H*lvetti että meni hermo jo heti aamusta. Haavapolin aikataulu vaan tunnin myöhässä. Jotenkin musta tuntuu että potilas ei kuitenkaan saa myöhästyä samalla tavalla... No, seuraava aika on sovittu aamun ensimmäiseksi, ei VOI olla kauheasti myöhässä. Onneks oli ihana hoitaja, joka myös pakkas mun laukun täyteen haavanhoitoon liittyviä ihmejuttuja
Nyt kun oon ollut 10 minsaa töissä, voisinkin lähteä lounaalle.
Toinen yö putkeen kun uni ei vain pysy silmässä. Eilen olin äkäinen ja meinasin pomon vittuiltua asiasta käväistä irtisanomassa itseni. Tänään taas ihan passiivinen ja janottaa kokoajan.
^
Masennuksen oireita, tosin tuosta janosta en tiedä.
t. nimim. lapsuuden kaverilla masennus
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti kirjoitti:Kauanko oli kaatunut? Mikä on viive?
Oct 14 00:42:23 enigma pppd[2780]: Connection terminated.
...
Oct 14 10:59:13 enigma pppd[2780]: Connect: ppp0 <--> eth0
Oct 14 10:59:16 enigma pppd[2780]: local IP address 213.139.163.144
Oct 14 10:59:16 enigma pppd[2780]: remote IP address 10.10.9.2
Olen nykytyötaakalla jakanut jo osan Bluntlyn oireista. D-vitamiinilisä (7,5mikrog) ja äsken reipas kävely ruokatunnilla palauttivat elämän. Jälleen kerran.
Vesper kirjoitti:Todellakin. Täytyy kyllä ihmetellä nykypäivän hoitomuotoja, olo on kuin astronautilla!
Hyvä jos käytetään moderneja tekniikoita. Yleensä peruste niitten käytölle lienee tarve lyhentää toipumisaikoja, jotta meistä tulisi "happier, healthier and more productive". Vai miten se siitä t-paidassa luki.
Vesper kirjoitti:Niin no, kohta on 2kk kulunut leikkauksesta ja silti on ammottava reikä sisuksiin. Ehkä sellaista toipumisaikaa jo kannattaakin lyhentää...
Joku kiireinen tikkaaja jätti haavan auki vai tulehtuiko?
^
Leikkavat uudestaan puhtaille/uusille pinnoille ja ompelevat yhteen?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nyt kyllä jo bliss paljastat!
Hmmmh. Suunnittelin kyllä jo testaamista ihan hereillä ollessa. Pitäis vaan houkutella se toinen osapuoli samaan juoneen
Siis jos saan ja sallitaan minun tehdä "paremman" arvaukseni niin se on SA. Jokatapauksessa se on todennäköisesti sellainen unihaavemainen asia Blissille, jos olen oikein vuosien varrella tulkannut asian?
Ei hän ainakaan vielä ole lähettänyt tapaamiskutsua. Olen aina lapsesta saakka ymmärtänyt ja tiedostanut motivaatiot lähestymiseeni, ettei tarvitse hävetä mitenkään. En minä kyllä sellainen ole, joka nyt ilmanmuuta naminamitouhuun menisi heti minuutissa. Kyllä Blissinkin täytyy panna parastaan. Tai siis tehdä parhaansa. Jos haluaa puhdasta kultaa.
SA
muistattehan kaikki, että tämä oli toistaiseksi oma arvaukseni. Tutkitaan ensin ja hutkitaan sitten.
exPertti kirjoitti:
Joku kiireinen tikkaaja jätti haavan auki vai tulehtuiko?
Tv. nimim antibioottikuurin saanut.
Milloin sulta on rinnat pienennetty?
Poliisilaitoksella oli myös pientä ruuhkaa. Onneksi joku ystävällinen oli kyllästynyt jonottamaan ja lapullaan oikaisin noin tunnin tehden vieressä istuneesta tanttarasta puhisevan kiilatessani hänen edelleen. Myöskään passikuvassa en näyttänyt lapsia syövältä, eli onnenpäivä.