Lapitii kirjoitti:En tajuu miks noi kaikki kattoo tollasta ohjelmaa, käsittämätöntä touhua.
Musta tässä on hupaisaa, että kaikkein eniten ohjelman huonoutta ja tylsyyttä valitettelevat ne jotka seuraavat sitä kaikkein intohimoisimmin ja tarkimmin.
Siis varmaan huomasit Elppiksen muokkauksen mun tekstiin?
Mut juu, kuten oon monesti todennu, tuotannolle paljon risuja tänä vuonna. Mahkuja ois vaik mihin, mut kun ei niin ei.
Loppupostaukselles totally komps.
Edit/lisäys: Luin nyt vasta tarkemmin, laitetaankin vaan ihan snadi komps, en jassa sen tarkemmin ruotia mille.
Viimeksi muokannut Lapitii, 28.09.2009 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Mun mielestä se Kätlin ei ole erityisen kaunis, ihan sellasta naapurintyttö-kamaa. Ja onhan se aika tylsä. Mut mun naismaku on tunnetusti valtavirrasta poikkeava, ehkä en vaan tajuu. Joku tuolla aiemmin ehdotti kuumottavaa hottista Minnalle, yhdyn tähän. Mielellään vielä niin, että saatais joku kissatappelu aikaseks, vaikka Minnan ja Kätlinin välille. Sitten juotetaan sille Pano-Esalle kunnon kännit ja se lentää väkivaltasena mustasukkaisuuskohtauksen saatuaan pellolle.
Sampo taitaa olla niin periaatteen mies, ettei auta vaikka hoidettas sille sen makuun sopiva mies paikalle. Olis nautinnolliseta nähdä Ninon skitsoiluja mustiksissaan. Ja voisko sille toiselle Esalle hankkia jonkun isotissisen älykön? Uhrautuisin toki itse, mut oon niin pienitissinen nykyään...
Joo mä kans lämpeen Minnaan mut ei tekis yhtään pahaa katella jos ne vaikka Kätlinin kanssa jakais jonkun hottiksen... No itseasiassa jopa se vankkarakenteisempi hinttari kävis tähän ihan hyvin, en rupee nirsoilee täyttäjän suhteen.
Ainakin Ninon "lähipiiri" voi nyt huokasta helpotuksesta. =P
Kyllähän tässä on jo muutamankin päivän ihmetelly, missä ne rajat oikein menee. Sekä rl:n että talon muiden asukkaiden suhteen.
Joo, siis ei tuolta nyt ihan tarkkaan mitään selvinny, pelkkää spekulaatiota..mutta mutta, se sen käytös meni jo niin ahdistavaks Sampoa kohtaan, että pakkohan se oli heittää pellolle.
Tosin, mitä ihmettä ne murhajutut oikein on? Ja kuka vi**u on niin typerä et menee semmosia höpisee tuolla talossa? Ja sit se joku mimmi, kenet Nino oli maininnu nimeltä ja höpöttäny jotain huostaanotosta? WTF?
Ei Nino mun suosikkeja ollut, mut kai sillä jotain viihdearvoa oli olevinaan. Toisaalta ehkä muut nyt sit pääsee enemmän ääneen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
En ole BB:tä seurannut, paitsi täältä tylsyyksissäni lukenut teidän kommentteja. Äsken sit Iltiksen sivuilta luin tuosta Ninon häädöstä. Sen mukaan hän työskentelee lasten kanssa. Saa nähdä työskenteleekö enää kauaa...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vesper kirjoitti:Taasko on BB-ketjua lukemassa ja siit/nä valittamassa ihmiset, joita ei vois BB vähempää kiinnostaa. Hyvä pojat!
Otsikossa lukee, että katsonko? Vastasin, että en.
Kaksi viikkoa sitten kun lähdin lomalle, oli lehdet täynnä BB-pakkosyöttöä. Enää ei ole, kiitos vaalirahakohun. Notta kiitos vaan Merisalo. Teit hyvän työn.
Tiski kirjoitti:No ei se maailman quumin hottis ole, mutta kun vertaa talon muuhun naiskaartiin niin onhan se nyt kuin ruusu paskalaatikossa.
Ai. Mä lämpeisin enemmän Minnalle. Siinä on pakettina jotain paaaljon enemmän...
Kyllä Minna on se talon todellinen Hottis. Danakin on suloinen, mutta vähän sellaisella eksoottisella tavalla. Kätlin taas on ihan perus, kropassakaan ei ole muotoja sen enempää kuin pikkupojalla. Ärsyttää sen keimailu ja huomionhaku, vaikka sinänsä ihan herttainen tyttö muuten onkin.
Harmittaa kun Nino joutui lähtemään, vaikka välillä se olikin saakelin ärsyttävä, niin se kuitenkin toi eloa taloon. Nyt kaikki vaan makailevat siellä flegmaattisina eivätkä tee oikein mitään ilman viinaa.
^^ No ei Kätlin lähde. Marko lähtee, lähteekö muita?
Ja kunpa oiskin Dana vaan turha, mutta kun on niin perkeleen ärsyttävä kirkuva ja kimittävä eukko, ettei meinaa 24/7:a kärsiä katsoo. Sama alkaa pätemään pikkuhiljaa Justiin.
Ja muutenkin niiiin perseestä tuo meno. Ei tapahdu yhtikäs mitääääään. Välillä 4 tekee jotain äärimmäisen tylsää tehtävää ja muut makaa ja lässyttää sen(kin) ajan, joko selvistä päi tai kolmen sidukan voimin. Onko tällä enää käsikirjottajia ollenkaan?
Se vähä mitä tapahtuu, jätetään näyttämättä dailyissä. Editointia ei voi kun ihmetellä. Nyt ruopataan jo todella syvällä.
Yllättäin Aso on noussut täällä suosikiks. Oikeesti hauska (mitä nyt ei tietenkään koosteista voi nähdä).