Sulla on nainen omassa kodissasi, ja hän kieltäytyy poistumasta pyynnöstä. Siitä se tohvelin alle jääminen sitten lähti. Voi lolz.NuoriD kirjoitti:Hän kieltäytyi. Rest is history.
Jaa narttuilusi/kolleilusi
No olisinhan mä voinut työntää hänet ovesta ulos, mutta sitten mä olisin ollut vaarassa menettää hänet.Tiski kirjoitti:Sulla on nainen omassa kodissasi, ja hän kieltäytyy poistumasta pyynnöstä. Siitä se tohvelin alle jääminen sitten lähti. Voi lolz.NuoriD kirjoitti:Hän kieltäytyi. Rest is history.
Ja siinä painoi myös lyhyen tähtäimen hyöty. Halusin hänet mielummin seuraavaksi yöksi kuin soittajan.
- Pulkannaru
- Kitisijä
No, joko on varmistettu ?Fcuk kirjoitti:Pihtaan omia sanojani toistaseks. On varmistettava aina etukäteen, että kaiken on kertonut kotona. Khöh..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.