[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on null Palstan ikäjakauma - Sivu 2 - Kitinä
Kitinä
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
Melnais kirjoitti:Ikäkyselyistä tulee aina mieleen deitti-ilmoituksiin vastanneet "nuorekkaat" miehet. Ikä on aina vain numero ja ajassa kiinni pysyminen osoitetaan kieltäytymällä kaikesta muutoksesta ja henkisestä kehittymisestä sekä keskittymällä kaikin tavoin lyhytnäköiseen oman kivan maksimointiin.
Juu, sanaa "nuorekas" käyttävät kokemukseni mukaan juurikin vanhat pierut, jotka käyttäytyvät kuin teini-ikäiset. Minkä perusteella voikin vetää tiettyjä johtopäätöksiä myös työpaikkailmoituksista, joissa firman ilmapiiriä kuvaillaan "nuorekkaaksi ja dynaamiseksi".
Yst. terv. Henkisesti keski-ikäiseksi syntynyt vanha harakka
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Miten te onnistuittekin lisäämään mun taakkaan pari kiveä lisää. Taidan alkaa nuorekkaaksi ja dynaamiseksi. Niinhän ne kaikki muutkin mun ikäiset tekee. Paitsi Dave (se mopon osto ei riitä!).
Fcuk kirjoitti:Aattelin katsokaas, että 30-vuotiaana oon viettäny kanssanne 10 vuotta elämästäni. Se on hyvä ikä kadota tai sit ees nussia teistä joku.
Sulla on pian syntsät, kolme hyvää vuotta vielä aikaa jauhaa paskaa! Muistakaa mun syntsät 3.10, kiits!
Fcuk kirjoitti:Aattelin katsokaas, että 30-vuotiaana oon viettäny kanssanne 10 vuotta elämästäni. Se on hyvä ikä kadota tai sit ees nussia teistä joku.
Sulla on pian syntsät, kolme hyvää vuotta vielä aikaa jauhaa paskaa! Muistakaa mun syntsät 3.10, kiits!
3 vuotta kuulostaa vähältä mut tässä seurassa aika rientää.
Ai nii, oot sitä hyvää vuoskertaa... Muistan muistan!
3 vuotta kuulostaa vähältä mut tässä seurassa aika rientää.
Ai nii, oot sitä hyvää vuoskertaa... Muistan muistan!
Kamoon, vaikka mun sisäinen puunhalaaja onkin herännyt, mussutan luomua enkä röökaa, en oo mikään kalkkis En oo!! En suostu! Ja koneeltahan mä n lähde kulumallakaan, miten mä sitten työpäiväni täyttäisin?
Palstalle ilmaantui joku tiputtamaan meidät maan pinnalle
Alhaalla olette kaikki!!
Ihan mua varten oma ruksinpaikka!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....