EvaPeron kirjoitti:Esa J on just ihku, kunnollisen miehen oloinen! Ne muut äijät on aika ällöjä.
Se on pantava. Siinä on kuitenkin hyvin paljon sellaisia piirteitä (käytös,puhe,eleet), etten suhteilisi. Ei olisi kaunista katseltavaa. Alttarille lemppaamiseen saattaapi olla painavat perusteet.
Käkätin ja Sami; vain Samin pään sisällä. Käkätin on tiiseri. Minna taas on rotunainen, hyvin Esa valkkas. Minna ois voinut valkata paremmin. Tosin talossa ei kyllä oikein ole sillä silmällä katsottavia miehiä.
Jakoa ei ainakaan vielä eilen oltu tehty. Aso ja Jelenahan fightas eilen. Itkupotkuraivareita nähtiin. En ossoo sanoa, mun 24/7 on edelleen rikki, aamusta oli kaikilla.
Torstaina kai vasta äänestetään?
Jakaako Terttu toosaa, siinä kauden polttavin kymysys. Laittaispa ne sinne jonkun hotin vanhan miehen! Mun iloks, ei Tertun.
exPertti kirjoitti:
Moment of truth haulla löytyy kyllä aika ikimuistoisia juutuubipätkiä.
No hitsi kun mulla ei skulaa juutuubi töissä..mut se mikä jäi kiinnostamaan, niin näinkö oikein kun näin Finnmonsterin ko.ohjelman mainoksessa, vai en?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
exPertti kirjoitti:
Moment of truth haulla löytyy kyllä aika ikimuistoisia juutuubipätkiä.
No hitsi kun mulla ei skulaa juutuubi töissä..mut se mikä jäi kiinnostamaan, niin näinkö oikein kun näin Finnmonsterin ko.ohjelman mainoksessa, vai en?
Toimme paikalle entisen poikaystäväsi kysymään seuraavan kysymyksen (oma aviomies on vieressä sohvalla).
"Jättäisitkö miehesi jos suostuisin vielä seurustelemaan kanssasi?"
"Kyllä"
Anteeks, sain tän keskustelun ihan sivuraiteilleen..mut mun on ehkä pakko kattoa vähän aikaa sitä totuusjuttua. On niin uskomattoman hullu formaatti, et MITÄ v..ua? Kuka semmoseen VOI ilmottautua? Mua ei sais mistään hinnasta kertomaan telkkariin salaisuuksia elämästäni. Tai siis niinku et mikä summa on "korvaava" sille että menettää esim. ystävän, työpaikan, puolison jne...? Käsittämätöntä. Only in America. Ja sit täällä kans.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
^Oliko se jossain ko. ohjelman mainoksessa, että motiivi tuohon osallistumiseen voisi olla tarve tunnustaa/saada sanotuksi ääneen jotain mikä itseä on pitkään painanut. Järkeenkäyvempää kuin vaikka raha motiivina.