Melnais kirjoitti:Milloin sulta on rinnat pienennetty?
Poliisilaitoksella oli myös pientä ruuhkaa. Onneksi joku ystävällinen oli kyllästynyt jonottamaan ja lapullaan oikaisin noin tunnin tehden vieressä istuneesta tanttarasta puhisevan kiilatessani hänen edelleen. Myöskään passikuvassa en näyttänyt lapsia syövältä, eli onnenpäivä.
Ei kun penistä pidennettiin. Sain sähköpostia jossa luki "got small penis?" ja mietin sitä lukiessa, että "mistä ne tiesivät".
^^
Joskus pinnat ei vaan tartu .. eräälle läheiselle henkilölle kävi kanssa noin, ei kyllä pikkuoravien kanssa. Silloin leikkasivat ohuenohuet siivut pinnoista pois ja tuoreet pinnat tarttuivat alta aikayksikön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti kirjoitti:
Ei kun penistä pidennettiin. Sain sähköpostia jossa luki "got small penis?" ja mietin sitä lukiessa, että "mistä ne tiesivät".
Ettei olisi salaliitto. Spämmätään penisviestit keskustalle, luontaistuotemainokset vihreille ja pyramidihuijaukset kokoomukselle. Jokaisella on ristinsä, mulle tulee jatkuvalla syötöllä nigerialaiskirjeitä.
Melnais kirjoitti:Ettei olisi salaliitto. Spämmätään penisviestit keskustalle, luontaistuotemainokset vihreille ja pyramidihuijaukset kokoomukselle. Jokaisella on ristinsä, mulle tulee jatkuvalla syötöllä nigerialaiskirjeitä.
Äh tätä mun elämäää..
Aamulla heräilin kähyisältä saastaiselta patjaltani, jolta on lakanat ja patjan kangaskin kadonneet aikoja sitten. Patja oli muhkurainen, alta löytyi karhupulloja. Oksenneltuani ja ripuloituani join tavanomaiset krapulakarhut. Sitten kelasin, että täytyy käydä keskikaupungilla ainakin pankissa. Laitoin siinä sitten kahvinkin tulelle ja söin jotain ja pistin uudestaan maate. havahduttuani huomasin, että pannu oli jäänyt liedelle, vesi haihtunut, pannu nokinen ja levy punaisena. Hyvä ettei olut mitään palavaa. Pannu kai piloilla.
Sitte puhaltelin alkometriini joka lopulta näytti nollaa ja ajelin sinne keskustaan. Piti käydä pankissa maksamassa lasku, josta tarvitsin kunnon kuitin. No, minähän siis olin krapuloissani, sänkinen, paskasissa, tupakintuhkasisa, runkkutahraisissa vaatteissa, haisten vanhalta viinalta, röökiltä ja oksennukselta, lauantaina (saunapäivä), en ollut vaivautunut kylpemään. Munahiki varmaan haisi myös. No pankkitäti kahtelee saldoani ja alkaa selittää, että kun olen heidän parhaita asiakkaitaan, ja minulla on valtavasti bonuksia, enkö keskittäisi myös vakuutukseni heidän kauttaan, siitä saa verotusetua. Naisparka joutui siis puhumaan minulle kuin jollekin pukumiehelle, vaikka selvästi olin kuin haiseva spurgu. Koomista ja noloa. Örisin vain jotain että saa laittaa soittopyynnön vakuutusmyyjälle...
Sitten kävin kahtoo uusia kahvipannuja, ja nehän makso siinä kaupassa 69 egee, hyi saatana. Tyydyn keittelemään kattilassa.
Sitten kävin marketissa ostamassa lisää Karhua, Röökiä, Tähdet- ja Avaruuslehden, Lauantaimakkaraa kylminä syömieni lihapiirakoiden väliin sekä pari litraa maitoa. En ottanut kärryjä, ja kassajonossa maitotölkit tipahtivat sylistäni. Eivät särkyneet, mutta takaani jonosta joku nainen vaihtoi kassaa ja kassatäti katseli minua säälien/moittien. Huomasin myös, että kengännauhani olivat auki ja sepaluskin puoliksi.
Nyt sitten takasin, kohta syön lihapiirakkaa, karhuttelen ja röökään. Hmmm.. taidan tarvita EMÄNNÄN, mutta voi olla että olen jo siinä tilassa, ettei kukaan ota projektiksi.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Mä en kyl osaa päättää tuosta Gattacasta, että laittaako noreen vaiko yrittää jakaa neuvoja kerta se on selvästi niiden tarpeessa. Ei se kyllä niitä ikinä kuuntele.
Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
Gat kirjoitti:taidan tarvita EMÄNNÄN, mutta voi olla että olen jo siinä tilassa, ettei kukaan ota projektiksi.
