Mä laitan sitä aina ainakin karjalanpaistin viereenNehemiah James kirjoitti:
Ja puolukkahillo on muuten pirun monikäyttöistä taikatahnaa. Sopii ihan pirun moneen ruokaan.
Karvaton Keskiviikko
-
ninnithequeen
Päivän hajatelmani on se, että mulla on kyllä mahtava mies. Toisille on ehkä ihan tuttu se ilmiö, että rakastuu aina uudestaan omaan äijäänsä, mut mulle tää on täysin uutta.
Muutenki alkaa päivä paranee, ku muurahaiskarhupuudutus loppui. Voi juoda vaikka kahvia tai jopa hymyillä.
Maksalaatikko on muuten aika hyvää, mut puolukkahillo ei.
Muutenki alkaa päivä paranee, ku muurahaiskarhupuudutus loppui. Voi juoda vaikka kahvia tai jopa hymyillä.
Maksalaatikko on muuten aika hyvää, mut puolukkahillo ei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Onsipsi kirjoitti:Toisille on ehkä ihan tuttu se ilmiö, että rakastuu aina uudestaan omaan äijäänsä
Maksalaatikko on pahaa, puolukkahillo myös. Mieluummin käytän viinimarjahilloa/hyytelöä esmes poronkäristyksen kanssa. Tosin tänään tuskin maistuisi sekään. Hunajameloniakaan ei meinaa saada alas. Plaah.
-
Zeb
Opiskelu olis kannattanu itä-helsingin donnallekin?sipsi kirjoitti:Hihih, ihansinsin kirjoitti:
On![]()
-fiilis täälläkin päässä. Siistiä välillä tää vuoristorataihmisen elämä.
Olin sitten hakenu Kirkkohallitukseen töihin. En päässy, mut sen sijaan joku filosofian maisteri oli valittu.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta tulee mutsi ja sisko tyttärensä kanssa pariksi yöksi kylään. Plääh.
Mut saanpahan ainakin sukat parsitettua !
Mut saanpahan ainakin sukat parsitettua !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Hei! Ne maksaa yli 25€/ 2 paria. Parsittava ois n 15 paria.
Voin ostaa uusiakin, vuodessa menee n 20 paria hajalle, laitanko yv:llä tilinumeron minne voit lähettää rahat?
Voin ostaa uusiakin, vuodessa menee n 20 paria hajalle, laitanko yv:llä tilinumeron minne voit lähettää rahat?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
Rouva Pupu
250egee sukkiin vuodessa, ei se nyt niin paha. Olen lahjoittanut jo tämän vuoden hyväntekeväisyyteen tarkoitetut rahat, poikkeustapauksissa toki annan, mutta tämä nyt ei oikein mene siihen kategoriaan. Ja jos on rahasta kiinni niin osta iso pinkka H&M sukkapaketteja, kestää kyllä tarpeeksi ja säästät silti vaikka usseemman parin ostaisitkin.Pulkannaru kirjoitti:^
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Kaikkia sukkia en kelpuuta jalkoihini. Siitä toi hinta johtuu. Sukkiin taitaa mennä jotain 400€ vuodessa. Oispa 'normaalit' jalat..
Kaikkia sukkia en kelpuuta jalkoihini. Siitä toi hinta johtuu. Sukkiin taitaa mennä jotain 400€ vuodessa. Oispa 'normaalit' jalat..
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä