Kouluissa säästetään jo nyt, esim. ainakaan tyttöjen kouluun ei saa palkata sijaisia 3.-6. luokkalaisille, kuin vasta sitten jos opettajan poissaolo venyy yli kolmen päivän. Avustajia ja erityisopetustakin on vähän tarpeeseen nähden.
Kouluissa säästetään jo nyt, esim. ainakaan tyttöjen kouluun ei saa palkata sijaisia 3.-6. luokkalaisille, kuin vasta sitten jos opettajan poissaolo venyy yli kolmen päivän. Avustajia ja erityisopetustakin on vähän tarpeeseen nähden.
Addressi on liian pintapuolinen voidakseni allekirjoittaa sen. Uskon että sillä olisi enemmän uskottavuutta jos siinä esitettäisiin ehkä jopa luvuilla, mistä koulutoimessa puuttuva raha voitaisiin ottaa. Esim. nostetaan Espoon kunnallisveroa n prosenttia, säästetään sairaalakuluissa ja vanhustenhuollossa jne.
Kai tuo jonkinlaisena mielenilmauksena toimii, mutta sinällään addressi tuntuisi minusta melkein yhtä tyhjältä kuin "Vaadimme sotien ja tappamisen lopettamista kaikkialta maailmasta"-addressi.
Olen kuullut juttua tuosta ongelmasta. Sen korjaaminen ei kuulostanut ihan helpolta, edellytti mm. kovalevyn kopeloimista toiseen koneeseen kytkettynä. Työpaikkani tietokoneheppuli oli jo joutunut muualla korjaamaan kahdeksan tuohon vaivaan törmännyttä konetta.
Nehemiah James kirjoitti:Pitäkää tunkkinne. Mä pakkaan kamat ja lähden möksälle, prkl.
Pääsetkö yksin möksälle?
prosessi kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ei toimi kone ei.
Olen kuullut juttua tuosta ongelmasta. Sen korjaaminen ei kuulostanut ihan helpolta, edellytti mm. kovalevyn kopeloimista toiseen koneeseen kytkettynä. Työpaikkani tietokoneheppuli oli jo joutunut muualla korjaamaan kahdeksan tuohon vaivaan törmännyttä konetta.
Viddu! Taitaa olla paras vaan siirtää masiina lapsille pelikoneeks ja hakea kaupasta uus, en jaksa näitä tämmösii juttuja en niin ku yhtään.
Jaa, ku kerran puhutaan ruoasta...
Eli oon vähä mietiskelly, et pitäiskö mun vähän vähentää tulisen ruoan syömistä..ku nyt semmoset ei-tuliset ei kohta maistu enää miltään. Söin äsken tonnikalatortillaa, joka olikin melko hyvää..mut mietin kokoajan, että missä on jalapenot?!?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Niin mun tuuria. Illan seura ilmoitti juuri olevansa flunssassa, ja ehdotti nopeaa ruokailua alkuillasta. Sain hankittua itselleni vapaaillan, onhan tässä oltu jo pari kuukautta taas ihan kiltisti... Taitaa mennä päin pyllyä ulkoilut AINA. Marttyroin, enkä suunnittele tulevaisuudessa enää mitään
The great club outshines the individual, always and forever.
Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti, jossa myydään merkkivaatteita niin Aikuisille Miehille kuin naisillekin mukavasti alennetuin hinnoin. Pukumiehet älkööt vaivautuko; itse koin ilmapiirin kodikkaaksi viimeistään siinä vaiheessa kun mennessäni sovittamaan surffishortsejani totesin pukukoppeja olevan vain pojille ja tytöille!
Nyt kun olisi mökki. Mökin pihassa nuotio. Nuotion vieressä lepotuoli. Lepotuolin käsinojassa tölkinpidike. Tölkinpidikkeessä olut. Olut puoliksi mahassani tekemässä seuraa grillikyljelle.
Bluntly kirjoitti:Nyt kun olisi mökki. Mökin pihassa nuotio. Nuotion vieressä lepotuoli. Lepotuolin käsinojassa tölkinpidike. Tölkinpidikkeessä olut. Olut puoliksi mahassani tekemässä seuraa grillikyljelle.
(unohdit jonkun hieromasta jalkapohjia)
SikaMika kirjoitti:Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti, jossa myydään merkkivaatteita niin Aikuisille Miehille kuin naisillekin mukavasti alennetuin hinnoin. Pukumiehet älkööt vaivautuko; itse koin ilmapiirin kodikkaaksi viimeistään siinä vaiheessa kun mennessäni sovittamaan surffishortsejani totesin pukukoppeja olevan vain pojille ja tytöille!
Mul on viel parit uudenkarheet Vansin ja Osiriksen popot tuolta, oisko ollu 3 ystismyyntiä taaksepäin kun innostuin.
Hmmh... Kun kävelin ytimestä takaisin työpaikalle, oikeustalon kohdalla tuli vastaan kolme oikein hyvin pukeutunutta nuorehkoa miestä. Siis niinq tyylikkäitä pukumiehiä. MUTTA! Kahdella kolmesta oli tumman puvun kaverina jalassa sellaset 80-luvun tyyliset vitivalkoiset tasapohjaiset varrelliset lenkkarit. WTF? Mikä yhdistelmä tämmönen on? Kamalaa!?
bliss kirjoitti:Hmmh... Kun kävelin ytimestä takaisin työpaikalle, oikeustalon kohdalla tuli vastaan kolme oikein hyvin pukeutunutta nuorehkoa miestä. Siis niinq tyylikkäitä pukumiehiä. MUTTA! Kahdella kolmesta oli tumman puvun kaverina jalassa sellaset 80-luvun tyyliset vitivalkoiset tasapohjaiset varrelliset lenkkarit. WTF? Mikä yhdistelmä tämmönen on? Kamalaa!?
Mä näin eilen siistin pukumiehen (BOSS:n puku) siniruskeat PURKKARIT jalassa
SikaMika kirjoitti:Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti,
Njäh. Tässä meidän toimiston yläkerrassa oli ihan vasta yks Ystävämyynti, josta hamstrasin kasan Cheap Monday -nimisiä farkkuja