Tuo olisi suuri helpotus, että en ole ainoa!NuoriD kirjoitti: Paljon suurempi ongelma on, että elämme todennäköisesti kaikki tietokonesimulaatiossa ja kukaan meistä ei ole olemassa todellisuudessa.
http://www.simulation-argument.com/
Perjantai
-
- Kitisijä
Kas, on meillä jotain yhteistäkin.elco kirjoitti:Sviddu. Iski taas se vanha vainoharha, että mä oon ainoa oikea ihminen täällä ja te kaikki muut olette vain pääni menoksi suunnatun pahantahtoisen globaalin salaliiton virtuaaliolentoja.

(Tosin mun harhoissa ei ole tuota pahantahtoista salaliitto-osuutta.)
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!NuoriD kirjoitti: Paljon suurempi ongelma on, että elämme todennäköisesti kaikki tietokonesimulaatiossa ja kukaan meistä ei ole olemassa todellisuudessa.
http://www.simulation-argument.com/
Jos noin kävisi niin mä näyttäisin, että evoluutiota on tapahtunut yllättävän vähän 10000 vuodessa. Luolamies Bugatti Veyronin ratissa!
-
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
Uh. Nuorisomessuilla Karjaalla rento 08.30->15.30 "demo". Kädetjalat, kiitos murskaamisen, jokseenkin tohjona ja oikessa räpylässä näyttäs melkeenpä olevan uusi nivel ranteen vieressä. Olikohan mulla niin jaappanin myrkkyjä millä vammat paranaa yön aikana vielä jemmassa... sigh.
Huomenna uudestaan!
Huomenna uudestaan!
Kirjoitan tätä alasti
Hah, arvasin että himoitset mua salaa, jopa näillä pienillä tisseillä!elco kirjoitti:Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!
Pistin tänään yhden nuoren klopin tilille tekemisistään ja sen vastineessa hän kuvailee mua sanoilla: Olet mielestäni erittäin viehättävä ja
voimakastahtoinen nainen, joka selviää tässä "Audi-miesten" maailmassa suvereenisti. Pidä siitä kiinni "Audi-nainen"
Pitäisikö nyt itkeä vai nauraa? Ha-ha?
Work like a captain, play like a pirate.
Khyl sä tiiät!Vesper kirjoitti:Hah, arvasin että himoitset mua salaa, jopa näillä pienillä tisseillä!elco kirjoitti:Esim. aasi voisi häkätä sitä simulaatiota niin, että minusta leivotaan pikavauhtia limainen miljardööri. Und schnell!
Pistin tänään yhden nuoren klopin tilille tekemisistään ja sen vastineessa hän kuvailee mua sanoilla: Olet mielestäni erittäin viehättävä ja
voimakastahtoinen nainen, joka selviää tässä "Audi-miesten" maailmassa suvereenisti. Pidä siitä kiinni "Audi-nainen"
Pitäisikö nyt itkeä vai nauraa? Ha-ha?
Mutta nuori rakkaus on niin södeä!
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tämä vknloppu 'kotona'. Huomenna ainakin lenkki ja 80-luku teemajuhlat. Asuun en kyllä ole vielä panostanut ollenkaan. Saa nähdä mitä ehdin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.