Onko liikaa resursseja vievää jos Kitinään lisätään blogi-osio? Itselläni ei ole aikomusta moista pitää, mutta olen huomaavinani useilla henkilöillä tarvetta siihen eli niiden ketjut voisi tunkata sinne.
Lisäksi voisi ajatella, että nykyaikaan kuuluu kehityksen idea eli keskustelupalstakin kasvaa ja kehittyy ja tämä voisi olla yksi sellainen tapa kehittää tätä palstaa.
Käyttääköhän tuota sanahakua kukaan? Jos sen vaan poistais. Nyt jos sana esiintyy 3% viesteissä, lähtee se sanahausta. Voisin rajata sitäkin tosin alemmaksi.
Postauksen hitaus siis johtuu pelkästään tästä, FYI.
aasi kirjoitti:Käyttääköhän tuota sanahakua kukaan? Jos sen vaan poistais. Nyt jos sana esiintyy 3% viesteissä, lähtee se sanahausta. Voisin rajata sitäkin tosin alemmaksi.
Postauksen hitaus siis johtuu pelkästään tästä, FYI.
Mä käytin vähän aikaa sitten mutten löytänyt hakemaani.
Luulen, että en ole kenenkään noressa (voin toki olla väärässä), mutta en saa korjata tekstiä heti lähettämisen jälkeen. Voisiko tuon rajoituksen poistaa?
Tietysti jos rajoitus johtuu siitä, että olen jonkun noressa, niin se on ok.
NuoriD kirjoitti:Luulen, että en ole kenenkään noressa (voin toki olla väärässä), mutta en saa korjata tekstiä heti lähettämisen jälkeen. Voisiko tuon rajoituksen poistaa?
Tietysti jos rajoitus johtuu siitä, että olen jonkun noressa, niin se on ok.
Kuinka pitkä se sun rajoitus on? Montako sekuntia se ilmoittaa? Ilman norea se taitaa olla 5 sekuntia muistaakseni.
Ei se oo kun sen viisi sekuntia, mutta kun mä olen niin nopea, niin menee monta sekuntia hukkaan
Muistaakseni joskus tuota katsoin, ja muistikuvan mukaan se on sen verran kovasti yhteydessä tuplapostausten estoon, että taitaa viiden sekunnin aika jäädä.