Sain kun sainkin lenkkini hienoon muottiin skriinille. Mutta ne keskisykkeet, 168 kummallakin lenkillä Hienosti näkyi esmes maaston korkeuserot, siihen korreloinut juoksunopeus ja sitten sykkeet hieman myös. Nams.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jos alottais tänne vaikka tän päivittämisen niin pysyis perässä mitä on tullut tehtyä
Tänään ekaa kertaa hölkkä/juoksulenkki 3.5km.
Aikasemmin se oli todella hidasta hölköttelyä mutta nyt voin rehellisesti sanoa että mä juoksin. Ja voi pirskatti ku oon itestäni ylpee
Mikähän mahtais olla paras tapa mitata tot matkaa? Nyt oon nihkeesti mitannut ulkoilukartan "mittarin" kautta..
Rykäsin päivän toisten lajitreenien lopuksi reilut 120 rystyspunnerrusta minuuttiin sydänsuruja lievittämään. Satanen vetoa että huomenna tai viimeistään ylihuomenna kadun myös sitä.
McJanne kirjoitti:Rykäsin päivän toisten lajitreenien lopuksi reilut 120 rystyspunnerrusta minuuttiin sydänsuruja lievittämään. Satanen vetoa että huomenna tai viimeistään ylihuomenna kadun myös sitä.
Eilen powerii, lisäilin painoja taas kun kolme viime kertaa mennyt niin, ettei tunnu urheilleelta yhtään jälkeen päin. Illalla vielä köpöttelyä juniorin kanssa, ja nyt mietin jaksaisinko tänään strippiairopikkitunnille, tosin siinäkin tehdään lihaskuntoa enkä tekis sitä mieluusti powerin jälkeisenä päivänä mutta tosin viime viikollakin tein eli eiköhän homma ole ok. Onneksi siellä strippiluolassa on lastenhoitopalvelu.
Suosittelen muutenkin naisia ja no, miksi ei miehiäkin kokeilemaan tuota strippiä. Hupaisaa, ei niinkään sexikästä mutta hauskaa ja mielettömän tehokasta Tosin ei ihmisille, jotka stressaavat liikaa näyttävänsä huvittavilta
nowaysis kirjoitti:Onneksi siellä strippiluolassa on lastenhoitopalvelu.
Tihihi.
Mulle riittää strippijumpat vähän privaatimmassa paikassa, esim. kaverin kellarissa, jossa on hienot tangotkin! Noh, yleensä istun lonkero kourassa ja katselen muita... Aivojumppaa.