Tämä on hyvä Sunnuntai-ketju. Kirjoita tänne, kiitos.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Olipas eilen hyvät pirskeet, vaikka pysyinkin suht selvänä (=9 annosta alkoholia klo19-04 välisenä aikana.. Nukkumaan puoli viideltä ja nousin just puolilta päivin. Ja täysin toiminta kykyisenä.
Nyt pitäis pinota eilen tulleet klapit, siihen mennee 2-3 tuntia. Ja tehdä tälle tietokoneelle jotain, kovalla liikaa badsectoreita, täytynee kaivaa käyttiksen levy jostain esille. Vai mikä lie auttaa. Kaikkea ei viittis asentaa alusta saakka uudelleen.
Nyt pitäis pinota eilen tulleet klapit, siihen mennee 2-3 tuntia. Ja tehdä tälle tietokoneelle jotain, kovalla liikaa badsectoreita, täytynee kaivaa käyttiksen levy jostain esille. Vai mikä lie auttaa. Kaikkea ei viittis asentaa alusta saakka uudelleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Olen väsynyt olemaan ihminen. Olisin paljon mieluummin leivänpaahdin.
Olen myös väsynyt tähän planeettaan ja ihmisten touhuihin. Eläisin varmaankin paljon onnellisempana erakkona Lapissa. Oma leffateatteri olisi kiva. Siellä voisi katsoa kaikessa rauhassa Robert Bressonin elokuvia.
Olen myös väsynyt tähän planeettaan ja ihmisten touhuihin. Eläisin varmaankin paljon onnellisempana erakkona Lapissa. Oma leffateatteri olisi kiva. Siellä voisi katsoa kaikessa rauhassa Robert Bressonin elokuvia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Bad sectorit on kovalevyn fyysinen vika. Siihen ei auta käyttöjärjestelmän uudelleenasennus. Uusi kovalevy on edessä ennemmin tai myöhemmin. En oo mikään asiantuntija, mutta tämmöinen käsitys minulla on tästä.Pulkannaru kirjoitti:Olipas eilen hyvät pirskeet, vaikka pysyinkin suht selvänä (=9 annosta alkoholia klo19-04 välisenä aikana.. Nukkumaan puoli viideltä ja nousin just puolilta päivin. Ja täysin toiminta kykyisenä.
Kyllä se minulta vain onnistui kevyeen. Sun tarttee ruveta nörtteilemään niin tämäkin taito tulee luonnostaan.Bliss kirjoitti: Miksi multa puuttuu taito nukkua iltapäivään asti kun kerrankin olis tilaisuus siihen? :Mad:
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Juu. Mutta pitää rakennella nyt syksyllä uusi kone ja tähän viidettä(?) vuotta käyvään läppäriin ei viittis enää laittaa euroakaan. Ja uudelleen asentamalla saan käyttiksen vioittuneet tiedostot kovalle uudelleen ja toimivina. Ainakin vähäksi aikaa. Luulen ma.
Juu. Mutta pitää rakennella nyt syksyllä uusi kone ja tähän viidettä(?) vuotta käyvään läppäriin ei viittis enää laittaa euroakaan. Ja uudelleen asentamalla saan käyttiksen vioittuneet tiedostot kovalle uudelleen ja toimivina. Ainakin vähäksi aikaa. Luulen ma.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Pancakes
Päälle omista puskista noukittuja karhunvatukoita ja vaniljavaahtoa. Uh! Samaan aikaan oon ilkee enkä vastaa puhelimeen sille heppulille, jonka aion narauttaa. Kuitenkin anelis vaan armoa enkä mä ole tänään kovin armeliaalla tuulella. Paitsi itselleni.

Work like a captain, play like a pirate.
Mä oon vaan mässännyt. Aika eppistä.Rouva Pupu kirjoitti:Tulin vaan kertomaan, että tänään on nussittu ja mässätty.
Tajusin juuri, että mulle tulee piiiitkä selibaatti, sillä ei näitä arpisia eriparitissejä kehtaa kellekään näyttää ja korjaus tehdään vasta puolen vuoden kuluttua. Voi villu.
No voi kylpä. Sun pitää tehdä joku diili jonkun luottohemmon kanssa. No tits, just the thing. Aivan varmasti joku haluaa antaa.Vesper kirjoitti:Mä oon vaan mässännyt. Aika eppistä.Rouva Pupu kirjoitti:Tulin vaan kertomaan, että tänään on nussittu ja mässätty.
Tajusin juuri, että mulle tulee piiiitkä selibaatti, sillä ei näitä arpisia eriparitissejä kehtaa kellekään näyttää ja korjaus tehdään vasta puolen vuoden kuluttua. Voi villu.
Eikö sitten kuulunut olla toisen tissin semmonen? Vai oliko ennalta tiedossa, että jotain pitää lisää tehdä? ;(Vesper kirjoitti:
Nyt ei oo lemmitty, söin puol metrisen kebabrullan *röyh* Liikun kierimällä.
Ei kun oli vähän haasteita toisen kanssa, ja jossain vaiheessa on pakko lopettaa leikkaaminen, kun ei iho kestä. Kirurgi halusi tehdä vähemmillä arvilla, mutta rinta olis vaatinut enemmän jne. Mutta ei se mitään, otetaan rasvaa sisäreidestä ja tungetaan tissiinRouva Pupu kirjoitti:Eikö sitten kuulunut olla toisen tissin semmonen?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)