BB2009 alkaa, katsonko?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti:Siitä puuttuu joku naisellisuushippunen mut ei niin, että liikaa välläisin!
No nii sä ny ootki tommone. =P

Ach, mistä tulikin mieleen postaa sulle vihdoin se priva!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua ärsyttää eniten tällä hetkellä Jelena. Ja ärsyttää sekin mistä vatusta se on niin tutun näkönen.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lapitii kirjoitti: :laatta:
Perssilmälläkö te näitä katotte vai millä? En vaan voi tajuu...
Hahah, makuja on tietty monia, ja toi oli semmonen väliläppä (muu kirjoitus tietty hienoa syväanalyysiä)..mutta siis pidän Samista. On jotenki sieltä"normaaleimmasta" päästä, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakin.
Mitä taas Minnaan ja EsaJ:hin tulee, mä diggailen kyllä enemmän Esan persoonaa. Sillä on kaikenlaista kiinnostavaa kerrottavaa, vaikka puhuukin ehkä vähän vähemmän.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti: Jelena
Ainiin, siitähän se 15% tulikin. Eilisessä koosteessa ku Nino pesi terassin seinää/ikkunaa/mitä lie..ja sisällytti joka lauseeseen noin kolme kertaa sen "arvoisa paratiisin asukas". Nauroin sitä ääneen. Ja niin Jelenakin. 8)
Lapitii
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ragnar ja Sampo etenkin. Aivan liian nössöjä ollakseen pidemmän päälle viihdyttäviä. Jumalauta, noin kiltit syödään elävältä.
RagZu onkin ihme hissukka (-> aika tapettia -> poooois!), oon pettyny siihen, mut Samposta saa kyl revittyy huumoria. =) Hyvä tyyppi. Ei kylläkään oo tainnu juur saada koosteaikaa, too bad. Eihän se mikään räväyttelijä ole, mut muhun vetoo just tollanen vaivihkainen poikamainen hjyymör.
Lapitii
Kitisijä

sipsi kirjoitti: mä diggailen kyllä enemmän Esan persoonaa.
Ai silläkö on semmonen?
(Tod panisin silti, läääh...!)

Joo, makuja on monia. =)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti:Mä tykkään et se on noista kyllä kivoimman näkönen jotenkin, Minna siis. Siitä puuttuu joku naisellisuushippunen mut ei niin, että liikaa välläisin!
Olen tullut siihen tulokseen, että Minnassa vetoaa sama kuin L-koodin Shanessa. Miesmäisyys (ei liika) naisessa. Olen ihkuuntunut molempiin.

Lapitii heittäyty ihan villiksi! EsaJ ei kyllä ole vakuuttanut aktitaidoillaan, joten panemisen jättäisin väliin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minna on jotenkin kulahtanut ulkoisesti. Ei nyt mikään aivan ruotoinen tapaus, mutta ripaus pubiruusumaisuutta varsin miehisessä paketissa. Seksikäs toki, mutta aika ajanut ohi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Lapitii
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Lapitii heittäyty ihan villiksi! EsaJ ei kyllä ole vakuuttanut aktitaidoillaan, joten panemisen jättäisin väliin.
En kai ny sentäs, mitä sä oikein kuvittelet musta, hyiii!
Mut good looks, kyl sil yhen panon sais vaiks oliski vähä pahvi.

Nyt eilinen pizza, huurteinen loivariolut ja eilinen kooste. Mii häpi!

Edit: Äijä tulikin jo himaan tai siis tänne, en vissiin voikaan sit tsiikaa koostetta (en viitti pakottaa ko ei sitä kiinnosta). =/ Mitvit sekin tääl just ny hyppää, ko atteelin juurikin viettää omaa laatuaikaa. <3 Noo, kivan näköne stondis, ehkä mä kestän tän.
ninnithequeen

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jelena
Ainiin, siitähän se 15% tulikin. Eilisessä koosteessa ku Nino pesi terassin seinää/ikkunaa/mitä lie..ja sisällytti joka lauseeseen noin kolme kertaa sen "arvoisa paratiisin asukas". Nauroin sitä ääneen. Ja niin Jelenakin. 8)
Nii sipsukka, oot se sinäki Ninon tavannu sentään, istuitte samas pöydäs kerran karaokeilemassa Puotilan pahimmassa räkälässä 8)

