Tissi-tiistai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hopsista, jääha taas aaltoiltu Beringinmerellä, Mafia wars ei ota eteen aina joku yrittää hyötyä mun kustannuspaikasta, pistin päänahka-anomuksen level 435 pöntöstä, aika södee oma level vielä ihan alkutekijöissään, nikistä päätellen thaikku, homma selkeästi eskaloituu taas kerran.. joku toinen yrittää päästä liittymään mun mafiaan mutta niskalaukaushan siitä annetaan palkkioksi.. ;) Puni tietää..
Piti vielä ottaa "työkaverikin" omaan mafiaan, no pakko on pakko, et pääsee pieksemään työtuoliltakin joskus..
Viimeksi muokannut Niba, 15.09.2009 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:^Lähetin tizzit sun privaviestiboxiin :P

:mrgreen:
Epist! Tänne kaikki tissit! Laitoin iteki sentään tissikuvia nähtävilles tänään FB:hen!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:Bliss!

Minkälaista kamaa sait siellä myytyä? Oletan että käytit tuota meidän lähintä IP-kirppistä, mutta muutenkin kiinnostaa kuulla. Ja paljonko se pari viikkoa kustansi? Ja jouduitko käymään useinkin järkkäilemässä/viemässä lisää tavaraa? Ja paljonko sitä meni, jos arvioi vaikka jätesäkeissä?
Mulla oli ihan kaikenlaista; vaatteita, kenkiä, levyjä, kirjoja, lehtiä, astioita, sekalaista rojua. Laitoin kaikkeen "Haluan Vain Päästä Tästä Eroon" -hinnan.
Tavaraa oli kaikenkaikkiaan ehkä 12 sellaista Ikean sinistä kassillista ihan täpötäynnä - yhden kassillisen toin takaisin. 35 euroa/viikko oli hintaa (meinasivat nostaa hintaa pari euroa muistaakseni nyt syyskuussa?) ja se piti maksaa kokonaisuudessaan kun myyntipaikan vuokra-aika alkoi. Mä kävin kyllä siistimässä pöydän joka päivä kun ei tuo matka ihan kamala ole.
Tavarat menee paremmin kaupaksi kun eivät ole sikinsokin. Ottihan se aikaa tietty mutta mun mielestä kannatti!
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Onks sul kiima-aika, arvon NJ?
No ei kai nyt näin syksyllä voi olla. Eihän?
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

[quote="bliss"][/quote]

Ok! Tänks. Vähän samoja toimintaperiaatteita mäkin olin ajatellut. Mutta mietin vielä, että otanko kahta viikkoa. Tavaraa kyllä on, mutta se maksaakin sitten tuplaten. Toisaalta kaksi viikkoa samoilla itkuilla, kun siitä kuitenkin pitäisi päästä eroon. :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin