Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Hyvä valinta, kyllä naiset saa näyttää naisilta, vaikka fudiksesta tajuavatkin :wink:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sadetakin pikku-ukolle.

Yritin ostaa itselleni mustan, pitkän neuletakin mutta kaikissa on jotain hiton hörselöä, kimalletta, omituista pintaneuletta, pussittavia hihoja tai muuta rumaa.
Ja ne, jotka ovat oikean mallisia ovat sitten tosi ällön värisiä. Violetti? Ruosteenpunainen? Fuksian(?)punainen/pinkki? Mälsän harmaa? Ei vittu, kuka sellaisia värejä käyttää.
Pitää kai ostaa lankaa ja tehdä itse. Perkele.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Mä olen kerran bongannut hyviä pitkiä paksuhkoja neuletakkeja. Ihan suora linja, napit, sivuilla taskut tai ilman. Siis ihan peruskamaa. Menee syksyllä kun ei vielä esim. takkiilma tjmv. Tajusin et harvassa on niin ostin mustana, ruskeana ja valkoisena. Pari kevättä ja syksyä menivät. Nyt ei taas löydy millään kun tarvetta olisi.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Oon muuten huomenna menossa sinne Stockalle, vähän venähti...
Vieläks on tarve? :wink:
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:^Oon muuten huomenna menossa sinne Stockalle, vähän venähti...
Vieläks on tarve? :wink:
Ooh, olin jo ihan unohtanut :) Tarvittavat värit löysin jo huutiksesta, mutta kiitos et oisit nähnyt vaivaa <3
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Selasin just Henkan ja Maukan kuvastoa, siinä tais olla neuletakkeja ainakin mustana, valkoisena ja tummansinisenä. Jos siis muuten H&M kelpaa.

Itse ostin Hug-a-bub -kantoliinan ja oon ihan lääpälläni. Lisäksi ekat kestovaipat on nyt hankittu. Sulosia, miten niitä raaskii laittaa kakittaviksi ja pissittäviksi?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^No höh, oisitpa kertonut ostoaikeista niin mulla olisi vielä viikko sitten ollut uusi ruskea/kerma käyttämättömänä paketissaan. Olisin myynyt edullisesti. Itse tilasin aikoinaan bebesistä ja oli jotain 80e :o
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Zeb kirjoitti:^^Selasin just Henkan ja Maukan kuvastoa, siinä tais olla neuletakkeja ainakin mustana, valkoisena ja tummansinisenä. Jos siis muuten H&M kelpaa.
Joo, selattu on täälläkin mutta eivät ne olleet sellaisia mitä haen. En halua ostaa "vähän sinnepäin" -vaatteita.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:^No höh, oisitpa kertonut ostoaikeista niin mulla olisi vielä viikko sitten ollut uusi ruskea/kerma käyttämättömänä paketissaan. Olisin myynyt edullisesti. Itse tilasin aikoinaan bebesistä ja oli jotain 80e :o
Ai? No meni jo. Enkä mä uutta ostanut, käyttämättömän jonkun vuoden ikäisen alta viidelläkympillä. Uus on tällä hetkellä 85 euroa, eli melko kallista. Etkö sä edes kokeillut sitä omaasi?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:
Zeb kirjoitti:^^Selasin just Henkan ja Maukan kuvastoa, siinä tais olla neuletakkeja ainakin mustana, valkoisena ja tummansinisenä. Jos siis muuten H&M kelpaa.
Joo, selattu on täälläkin mutta eivät ne olleet sellaisia mitä haen. En halua ostaa "vähän sinnepäin" -vaatteita.
Siinä oli niitä jotain ohkasia pitkiä? Muuten olisi mennyt, mutta se tyhmä V-kaulus ts. kun nappeja tyyliin kolme. Itse haen hiukan paksumpia.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bliss kirjoitti:Joo, selattu on täälläkin mutta eivät ne olleet sellaisia mitä haen. En halua ostaa "vähän sinnepäin" -vaatteita.
Juu, ei kannata ostaa sellaista mikä ei kunnolla nappaa. Muistaakseni se hupullinen oli kiva. Tai en mä muista oliko se muuten, mutta mä haluaisin sen hupun.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Päivityksiä tietokoneeseen:
emolevy (MSI), prosessori (Phenom II X4), muistit (8G) ja 64 bit vista (win 7 upgrade optiolla) noilla luulis HD videomatskun editoituvan vähän paremmin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:^No höh, oisitpa kertonut ostoaikeista niin mulla olisi vielä viikko sitten ollut uusi ruskea/kerma käyttämättömänä paketissaan. Olisin myynyt edullisesti. Itse tilasin aikoinaan bebesistä ja oli jotain 80e :o
Ai? No meni jo. Enkä mä uutta ostanut, käyttämättömän jonkun vuoden ikäisen alta viidelläkympillä. Uus on tällä hetkellä 85 euroa, eli melko kallista. Etkö sä edes kokeillut sitä omaasi?
Totta puhuakseni se unohtui kaappiin, saatiin miehen veljen perheeltä kantoliina ja kantoreppu lahjaksi. Niitä sitten testailin ja ei tytsä tykännyt ollenkaan niin sitten pihinä funtsin, et myyn huutiksessa pois enkä edes koita. Annoin sitten pikkuserkun vauvalle lahjaksi kun oli liinailuun tykästynyt.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ostin melkoisen teinixit farkut.

