Toinen Tiistai - Vapaus
Hmmh, vasta avasin ölpän, tämäpä enteilee hyvää net klo 8.00 taipuu Handelssevanskatosta vaan!
Wiskii en enää uskalla... vai uskalyaiskoan.... hmmmm
TuÅu ainakin saa paljo kannatista!
(jab vika on näpp8ksessä tietysti, ei minuassa, tietenkäääb, Tuo on hörpänny jotai jaskus, tais olla viiimr vkoll. Se o nii vtun tahmaa. Toisin ko mä skarppijana ko mikä)
Tiadanpa ottaa kalian ylken wisktituikun.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r_mhpRz0liA&feature=fvst[/youtube]
Wiskii en enää uskalla... vai uskalyaiskoan.... hmmmm
TuÅu ainakin saa paljo kannatista!
(jab vika on näpp8ksessä tietysti, ei minuassa, tietenkäääb, Tuo on hörpänny jotai jaskus, tais olla viiimr vkoll. Se o nii vtun tahmaa. Toisin ko mä skarppijana ko mikä)
Tiadanpa ottaa kalian ylken wisktituikun.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r_mhpRz0liA&feature=fvst[/youtube]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kas kummaa mitä uneton yö ja kuppi kaffetta tekeee ihmispäälle. Saati wiskipullo.
Mut OnTopic: Tärkeintä on vain vpaus... valita.
En oo Pellen kans samaa mieltä:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=03r0uhdIfsI[/youtube]
Todellakaan!
Mut OnTopic: Tärkeintä on vain vpaus... valita.
En oo Pellen kans samaa mieltä:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=03r0uhdIfsI[/youtube]
Todellakaan!
Miten niin ois pakko, aika harvalla kai on?exPertti kirjoitti:Mutta miksi? Koska voit vai koska on pakko?Lapitii kirjoitti:No en tietenkään, mitä sä musta oikein kuvittelet?!?!exPertti kirjoitti:^ Oletko nukkunut ollenkaan? :)
Emmäkäää vois, periaatteessa. Ja unenlahjojaan ei voi valita (piiiiiiiiiiiitkä juttu). Siksi vietinkin aamuyöni dokaten. Kai mun pitäs olla jossaan toisaalla, en vaaan halua, haluan olla tässä. Koska voin. Muuta kysyttävää?
Ei kurjuutta kummempaa.Lapitii kirjoitti:Haha. Korjailin sinne väliin ja huomasin et tuli typääääää lause, siks annoinkin sen olla siinäsilleen. Oli just hyvä niin. =)exPertti kirjoitti:![]()
Hienoa.
Mitäs Pera noin muuten? Hyväkö päivä?

Juu ei, töitä tässä toimittelen ja siinä sivussa mittailen mikä on littutelevisiokuume tänään. Sitä luokkaa on uuden tekniikan himo, että epäilemättä ostouutisia lienee luvassa.
Ja kait se pitää yli 40" olla, että kerrankin sellaista tuumamäärää saa kädessään pitää.

Came here for school, graduated to the high life
[SOSSUPOKEE!!!]
Sain just viestin et "Huomenta. Luin erostamme kitinästä.Ei mitenkään yllättänyt ja näin oletinkin, mut kiva kun nyt sentäs jollain foorumilla asiasta infosit."
Huhhuhhuh. Mitäs mä nyt sit oon tänne kirjotellukaan, Käsittääkseni ollu vaan pikku känäs.
[/SOSSUPOKEE!!!]
En vaan vttu tajuu. Kirjotinksmä ny muka jotai nii pahaa? Oon ollu perkeleen kännis mut sou??!!
E: Tää vaan teiän iloks ja huviks -vahingonilo vai mikäsenyoliblaablaablaa... =P
Sain just viestin et "Huomenta. Luin erostamme kitinästä.Ei mitenkään yllättänyt ja näin oletinkin, mut kiva kun nyt sentäs jollain foorumilla asiasta infosit."
Huhhuhhuh. Mitäs mä nyt sit oon tänne kirjotellukaan, Käsittääkseni ollu vaan pikku känäs.
[/SOSSUPOKEE!!!]
En vaan vttu tajuu. Kirjotinksmä ny muka jotai nii pahaa? Oon ollu perkeleen kännis mut sou??!!
E: Tää vaan teiän iloks ja huviks -vahingonilo vai mikäsenyoliblaablaablaa... =P
Viimeksi muokannut Lapitii, 01.09.2009 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä en nyt tajunnut, että kirjoititko jonkun toisen erosta, kirjoititko omasta erostasi vai kirjoittiko joku muu omasta tai sinun erostasi.Lapitii kirjoitti:[SOSSUPOKEE!!!]
[/SOSSUPOKEE!!!]
Hitto kun tämä elämä on joskus vaikeaa.

Edelleen kenen erosta kirjoitit. Lähettikö tuon tuohtunut kaverisi vai ex? Ei pysty ei kykene. Tietty jos siitä voi lukea kitinästä voisi arvata sen löytyvän selaamalla palstaa, mutta jos tajunnan taso on näin alhainen muutenkin niin ei sekään ehkä auta.Lapitii kirjoitti:Lapitii kirjoitti:Sain just viestin...Que? Ekkö tajuu? Luulis kyl.exPertti kirjoitti:Minä en nyt tajunnut, että...
Mut älä välitä, emmäkää. Aivan käsittämätöntä. Mis mä oon noin sanonu muka??!!