Voi pimpetti että paleltaa. Jo toinen kerta parin päivän sisään ku mulle sanotaan et sä näytät kipeeltä ja et sun silmät on ihan kuumeisen näköset.
Ny oon ihan kahen vaiheilla.. Otanko levon nyt ettei tää pahene vai ootanko että oon oikeesti kunnolla kipee?
Mut positiivisuuttaa kans, oon keventyny kivasti ja jenkkakahvat on pienentyneet. Muutkin on huomanneet sen
Ja elämä hymyilee muutenkin
^ Sairaslomalla on päinvastainen vaikutus jenkkiksiin, prkl!
Lähden kampaajalle räjäyttämään pääni uusiksi. Jos joku ens viikolla vaikka kiinnittäis huomiota siihen, eikä mun pienentyneisiin tisseihin ja levenneeseen perseeseen....
Ainiinjoo, en palkinnut itteäni eilen mässyllä, vaan hyvällä salaatilla ja oluella sit loppuillasta. Tänään pitäs vielä viimeistellä kämppä ja kunto parilla oluella
TPK !
Ja iltasella Herjutorin SAUNAAN!
Olutta ehkä ehkä ei, jos Suurjuomari saapuu paikalle joutuu luultavasti kupillisen kaatamaan kurkusta alas ja häviämään viikolla peliautomaateista voitetut takaisin RAY/Keskustapuolueen ammottavaan laariin?
Mä en kyllä säilynyt Metallican ja Maidenin jälkeen ehjänä... meni fiiwis koko mestaan kun ei päässyt sisälle, ulos, kuselle, oluelle. Ainoastaan nakkia sai kun tahtoi, mutta mä olinkin kentällä. Katsomoon ei vielä taivu.
No onneks sentään feissarin puolelle änki jotain "kattokaa, tässä se rekkis makaa mun sängyssä alasti ja raukeena ja soittaa vaimolleen" -kuvia. En kyllä tajua pätkääkään miksi ton idarin kaveripyynnön siellä alunperin edes hyväksyin. No, korjasin asian. Meni viimeisetkin myötätunnonrippeet, jos niitä nyt enää ylipäätään oli.
Manaaja kirjoitti:No onneks sentään feissarin puolelle änki jotain "kattokaa, tässä se rekkis makaa mun sängyssä alasti ja raukeena ja soittaa vaimolleen" -kuvia. En kyllä tajua pätkääkään miksi ton idarin kaveripyynnön siellä alunperin edes hyväksyin. No, korjasin asian. Meni viimeisetkin myötätunnonrippeet, jos niitä nyt enää ylipäätään oli.
Manaaja kirjoitti:No onneks sentään feissarin puolelle änki jotain "kattokaa, tässä se rekkis makaa mun sängyssä alasti ja raukeena ja soittaa vaimolleen" -kuvia.