Laaki ja vainaa Maanantai!
Eikö pointti ole juuri se, että nimenomaan pk-seudulla sitä aikaa ei ole?Pulkannaru kirjoitti:Kai tässä vielä on pari kuukautta aikaa? Ainakin pk-seudulla??.. ja voi helvettiläinen. Talvirenkaat. ARGH!
En ole missään nähnyt niin liukkaita teitä kuin pk-seudulla kun merituuli jäädyttää suola-vesimössön puhtaaksi jääksi.
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kyllä valtateillä on tienpinnat huomiseen aamuun mennessä jo rouhittu karkeiksi ja suolaa kylvetty ympäriinsä, että kohtuullisilla kesärenkaillakin pärjää. Taitaa kyllä olla kiinni myös kuskista, ei pelkästään autosta ja elektroniikasta. Täällä etelässähän suurin osa autoilijoista ei edes osaa ajaa normaalilla talvikelillä. Raskasliikenne taitaa vetää vuoden ympäriinsä 'kesärenkailla'?exPertti kirjoitti:Eikö pointti ole juuri se, että nimenomaan pk-seudulla sitä aikaa ei ole?
Eli pakkasta pitää olla 7...8 astetta, ei vielä tän viikon asioita päiväkahviseudulla.exPertti kirjoitti:En ole missään nähnyt niin liukkaita teitä kuin pk-seudulla kun merituuli jäädyttää suola-vesimössön puhtaaksi jääksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tänään oli hyvä päivä! Ihanan kiirus töissä ja remppaheput nauratti mua taas typerillä jutuillaan.
Tänään tuli käytyä työkamun karkkilaatikolla vähän turhankin usein enkä ees lenkille jaksanut lähteä. Mut mää vähän zumbasin. Jep jep, saa nauraa! Muakin nauratti kovin ku näin peilikuvani ikkunalasissa.
Vähän yrittää päänsärkyä pukata ja nenäkin tuntuu tukkoselta. Mut mä en tuu kipeeks, koska perjantaina humpataan työporukalla![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tänään tuli käytyä työkamun karkkilaatikolla vähän turhankin usein enkä ees lenkille jaksanut lähteä. Mut mää vähän zumbasin. Jep jep, saa nauraa! Muakin nauratti kovin ku näin peilikuvani ikkunalasissa.
Vähän yrittää päänsärkyä pukata ja nenäkin tuntuu tukkoselta. Mut mä en tuu kipeeks, koska perjantaina humpataan työporukalla
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
- McJanne
- Kitisijä
Olihan tuolla ajaminen kun suoraan tuhannen ja yhden yön tarinoista, lentomatto olisi luultavasti wobblannut vähemmän.exPertti kirjoitti:Todennäköisyys sille on suuri. Toisaalta itselläni alujen ET oli niin naurettavan pieni, että alut ja pellit menevät ja kuuluukin laittaa samoilla pulteilla.McJanne kirjoitti:Tulikohan tuosta nyt saletti itsemurhalaitos kun ei saamari löytynyt myyntipakkauksesta autosta pultteja peltivanteille...
Sanon, ehkä.
Töitten jälkeen oli pakko ehtiä pulttikauppa ja ruuvata oikeat tilalle, jo loppu vatkaaminen. Ei edes pelottanut kotimatkalla, vaikka foordi olikin alla!
Suomenojalla herätti vissii huomiota kun takarengas vispas +-10cm joka kurvissa, eipä ollu perseessänotkujia

Kirjoitan tätä alasti
Massa jään syrjäyttämisen apuna kaiketi ei myöskään haittaa.Kai Nalo kirjoitti:Juu, ja pysyvät tiellä koska henkilöautoliikenne rouhii tienpinnat karkeiksi nastarenkailla.Pulkannaru kirjoitti:Raskasliikenne taitaa vetää vuoden ympäriinsä 'kesärenkailla'?
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä