymmärrän, että meitä on moneen .. tai no nyt ainakin kahteen junaan. Homma on vain se, että mehän hässimme kuin puput alkuunsa, ja kuvittelin meidän tosiaan olevan samoilla linjoilla seksuaalisesti.
Ruah tälle!Frederik Krueger kirjoitti:En keksi tähän muuta nopeaa ratkaisua kuin että vaihdatte päittäin miehiänne, edes kokeeksi swingers-tyyliin. Suvinen saa konettaan illat näpyttelevän maccihomon ja milli jonkun ihme seksihurjastelijan.
Siis tämä ei ole lumimiehen tapainen juttu vaan ihan täyttä ja totta. Nyt kun sen internetistä oikein lukee. Siis joku ihan oikeasti ajattelee näin.Suvinen kirjoitti:Minua ainakin loukkaa ajatuskin, että pitäisi osoittaa rakkautta seksillä.
Amen.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:[Lisäys: tässä maassa syötäis saletisti vähemmän masennuslääkkeitä, ainakin ahdistukseen otettuja, jos kybäuutisten jälkeen kaikki sais orkkuvarttinsa.)
Tähän sopisi klassinen varmaan monelle miehelle tuttu tarina.Kai Nalo kirjoitti:No sitähän minä olen tolkuttanut jo alusta lähtien. Mies on suoraa toimintaa.milli kirjoitti: JA/tai miehet eivät ymmärrä mitään hienovaraisia vihjailuja imho.
exPertti kirjoitti:Mies ja nainen ajavat autolla maamme halki.
Huoltoaseman lähestyessä nainen sanoo miehelle:"Onko sinulla nälkä?"
Mies vastaa "ei" ja ajaa huoltoaseman ohi.
Nainen suuttuu verisesti miehelle.
Mies miettii mitä tein väärin.
Tän pointin mä ymmärrän täysin. Mä vaan sit ilmeisesti tunnen itseni halutuksi ilman jokapäiväistä seksiäkin, ei sitä haluttavuutta tarvii jatkuvasti todistaa. Arvostan kyllä kovasti niitä pienempiä tai toisenlaisia eleitä mitä saan osakseni päivittäin, sanoja, hellyyttä ja konkreettisia tekoja.martza kirjoitti:Kuten Milli ja Stinky kumpainenkin kirjoitti, että he haluavat olla haluttuja, himoittuja kumppaninsa puolelta.
Joo ja mitäs jos se jopo ei keulikaan hyvin pitkälti juuri siksi, että ne lauseet alkaa suurimmaksi osaksi sanoilla "Mä haluan..." ja "Mikset sä halua..."?milli kirjoitti:JA/tai miehet eivät ymmärrä mitään hienovaraisia vihjailuja imho.Stinky kirjoitti:Mä olen ainakin itserakas paskiainen. Siksi.Manaaja kirjoitti:Miks te eukot aina alotatte joka ikisen lauseenne sanoilla "Mä haluan"?
Jos luit tuolta jostain, niin mä oon kyllä kokeillut tätäkin lähestymistapaa.. ja yrittänyt ehdottaa kaikennäköisiä ratkaisuja.Manaaja kirjoitti: Jos ne lauseet alkais suuremmalla suhteella tyyliin "Mitä sä haluaisit/kaipaisit", vois lopputuloskin olla toimivampi. Enkä nyt tarkoita pelkästään seksiä kysymysten aiheympäristönä. Yleensä jos äijää ei huvita polkea, niin sillä on joku muu epämukavuustekijä/stressinaihe elämässä, joka ei todennäköisesti edes liity seksiin, ennenkuin te liitätte sen siihen(kin).
Voitte nimittäin olla ihan takuuvarmoja siitä, että jos äijällä sattuu olemaan kausi kun joku vähän mättää/painaa korvien välissä, ja te lähestytte siinä kohtaa noilla "Mä haluan", "Mikset sä halua" -tyylisillä alleviivauksilla, sekä kysymyksillä siitä että pitääkö sitä kyrpää lähteä hakemaan naapurista, niin hakkaatte ainoastaan nauloja koko parisuhteen arkkuun.
No siihen kaivataan nyt yleensä vähän pitkäjännitteisyyttä.milli kirjoitti:Jos luit tuolta jostain, niin mä oon kyllä kokeillut tätäkin lähestymistapaa.. ja yrittänyt ehdottaa kaikennäköisiä ratkaisuja.