Meetkö Hulluil päeville TÄNÄÄN KE - LA? mitä sä siält hajet?
- Stadinarska
- Kitisijä
Hehheh. Kun avasin Kitinän niin samaan aikaan TUPSUHTI mieleen jotta olenkos minä menossa Hulluille Päiville!
Joo, kun liikun kuitenkii keskustassa niin onhan se kiva käydä kahtomassa sitä kaupantekoa. Minä jotenkin viihdynkin ihmisten keskellä, vaikka olisivat tuntemattomiakin.
Noita matkoja minäkin katsoin sillä silmällä ja jotain vehkeitä myös.
Eli aion. Ja varaan mahalleni sivulle alhaalle paikan haamuleivokselle. Keltaiselle siis. Minähän varsinainen mainosmies olen. En saa Stokkalta edes rahaa.
Vilpittömästi olen sellainen hassu joka tykkää nähdä tapahtumaa ja elämäähän Stokkalla on jos silmänsä maasta ylös nostaa. Kehittääkö se, se on eri asia. Ainakin mieli virkistyy ellei se sitten ole tapissaan jostain syystä jo. Usein ei.
STADIN EIHULLU ARSKA
Joo, kun liikun kuitenkii keskustassa niin onhan se kiva käydä kahtomassa sitä kaupantekoa. Minä jotenkin viihdynkin ihmisten keskellä, vaikka olisivat tuntemattomiakin.
Noita matkoja minäkin katsoin sillä silmällä ja jotain vehkeitä myös.
Eli aion. Ja varaan mahalleni sivulle alhaalle paikan haamuleivokselle. Keltaiselle siis. Minähän varsinainen mainosmies olen. En saa Stokkalta edes rahaa.
Vilpittömästi olen sellainen hassu joka tykkää nähdä tapahtumaa ja elämäähän Stokkalla on jos silmänsä maasta ylös nostaa. Kehittääkö se, se on eri asia. Ainakin mieli virkistyy ellei se sitten ole tapissaan jostain syystä jo. Usein ei.
STADIN EIHULLU ARSKA
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Vesper kirjoitti:Liittynee jotenkin Hullareihin, sillä joku limainen mies tuijotti myös minun sääriä Stockalla.Stadinarska kirjoitti:ja tuijotin yhtä naista ihan liian pitkään. Miksi oli hankkinut syötävät sääret.

Ai sullakin on kauniit sääret. Tämä "minun" säihkysäärityttöni kyllä hymyili ihan kivasti kun meni ohitseni ja annoin tilaa. Ja taisi huomata hyvinkin katseeni kohdistuksen. Paikka oli sellainen. Minähän en itse limainen ole millään muotoa vaikka itse sanonkin. Ainahan naisen kokonaisseksikkyyden huomaa ja katsoo mutta tietyn pituinen tuijotus on toki vain niille joilla on näytettävää ja varmasti haluavat katsottavan! Niitä on aika valikoidusti kuitenkin!
Onnea kauniista sääristäsi, Vespa hyvä! Minkälainen mies Stokkalla oli limainen? Minkälainen? Yleensä ne ovat niin siistejä siellä! Oliko peräti pultsari?
Stadinarska
luullakseni limavapaa!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.10.2009 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.