Vaola: Soon 30. Wannabe 16.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Ostin melkoisen teinixit farkut.

Vaola: Soon 30. Wannabe 16.
:h: Kuva? Mistä? Mä himoitsen kans yhtiä ihania farkkuja. Vastoin tapojani ja mieltymyksiäni, ovat aika bling bling ja pärsystävälliset :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kaksi saippuamöhkälettä Lushista.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tilasin aivan ihanan näköisiä lastenvaatteita täältä: http://www.mychildclothing.com/index.php. Katsellaan saapuvatko niin kuin pitääkin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:Tilasin aivan ihanan näköisiä lastenvaatteita täältä: http://www.mychildclothing.com/index.php. Katsellaan saapuvatko niin kuin pitääkin.
Jos lastenvaatteet kiinnostaa niin näistä voipi löytää aina jotain kivaa ja erikoistakin:

http://www.nextdirectory.eu/index.asp
http://www.villagekids.co.uk/gallery-sale.asp?0x18=1
http://www.sisukas.net/
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Kiitos linkeistä. Sisukasta olen ehtinyt vähän sillä silmällä jo katsoakin. Kiva kun sekoan näihin kuteisiin nyt niin ollaan konkurssissa kohta. Erityisen turhaa on rahanmeno ollut jos katsoivatkin rakenneultrassa sukupuolen väärin.
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Zeb kirjoitti:^Kiitos linkeistä. Sisukasta olen ehtinyt vähän sillä silmällä jo katsoakin. Kiva kun sekoan näihin kuteisiin nyt niin ollaan konkurssissa kohta. Erityisen turhaa on rahanmeno ollut jos katsoivatkin rakenneultrassa sukupuolen väärin.
Kyllä. Nollavuotiaan potkupuvun värin ratkaisee hänen sukupuolisen suuntautumisensa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:^Kiitos linkeistä. Sisukasta olen ehtinyt vähän sillä silmällä jo katsoakin. Kiva kun sekoan näihin kuteisiin nyt niin ollaan konkurssissa kohta. Erityisen turhaa on rahanmeno ollut jos katsoivatkin rakenneultrassa sukupuolen väärin.
Itseänikin hiukan jännitti aina ultrissa kun oli kaapit täynnä Hello Kittyä, noh olisi joku toinen pikkutyttö ollut onneissaan jos tytsä oiskin ollut poika :) Itse tajusin shoppailevani liikaa about siinä vaiheessa kun mies soitti H&M:ltä et hei tänne on tullut uutta Hello Kitty mallistoa, et näit ei kai tytsäl vielä ole.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Potkupuvun väri ei tässä ole hirveän olennaista, varsinkaan kun en edes tykkää erityisesti perinteisistä vaaleanpunaisista, mutta en taida seuraavan vuoden perhejuhliin viedä kuitenkaan poikaa mekoissa.
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Rouva Pupu kirjoitti:Itse tajusin shoppailevani liikaa
:shock: Naisen suusta... :shock:
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Zeb kirjoitti:en taida seuraavan vuoden perhejuhliin viedä kuitenkaan poikaa mekoissa.
Ties vaikka tykkäisi! Et siis ilmeisesti aio turvautua sukupuolineutraaliin kasvatukseen? Onhan se nyt paljon hienompaa olla kettu ja susi kuin äiti ja isi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Juu en aio, vaikken perinteisiä sukupuolirooleja välttämättä rakastakaan, enkä väreillä lasten pukeutumista kauheasti erottelisi. Naisellisen koristautumisen ja mekkojen päälle ymmärrän kuitenkin edes jotain. Enkä tykkää vaaleanpunaisesta miehen päällä.
Vastaa Viestiin