volkkari1976 kirjoitti:
Pikaisesti luin tuon ketjusi läpi.
Oma kommenttini aiheeseen, Audi A4 tuntuu tätä nykyä olevan kaikilla. Mielestäni hanki hiukan erikoisempi auto, kuten juuri suo S4 Audi tai miten vaikka S3 Audi?
Jos pääsi nyt sitten kääntyy Volkkarin suuntaan, miltä kuulostaa Golf V6 4-motion? Ei välttämättä niin paljon virityspotentiaalia kuin esim. tuossa 1.8Turbossa, mutta kyllä mielestäni kutoskone ja neliveto kompensoi tuota kummasti.....ja kuutoskoneessa kun äänet ovat hiukan erilaiset kuin normaalissa nelimukisessa.
Oma märkäunelmani Volkkarin saralta olisi kyllä ehdottomasti Golf R32, 240 Hevosvoimaa yhdistettynä nelivetoon ja GTI Golffia parempaan ulkonäköön. Ainoa ongelma tämän auton kanssa on, auton verotus Suomessa. Ko. autoa kun ei ole koskaan tuotu Suomeen maahantuojan toimesta, joten nähtäväksi varmasti jäisi mikä on auton verotusarvo ja miten tuon saa kilpiin. Periaatteessa mielestäni riittää että auto on tyypitetty kilpiin EU-alueella.
Jep, kumpaakin mainostamaasi hakusivustoa olen nyt viikon aikana käyttänyt ahkerasti. Audissa viehättää se neliveto, muutenkin tykkään kärryn ulkonäöstä. Tarkoituksenahan on hommata tehokas käyttöauto, jossa pysyy vielä kustannukset kohtuullisina tehoja kuitenkaan liikoja karsimatta. Golffeja on mielestäni kanssa hiukkasen liikaa, jotenkin tulee teinixit mieleen, vaikka toki hyvä autohan sekin on.
A4:n kori olisi (tällä hetkellä)aika sopiva tilatarpeisiini. Nyt on oikeastaan enää päätettävä voimansiirto, kone, viritysaste jne... Jos ostan virittämättömän 1.8T Quattron, niin luulisin ettei siinä olisi vakuutusmaksut tahi tuontiverot kovinkaan isot. Lähinnä kaipailisin tarkempia tietoja auton kestävyydestä viritetyllä koneella, mutta niissä asioissa taidan kääntyä
AudiKlubilaisten puoleen. Saksassa noita 1.8T Quattroja näyttäisi olevan pilvin pimein, joten hintaa tuskin tulisi -01 vuosimallia olevalle paljoa.