Miten mä muistan lukeneeni jostain, että bussit kulkee vuoden läpi kitkoilla? Oma Opel-muru sai kitkat alleen eilen, ihan vaan oikeastaan siksi kun nyt vältettiin murun kanssa liikkeen ruuhkat.
Oon heränny hitto viideltä, nyt vasta heräilee kukat maljakossa. Terve.
Voi kun olis Järkky hedari TAAS heti aamusta. Eilisiltainen 2 x Panacod jeesas illan, mulla taitaa olla pää väärinpäin päässä tai sitten tarvitsen jonkun pomppimaan hartioilla.
Tänään pitäis lähteä illalla talleille - tuntikaveri (myöskin kyyti) soitteli heti aamusta, ettei pääsekään. Prkle.. pitänee sit pimeässä kävellä maanteitä pitkin, heijastimen etsintä paikallaan.
Mä laitan tänään hakemuksen kouluun.
The great club outshines the individual, always and forever.
TPK!
Hurja väsy. Nukuin 10h.. ei tunnu rittävän. Pitää siis vetää tärinäöverit kahvilla.. Tuli testettua sunnuntaina, että pannullinen kahvia on se mun max.
Ei oo puuroa, en jaksanut keittä.. en jaksanut edes harjata hiuksia.. Päälläkin on mitä sattuu
Ootteko maistaneet omenakanelipikapuuroa? Ihan mahdottoman hyvää. Luovuin ekoilusta ja ostan tauon jälkeen taas vain näitä pikkupusseja. Mitäs muuta... No koht voin ruveta suunnittelee lounasta. Vai tarttiskohan keksiä töitä tai jotain, en tiiä. Kynnet vois lakkailla. Saunan pestä. Lehtiä haravoida. Hoitokoiran hakea. Lapsille soittaa.
En tiiä miks mies yhtäkkiä kuorsaa noin saatanan kovaa. Jos se näkee jotain sellasia kuorsaus-unia...
voi ei.. mä löysin täydellisen asunnon, täydelliseltä sijainnilta... mutta .. AGHR! ei millään ilveellä ehdi saada rahoitusta tuohon, paska paska paska paska!
Näin huomattavan tuhmaa unta yhdestä kitinäläisestä. Uniketjuun en raportoi koska en kehtaa kertoa enempää.
Mä en voi vähään aikaan edes nähdä koko tyyppiä (ei sillä että muutenkaan kovin usein treffailisin )
bliss kirjoitti:Näin huomattavan tuhmaa unta yhdestä kitinäläisestä. Uniketjuun en raportoi koska en kehtaa kertoa enempää.
Mä en voi vähään aikaan edes nähdä koko tyyppiä (ei sillä että muutenkaan kovin usein treffailisin )
Vaihda nimet, vihjaa vähän. Mulla on tylsää töissä. (vaikka töitä olis vaikka muille jakaa, just nyt ei kiinnosta).
The great club outshines the individual, always and forever.
Tsirp tsirp. Tää tipu lähtee tänään Jumboon shoppaamaan bilehilevaatteita! Mä vihaan shoppailuu kauppakeskuksissa mut ei voi mitään. Mä haluun ja tarviin uusia vaatteita.
Jos saan kuskin ja auton itelleni kehiteltyä jostain, niin kuskaan myös mattoni mestoille ja meen tekee reklamaation siitä. Kerpele kun käpristyy reunat niin että niihin meitsi tahtoo kompastella..