Jatkakaa, meen keittää kahvia.
En nyt tiedä voiko sitä asennevammaksi väittää, ennakkoasenteellisuudeksi ja kaikkitietävyydeksi siitä mitä tulee tapahtumaan ehkä.Tiski kirjoitti:YY tuossa vain yritti esittää faktaksi, että on liian tutuksi käynyt pipari ei voisi maistua enää alkuhuuman jälkeen. Minusta se on YY:n henkilökohtainen asenne(vamma), ei elämän luonnollinen kiertokulku.
Ei sen tarvitse olla suhteen syvin ydin. Samanlailla kun näytän kumppanilleni arvostavani ja rakastavani, haluan näyttää myös haluavani. Pienistä jutuista se hyvä fiilis tulee, se pieni juttu kantaa niin pitkälle.Lilo kirjoitti:^No eiks tää nyt oo vaan näitä jokainen tavallaan -juttuja? Jos giimainen ja guuma seksielämä on omalle parisuhteelle keskeinen asia, siihen varmaan panostaa ihan toisella tavalla kun sillon jos fiilaus & höyläys nyt ei oo se parisuhteen ydin.
Alkuhuumassa kyse lienee uutuudenviehätyksestä, jossa laatu ei todellakaan ole vielä jalostunut.Lilo kirjoitti:Mut eikö kestään muusta ole outoa hehkuttaa suhteen alkuhuuman loistavaa seksiä? Kun kyl ite oon vähän ollu sitä mieltä että vaikka määrä ehkä laskee niin kyl laatu paranee nimenomaan pidemmällä aikavälillä.
Yhdyn tähän. Tai en mä tiedä tiedänkö mä mitään "pidemmästä aikavälistä" kun en ole ikinä yli kymmentä vuotta saman ihmisen kanssa seukannut. Mutta tällai päälle neljä vuotta tässä suhteessa tuntuu ainakin siltä, loistavasta ollaan menty vain parempaan suuntaan.Lilo kirjoitti: Kun kyl ite oon vähän ollu sitä mieltä että vaikka määrä ehkä laskee niin kyl laatu paranee nimenomaan pidemmällä aikavälillä.
Niin, kyllä mä pidän elcosta ihan oikeasti, eikä ole ongelma näyttää sitä. Mielipiteet on mielipiteitä, ihmiset eri asia.Rouva Pupu kirjoitti:Enkä! Kyllä eFlirtti-mittari värähtelee kun näkee sytämiä, herrotteluja ja sykkimisiä. Niih! Tai sitten keino alentaa kanssakeskustelijaa, mutta ei kai EW nyt niin alhaiselle tasolla lähde, ei kai!elco kirjoitti:Sä kyllä kanssa näet flirttiä varmaan siinäkin, että tulee paskat housuun.
Noniin, mitä mä sanoin!EveryWoman kirjoitti:Niin, kyllä mä pidän elcosta ihan oikeasti, eikä ole ongelma näyttää sitä. Mielipiteet on mielipiteitä, ihmiset eri asia.Rouva Pupu kirjoitti:Enkä! Kyllä eFlirtti-mittari värähtelee kun näkee sytämiä, herrotteluja ja sykkimisiä. Niih! Tai sitten keino alentaa kanssakeskustelijaa, mutta ei kai EW nyt niin alhaiselle tasolla lähde, ei kai!elco kirjoitti:Sä kyllä kanssa näet flirttiä varmaan siinäkin, että tulee paskat housuun.
Enemmin luulisi harmittavan kun se Mahti-Sonni vie multiorgasmisauvansa muiden naisten iloksi. Tottuisin helpommin toimeentulotukeen kuin paskaksi kokemaani seksiin.Lilo kirjoitti:Iloa kenelle? Siinä vaiheessa kun se sikarikas päivittääkin siihen uuteen ikä/2 + 7 versioon eikä itsellä ollutkaan mitään tuloja kun äijän piti elättää ja hitto kun tuli se avioehtokin allekirjoitettua, niin ei paljon naurata... :roll: