Otan tämän faktana tyynesti. Mutta äijät pitävät yleensä muista kuin äijistä. Vastauksesi oli tyhjentävä, sillä otaksun ettet pidä mistään?
Et edes Arskasta, nyyh?
Nyt sun musta kirja on väärässä!! Mun musta kirja sanoo, että ninni on työtön. Eihän nyt työttömällä työkavereita voi olla! Vai jos yhdessä työstää jotain, niin silloin on työkaveri? Mut silloinhan Eva onkin mies?! Uh!
Mua vähän kismittää nää mukamunakkaat akat. Itkupillejä kaikki tyynni. Muuta ette osaa kuin juoda viinaa ja panna parin tunnin tuttavuuden perusteella. Ei se ole mitään munakasta meininkiä. Se on nussiva maailma.
Manaaja kirjoitti:Mua vähän kismittää nää mukamunakkaat akat. Itkupillejä kaikki tyynni. Muuta ette osaa kuin juoda viinaa ja panna parin tunnin tuttavuuden perusteella. Ei se ole mitään munakasta meininkiä. Se on nussiva maailma.
Niin, sähän jo mainostit tuolla toisessa ketjussa tuntevasi minut, joten sinähän olet siis oikea ihminen määrittelemään, onko mulla munaa vai ei.
Todellisessa elämässä olen huomannut, että naisilla on kyllä useammin enemmän munaa kuin miehillä. Anteeksi vain miehet, mutta näin se on.
Tervetuloa ketjuuni! Oletko Semenya? Siis tumma interseksuaali?
Sinsinille myös tervetuloa!
Mayah on hyvä sotahuuto!
SA
poistuva luonnonvara
Täytyy tuottaa pettymys, mutta en ole Semenya. Tai saathan sä toki niin ajatella, jos haluat
Ja kiitos kiitos, on aina mukavaa kun toivotetaan tervetulleeksi.
Voi Mayah.
EN toivo, ett olisit Semenya. Hän on interseksuaali. Munaa täynnä oleva nainen. Ei innosta Stadinarskaa. Kyllä päät kääntyy vaikka kivimuuriin jos hänet näen.
Olen hiukan kurja kun näin sanon, hyi.
Tervetuloa tosiaan Mayah. oletko kaunis vai hyvin kaunis nainen?
oletko Etelä-Amerikkalainen kerta oot Mayah?
Hetero, hetero, sellainen olen!!! Näin Porokoirana olen ällistynyt koko asiasta? Onhan se niinkin, että jos ei jotain voi naida, tai syödä, niin sen päälle voi kuitenkin pissiä! Toisin sanoen, kaikella on käyttöä.
SA:lla on kyllä nyt lähteny ihan lapasesta koko homma. Milloin ollaan porokoiraa, rupipersettä ja ties mitä. Onneksi sen nimimerkit tunnistaa aina samanlaisista yhdyssanoista.