Nyt on talossa nimeämiset käynnissä.
ninnithequeen

Lappari *reps*
sipsi
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti: Nii sipsukka, oot se sinäki Ninon tavannu sentään, istuitte samas pöydäs kerran karaokeilemassa Puotilan pahimmassa räkälässä 8)
Siis mitä? Tää ei kyllä voi pitää paikkaansa, tai ainakaan en tunnusta. 8) Oon jo miettiny pääni puhki, et oonko nähny joskus Ninon vai en (ku on kuiteski tutun näkönen)..mut leikkaa ihan tyhjää. Vai tarkotatsä sitä kertaa ku lähin sen Kotihomon eksän (tai jonku semmosen) kaa seuraavaan karaokebaariin Itikseen? Mut eihän se Nino ollu? Siis mitä hemmettiä, kuka täällä kusettaa blondia?
ninnithequeen

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Nii sipsukka, oot se sinäki Ninon tavannu sentään, istuitte samas pöydäs kerran karaokeilemassa Puotilan pahimmassa räkälässä 8)
Siis mitä? Tää ei kyllä voi pitää paikkaansa, tai ainakaan en tunnusta. 8) Oon jo miettiny pääni puhki, et oonko nähny joskus Ninon vai en (ku on kuiteski tutun näkönen)..mut leikkaa ihan tyhjää. Vai tarkotatsä sitä kertaa ku lähin sen Kotihomon eksän (tai jonku semmosen) kaa seuraavaan karaokebaariin Itikseen? Mut eihän se Nino ollu? Siis mitä hemmettiä, kuka täällä kusettaa blondia?
Ei oo se Kotihomon eksä ei. Tosin Nino on ollu sängyssä senki kans :rofl:

Pienet on homopiirit itä-Helsingissä.
Rouva Pupu

Plääh, taloon tulee huomenna uusi asukas. Olisin halunnut kauden, jossa uusia naamoja ei taloon tule.
Rouva Pupu

Ragnar lähtee pois?
sipsi
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Ragnar lähtee pois?
Höh, lähteekö? Ihan tylsää. Ne slummilaiset on kyllä melkoisen hajalla.. Mut jos nyt jonku pakko lähteä, ni ois nyt mieluummin edes Sampo.
Rouva Pupu

Ei lähtenyt.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En katso, mutta en jaksa enää paheksuakaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Äänestyksessä Jelena, Ragnar, Kätlin ja Tuija. On muuten kumma jos ei Jellu lähe sunnuntaina.

Ja joo, ihan tyhmää ku tulee uus asukas...lähteeköhän niit sunnuntaina sit kaks?
Rouva Pupu

Eikös tuo kateuskortti ole kuitenkin aika kulunut. Kätlin osaa olla aikamoisen rasittava tapaus.
ninnithequeen

Ei oo jakoa tapahtunu vielä.
ninnithequeen

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei oo jakoa tapahtunu vielä.
Mutta tietääkö ne, että jako tulee ja Aso saa sen tehdä?
Ei. Ei taida ees Aso ite tietää, ellei pk-huoneessa ole sille sitä kerrottu?

Mua muuten on alkanu ärsyttää Esa J. Jotenki itsekäs tai jotain. Minna taas on ärsyttävä ihan siks et vonkaa sitä koko ajan, eikö se tajuu ettei toista ny nii hirveest kiinnosta? Ainakaan enää, eilen sai Minna pakit, ei saanu ottaa ees suihin, oijvoi :D
Rouva Pupu

Aso menetti päällikön aseman. Paratiisilaiset rangaistuksena slummiin ja slummilaiset paratiisiin. Dana arvasi Ason jutuista, että porukka menee vaihtoon --> rankku.
ninnithequeen

Hyvä näin! Nyt Jellu viimeistään kilahtaa sitte :D
ninnithequeen

Nino on vallan seonnu paratiisin puolella. Uhkas kiskoa 10 kuppia kahvia ja valvoa koko yön, ja tursottaa kermavaahtoa suoraan suuhun :lol:
Vastaa Viestiin