Samurai-Sunnuntai
Samurai-Sunnuntai
Katsoin animea Samurai Champloo. Siitä otsikko. Ei mulla muuta *kääntää kylkeä*
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Vesperille paranemista.
Sähkötyöt taas tehtynä niin pitkälle kun rakennustöiden puolesta on mahdollista. Auto lastattu klapeilla. Kohta eilen pyytämääni kuhaa lautasella alkukodin perunoiden kera.
Vesperille paranemista.
Sähkötyöt taas tehtynä niin pitkälle kun rakennustöiden puolesta on mahdollista. Auto lastattu klapeilla. Kohta eilen pyytämääni kuhaa lautasella alkukodin perunoiden kera.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Eilisen salin jälkeen roppa ei nikotellut. Äsken reipas vaunulenkki, 1h - ok. Illalla futisreenit, saas nähdä kestääkö roppa kunnon setin? Hieman kyllä mukavoitui eli adaptoitui saikulla, oli toisaalta kivaa viettää aikaa perheen kanssa rauhassa. Jotenkin merkityksellisempää se kuin ansioduuni.
...aika hassu yhteensattuma, eli Aamulehdessä oli juuri etu/sukunimikaima tytöllemme, joka syntyi samassa paikassa päivää aikaisemmin. Sukunimikään ei mikään yleisin ole.
...aika hassu yhteensattuma, eli Aamulehdessä oli juuri etu/sukunimikaima tytöllemme, joka syntyi samassa paikassa päivää aikaisemmin. Sukunimikään ei mikään yleisin ole.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kauhee kooma. Se perjantainen heppu tuli baariin mutta niin paljon myöhässä että mä olin kerennyt löytää jo muuta seuraa. Kyllä me pari sanaa vaihdettiin mutta mulla oli vähän meno päällä
Rankkaa tää lomailu. Ysti tulee tänään saunomaan mun tykö. Käydään eka kinkissä syömässä ja sit tänne ottaa parit(kymmenet) kaljat. Parannetaan vähän maailmaa! Ihana sunnuntai![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Rankkaa tää lomailu. Ysti tulee tänään saunomaan mun tykö. Käydään eka kinkissä syömässä ja sit tänne ottaa parit(kymmenet) kaljat. Parannetaan vähän maailmaa! Ihana sunnuntai
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ainakin kuulostaa raskaalta, mutta kai se on anutittava vielä kun on? nuori?Stinky kirjoitti:Kauhee kooma. Se perjantainen heppu tuli baariin mutta niin paljon myöhässä että mä olin kerennyt löytää jo muuta seuraa. Kyllä me pari sanaa vaihdettiin mutta mulla oli vähän meno päällä![]()
Rankkaa tää lomailu. Ysti tulee tänään saunomaan mun tykö. Käydään eka kinkissä syömässä ja sit tänne ottaa parit(kymmenet) kaljat. Parannetaan vähän maailmaa! Ihana sunnuntai
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei riittänyt tunti etätöihin. Meni reilut kaksi tuntia, no vielä noita olisi riittänyt muutamaksi tunniksi (tai päiväksi..).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: