On. Vähän vaan hankalasti hankittavissa. 4-vuotiaalle ei voi tosta vaan enää tilailla nettikaupoista.
Oon siirtynyt Polarn O. Pyret-, Småfolk-, Nicolas- ja Timberland-merkkeihin kun laadukkaampia vaatteita tarvii. Saa parin kilsan päästä ihan kaupasta ilman rahtikuluja
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vähän kalkkis olo, meillä kun ei ole yhtään netistä hankittua vaatekappaletta. Ei olla edes puhuttu tuosta mahdollisuudesta.
Ei meilläkään ole. Ne on saatu tai itse kaupasta ostettu reissuilla.
Zeb kirjoitti:Mistä saa ostaa ranskalaisia/ihania vauvan/lastenvaatemerkkejä, kuten Tout Simplement, Jean Bourguet, Obaibi, Elle, IKKS, Petit Bateau, Toutcomptefait. Niin ja Baby Gap? Hyviä nettikauppoja?
^ Mä olen miettinyt että hyvä olisi olla kahdet lakanat ja pyyhkeet per asukas. Ja tämän lisäksi 2 x vierassetti. Kaukana ollaan tuosta tavoitteesta... Ehkä se sit tasaantuu kun lapset luopuvat Hello Kitty-lakanoistaan yms. (JOS luopuvat... )
Pitäisi jaksaa mankeloida lakanat, niin mahtuisivat ehkä tsägällä kaappiin runnomatta. *huoh*
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Muksuille on välillä tullut pilareita. Veikkaan ettei poliisi lähde niitä selvittelemään kuitenkaan.
ei varmaan jos niitä tulee vaan muutama, mut mulla olis muistikuva et jos niitä tulee jatkuvasti niin jossain vaiheessa ne voi sen selvittää. Eli operaattoriltahan kysytään mistä liittymästä puhelu on tullut.
Manaaja kirjoitti:Mix nenäkarvat aina kasvaa kauheeta vauhtia sillon ku on flunssassa? Johtuux se niinq siitä, et lannotan niit aina noil nenäsumutteil?
Jos ne vain aivastaessa ja räkiessä kääntyvät virran mukaan ja täten tulevat paremmin esille.
Mutta oma kysymys. Onko Kalle-nimellä nykyään joku muukin lehti, kuin se sellainen lehti? Bussin takapenkillä pari tokaluokkalaisen näköistä polvenkorkuista keskusteli, jotta "Tänään tulee Kalle!", "Meille tuli jo eilen", "Ai jaa", "Kalle on kyllä hyvä lehti", "Niin on".
bedlam kirjoitti:Mutta oma kysymys. Onko Kalle-nimellä nykyään joku muukin lehti, kuin se sellainen lehti? Bussin takapenkillä pari tokaluokkalaisen näköistä polvenkorkuista keskusteli, jotta "Tänään tulee Kalle!", "Meille tuli jo eilen", "Ai jaa", "Kalle on kyllä hyvä lehti", "Niin on".
Ehkä ne o svenssoneita ja kyse on Kalle Ankasta eli Akusta.
Gattiksen juttuja on koottu sinne mm. eräs mestaruus minkä hän voitti
"80-luvulla Kalle sponsoroi myös ”Käteenvedon SM-kisoja”, jossa lehden mukaan "maan parhaat runkkarit käsittelivät seivästään taidolla ja asiantuntemuksella" ja esimerkiksi vuonna 1981 "neljä parasta sai alle minuutin ajan ja voittaja ylsi huikeaan 3,5 sekuntin lopputulokseen."
Gattiksen juttuja on koottu sinne mm. eräs mestaruus minkä hän voitti
"80-luvulla Kalle sponsoroi myös ”Käteenvedon SM-kisoja”, jossa lehden mukaan "maan parhaat runkkarit käsittelivät seivästään taidolla ja asiantuntemuksella" ja esimerkiksi vuonna 1981 "neljä parasta sai alle minuutin ajan ja voittaja ylsi huikeaan 3,5 sekuntin lopputulokseen."
edit: näkjää lolita yllättäen tiesi
Jallun munankeittokilpailu oli aika epix.
En kyl löydä linkkiä tosin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumis kirjoitti:edit: näkjää lolita yllättäen tiesi
No tiehän sen petilammaskin jo aloitusviestissään. Vähän nyt sisälukutaitoa poika!!
Pitäis palkata miesstrippari. Olisko suosituksia?
Perskeles, luin duunissa niin nopsakkaasti betlamin viestin että missasin osan siitä. Ei siihen mitään sisälukutaitoo olis ees tarvinnut, suoraanhan se sanoi että "semmoinenko lehti vai"
Miesstripparia, ai niille homppeleille joille järkkäät polttaritkin? Voi olla että vapaaehtoisen määrä vähenee kun kerrot siitä, ellet sit palkkaa ihan täysin ammattilaista.