Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)
Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)
Aloitetaan:
- Lama. Tämän varjolla päästään hankalista ihmisistä eroon työpaikoilla ja tuplataan tai triplataan paikalle jäävien työtaakka. Palkat vähintäänkin jäädytetään ja mieluusti pudotetaan. Ota tai jätä.
- Vaalirahoituskeskustelu. Tarvitseeko sanoa muuta?
- Tuleva talven tulon yllätys autoilijoille.
- Idioottivanhemmat. Eli tietty muut kuin minä
- Lama. Tämän varjolla päästään hankalista ihmisistä eroon työpaikoilla ja tuplataan tai triplataan paikalle jäävien työtaakka. Palkat vähintäänkin jäädytetään ja mieluusti pudotetaan. Ota tai jätä.
Came here for school, graduated to the high life
Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)
Vihamies-viha, Hakkaa päätä seinään vihat lisääntyy?exPertti kirjoitti:Aloitetaan:
Pyyhin Netikettiin..
Ai niin, Atrian "Tuoresarja" Fresh.
http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2 ... as-if.html
Puhumattakaan siitä, minkälaisella mainoskampanjalla koettavat päästä täydelliseen bulkkimarkkinaan.
Joku tokaisikin netissä, että ei mainoksessa muuta vikaa ole kuin se, että jos mummu söisi atrillia ja haaveilisi pikkupojista mainos olisi ihan jotenkin paremmin toimiva.
http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2 ... as-if.html
Puhumattakaan siitä, minkälaisella mainoskampanjalla koettavat päästä täydelliseen bulkkimarkkinaan.
Joku tokaisikin netissä, että ei mainoksessa muuta vikaa ole kuin se, että jos mummu söisi atrillia ja haaveilisi pikkupojista mainos olisi ihan jotenkin paremmin toimiva.
Vihanaihe:Niba kirjoitti:Vihamies-viha, Hakkaa päätä seinään vihat lisääntyy?
- Niban kirjoittelutyyli.

En olekaan ollut muodikas ikinä, vai olenko? Onko muodittomuus muodikkuutta?exPertti kirjoitti:Vihanaihe:Niba kirjoitti:Vihamies-viha, Hakkaa päätä seinään vihat lisääntyy?
- Niban kirjoittelutyyli.
Pitäisikö puheiden, kirjoitusten vaatteiden kuvastaa minua? Sitä ne tekevät haluan tai en, olla muodikas..
Tyyli sana on kyllä aika ala-arvoinen ja mitään sanomaton määritelmä näppäimistöltäni kumpuavalle kakofonialle!
Ainoa mitä katson hiukan, että sanat ja vaatteet sopivat yhteen edes tyydyttävästi..
Komppania lepo!
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo kirjoitti:Pysyisit vaan mamu ja asekeskusteluissa. Niissä riittää ihan tarpeeksi itkua ja kivesten tallomista.
Tai miten oisi: Stadi on paska paikka asua!?
Ton allekirjoitan. Muuttaisin minne vaan. Kattelin tossa jo äsken, että Sodankylästä saa omakotitalon (rv.2007) samalla hinnalla kuin täältä kaksion kusilaaksosta. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Koska ytimessä vaan on sitä jotain. Asun siellä toisinaan. Enkä muuten ikinä kuule siellä asuvien mussuttavan ruuhkauttavista maalaisista, vain me lähiöissä kauempana asuvat marmatamme, eli minäkin joskus. Nih.Kai Nalo kirjoitti:Mua on aina naurattanut tää stadilaisten ikuinen itku maalaisista ja siitä että ne tunkee autoineen keskustaan ja aiheuttaa helvetillisiä ruuhkia, saasteita ja melua.
Mitäs vittua asutte siellä teollisuusalueella hä?
Musta rupee pikkusta hiljaa tuntumaan, etten ehkä osaa muuttaa tästä kaupungista pois. Tai kai se vaatii vaan himskatin hyvän syyn, esim. joku meistä sairastuis ja pitkäaikaishoitoa ei tästä citystä sais. Muuta en keksi. Mökkeillä voi missä vaan ja vaikka kokoajan, aina tuntee palaavansa Kotiin kun näkee ruman Ikean tms...
Toi on samaa sarjaa kuin maalaisten ininä stadilaisten koppavuudesta: ilmiö on tuttu ainoastaan maalaisille itselleen.Kai Nalo kirjoitti:Mua on aina naurattanut tää stadilaisten ikuinen itku maalaisista ja siitä että ne tunkee autoineen keskustaan ja aiheuttaa helvetillisiä ruuhkia, saasteita ja melua.
Kukin asukoon siellä missä parhaiten viihtyy. Itse viihdyn parhaiten stadissa, asun niin ytimessä että olen ruuhkien yms. rahvaan vitsausten yläpuolella.
- Kitinän nykyinen taso.exPertti kirjoitti:Aloitetaan:
- Pissikset.
- Rääkykakarat.
- Alkava kylmä ja pimeä vuodenaika.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mä olen alkanut kaipaamaan takaisin ytimeen nyt Kalliossa ollun evakkoajan takia. On se erilaista elää mestassa, missä voi kävellä kahville, oluelle tai harrastuksien pariin muutamassa minuutissa - sen sijaan että kyseessä on aina isompi projekti mennä jonnekin.SikaMika kirjoitti:Kukin asukoon siellä missä parhaiten viihtyy. Itse viihdyn parhaiten stadissa, asun niin ytimessä että olen ruuhkien yms. rahvaan vitsausten yläpuolella.
Helsingin keskustan sijaan tosin aloin nyt katselemaan, jos samalla rahalla siirtäisi luunsa Berliiniin.
Keskustelua oi Suvinen hyvä. Keskustelua.Suvinen kirjoitti:Mikä ihmeen vimma sulla on kaivaa esille uusia vihanaihekeskusteluja, kun vanhoistakaan et selviä kunnolla? Vai etsitkö jotain aihetta, jossa kerrankin pääsisit pätemään?
Sinä olet kyllä aina hyvä lisä vihakeskustelussa.

