Noniin. Taas meni aikaa ja palstalapsi janoaa muonaa!SikaMika kirjoitti:Olen keksinyt kirjaimellisesti idioottivarman keinon rikastua: odotan, että Homeboy kirjoittaa tarpeeksi vitsejä, sitten vain lisään niihin tavuviivat ja laitan kansiin. Lobbaan lyömättömän vitsikirjani jokaisen maailman ala-asteen opintosuunnitelmaan kuuluvaksi, pakolliseksi älä-tee-näin -oppaaksi ja kerään rahat taskuuni.
Eli: anna palaa, Homis!
Sikamikalle tietenkin tervetuloa ketjuuni.
Katsoin eteenpäin keskustelua ja en ihan täysin ole perillä, mistä asiasta nyt jutskataan. Homeboyn vitsit ovat ihan kivoja. Minä luen niitä mielelläni.
Mutta tällainen kertomuksesi SikaMika on aina hauska kun sen itse keksii. Koska me Arskalaiset kuulumme yhteen, niin minun täytyy kertomuksesta suodattaa Homeboy pois, koska muuten yleisesti kertomuksesi on hauska.
Arskalaisuuteen kuuluu se, että kaveria ei myöskään jätetä ja Arskalainen puolustaa aina toista arskalaista!
Siksi koska jutussasi , Sikamika, oli kuitenkin ilmeisesti Homeboyn seuraavien kommenttien mukaan irvailuntyylistä Homeboylle niin se ei ole oikeastaan suotavaa Stadinarskan palstalla!
Arskalainen puolustaa Arskalaista!
KUITENKIN Arskalaisuuteen on aikatavalla vapaa pääsy kuten esim. Luterilaiseen kirkkoon. Ilmoittaa, että on tullut arskalaiseksi ja minä sitten ikäänkuin pappina hyväksyn anomuksen, jos se ei ole tehty selkeästi ilman vakaumusta.
Ilo ja huumori ja toisten arvostus ja hapannaamojen asenteen oikaisu ja väkivallattomuus ei saa kadota elämästä ja Arskalaisuus on näitten arvojen perustuskerho.
SikaMikalle kivat ja kiitos vierailusta!! Arskan ystävä voi olla ilman muuta myös olematta arskalainen.
Huumoria koko juttu. Niin...kuinka sen nyt ottaa. Konkreettisesti ehkä, mutta ei ollenkaan syvemmiltä ajatuksiltaan.
Kiitoksin
SA
Arskaisten valtakunnan kansl isti huhuh!