Sun pitää ottaa ensin projektiksi itsesi, tarveyskeskus auttanee tarvittaessa. Sitten vasta seuraavaksi projektiksi emännän hankkimisen.
Saattaa olla, että tällä hetkellä emännäksi tarttuisi samat ongelmat omaava kaunotar.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Eiks hellu vois antaa gatille niinku kaverinivusta? Tuoreeltaan saanut mies on aina ylpeä ja touhukas. Jokaisen onnellisen miehen takana on märkä pillu.
HAha Lueskelin pitkästä aikaa Gattiksen postauksen ja tulin siihen tulokseen, että loistava provo! Kyllä me statilaiset hienohelmat nyt kauhistellaan kun tyyppi nukkuu muhkuraisella patjalla ja kakat housussa!11
Kuinka moni vielä vaivautuu sanomaan, että hei mies hyvä tee nyt jotain omalle elämälles tai hyi ku sä oot ällö tai jotain muuta..
Mulle tuli hyvä mieli tästä huumorista. Tiedelehdestä plussaa!
tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
No täähän se olisi paras nyt.
Pöh. Gatkis nyt on semihörhöimmästä päästä suomen metsäläistä. Noita kunnon erakkoja löytyy kyllä pohjosesta mielin määrin ja niihin verrattuna Gatkis on kuin Eiran mummo minkkistoolassaan.
Hei, olen suoriutunut ja suorittanut. Vähintäänkin yksi narttu on takuu tyytyväinen. Toimitin kaiken minkä lupasin. Teinixi ja pu autoon aamulla, mummuntekele matkalla noutaen taimenia narraamaan. Bliss vois avata sanaista arkkuaan! Mua ja muitakin oikeasti kiinnostaa ne unet! Unia ne vain on, mut niistä heruu hyvät mielikuvat. Bliss suorittamassa... Se kiinteä kroppa tekemässä parhautta... Mielikuvia. Uh!
Riemumieli kirjoitti:Hei Gattis, anna mulle pari donaa uuteen telkkuun, menevät ainakin hyvään tarkoitukseet, eivätkä vain kaljaan.
Minun televisioni on vuosimallia 1986, siis 23 vuotta vanha. Vaihdetaanko?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eiks hellu vois antaa gatille niinku kaverinivusta? Tuoreeltaan saanut mies on aina ylpeä ja touhukas. Jokaisen onnellisen miehen takana on märkä pillu.
Mitä? Nimimerkki "Helluko"? En ole kuullutkaan, että olisi kaverini saati että olisi märkänä minulle enkä ole saanut alastonkuviaankaan. Minulle saa vinkata tuollaisista, nimittäin olisin helppo.
nowaysis kirjoitti:HAha Lueskelin pitkästä aikaa Gattiksen postauksen ja tulin siihen tulokseen, että loistava provo! Kyllä me statilaiset hienohelmat nyt kauhistellaan kun tyyppi nukkuu muhkuraisella patjalla ja kakat housussa!11
Kuinka moni vielä vaivautuu sanomaan, että hei mies hyvä tee nyt jotain omalle elämälles tai hyi ku sä oot ällö tai jotain muuta..
Mulle tuli hyvä mieli tästä huumorista. Tiedelehdestä plussaa!
Ajattelin laittaa tähän todisteena kuvan sängystäni. Mutta jos ja kun sillä, että tätä luullaan provoksi, on kuvitteellista, teoreettista herutusarvoa, niin parempi antaa olla.
Edit: nukun kyllä vaatteisillani ja ripuloin paljon, mutta viime aikoina olen oppinut pieremään niin, ettei tule velli housuun. Se on vaikeeta kun aamulla herää ja vaikka haluis nukkua, on yhtäaikainen pissahätä, ripulipaine ja oksetus.
Elppis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:HAha
Olin kirjottamassa tähän jotain kiihottumiseen viittaavaa mut annetaas olla. Hyvä mieli tuli mullekin anyways, nowaysis!
Mulla tuli just kakka, mutta ehdin pöntölle. Voittajafiilis!
Elppa.. sulla on kiva otsis ja jossain kuvassa näytät tarujen runokaunottarelta. Muista siis: Naiset eivät käy kakalla!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Gat kirjoitti:Minun televisioni on vuosimallia 1986, siis 23 vuotta vanha. Vaihdetaanko?
Ei saatana, tuollaiseen maataloon saisi suhteellisen pienellä panostuksella rakennettua kunnon kotiteatterin ja ääntä voisi käyttää, kun kukaan ei häiriintyisi. Ajattele vaikka BluRay-tasoista pokemonia 7.1-äänillä, siinä kelpaisi onanoida ja nauttia ohrapirtelöä.