EDIT: _minä_ olen selvinnyt vanhoista kunnialla.

Viimeksi muokannut exPertti, 15.10.2009 8:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisi kiva tietää se vertailutaso, se ilmeisesti "hyvä taso". Mitä meillä nyt ei ole mitä silloin oli?Homeboy65 kirjoitti:- Kitinän nykyinen taso.
- Pissikset.
- Rääkykakarat.
Pissismi on elämänvaihe. Irtautumista kotoa.
Lapset tapaavat itkeä ja varsinkin tietyissä elämänvaiheissaan niitten kuuluukin itkeä.
Joskus ennen oli enemmän elämää. Eikä vain populaa kertomassa että Marko-Petteri kakkasi ja söin tänään kaalia.exPertti kirjoitti:Olisi kiva tietää se vertailutaso, se ilmeisesti "hyvä taso". Mitä meillä nyt ei ole mitä silloin oli?Homeboy65 kirjoitti:- Kitinän nykyinen taso.
- Pissikset.
- Rääkykakarat.
Sitä alkaa kaivata takaisin jopa slamin tajunnanvirtaa...

Vaikka enhän itsekään niin paljon tänne kirjoita joten pata kattilaa jne. *huoh*
Ennen oli sentään TomBoy61 (nimi muutettu) kertomassa miten hän verhot auki piiskaa käärmettään Britney Spearsin kuvia katsellessa. Nykyään hänkin vaan kertoo miten tylsää palstalla on.Homeboy65 kirjoitti:Joskus ennen oli enemmän elämää. Eikä vain populaa kertomassa että Marko-Petteri kakkasi ja söin tänään kaalia.
Sitä alkaa kaivata takaisin jopa slamin tajunnanvirtaa...![]()
Vaikka enhän itsekään niin paljon tänne kirjoita joten pata kattilaa jne. *huoh*

Kyllä tuokin on mielenkiintoisempaa kuin kaalin syönti.exPertti kirjoitti:
Ennen oli sentään TomBoy61 (nimi muutettu) kertomassa miten hän verhot auki piiskaa käärmettään Britney Spearsin kuvia katsellessa.

Oletan, että sinun pitäisi kehittää uusia käyttötapoja kaalille ja raportoida niistä palstalle.Homeboy65 kirjoitti:Kyllä tuokin on mielenkiintoisempaa kuin kaalin syönti.