Niin. Kysymys on tietenkin hyvä. Nyt minä muistelin vain Daavidin ja Rouva Pupun ajatuksia ja huolestumisia niistä. Olisiko siinä pelkoa sinun suhteesi. Ilmeisesti. Sitä minä hieman tarkoitan. Tuollaisessa salaperäisessä asiassa on aina tietty mysteeriusvaikutelma ja se on hyvin lähellä pelottavaa viestintää.RolloTomasi kirjoitti:Mitä pelottavaa niissä on?Stadinarska kirjoitti:Mä oon ihan varma, että sulla on pikkuinen propelli päässä ja vapaa-aikana hattu ja takki ja puvuntakki ja olet pankkiirin tyyppinen.RolloTomasi kirjoitti: Nyt on kyllä vihreä paita päällä.
Oikea supervelmu! Jokin piirre sinussa on Stadinarskaa muistuttava kerta tykkäämme aikalailla toisistamme. Hämmästyttävää, että jotkut taitavat ottaa sun jutut tosissaan! Mutta ROLLO!! Ne jutut oikeasti ovat osin pelottavia! Ottanet ne huomioon!! Arskaa sinä et petä kyllä, hehheh.
Minä olen kyvyiltäni salapoliisi.
Mutta tietäkää nyt kaikki Taavetit ja Puppelit että Rollo on klovni
Oikein värillinen klovni. Pahempi hassumies paljon kuin Arska milloinkaan pystyisi koska
STADINARSKATURSKA
ei ole klovni vaan total piilohumoristi. Siksi hänen huumorinsa jää joskus ymmärtämättä useimmilta. Sääli.
Rollolla on lisäksi älyä enemmän ehkä kuin Arskalla. Hän lukee Arskaa kuin aivan avointa kirjaa ja ymmärtää juttuni, myös rivien välistä.
Nyt paljastat KUKA OLET, sinä veitsenterävä Rollo!! Oletko Mensan jäsen??
MUTTA sitten on tosiaan Stadinarska, joka pystyisi lyömään vetoa paljosta, että olet hauska velmu ja varsin hyvin toimeentuleva niin fyysisesti kuin henkisestikin. Muutamat jutut ovat vain paljastaneet tämän. Sitä en ymmärrä miksei muuta sitä näe.
Tai varmaan näkevätkin! Minusta sinä olet mainio ja hauska ja tietenkin imagosi on outo, mutta siinä on paljastavia piirteitä, jotka tuovat esille klovnin piirteen! SA on tarkka kuin parran kniv.
ROLLO!! Kerro vihdoin jokin normaali lause, joka sisältää elämääsi! Stadinarska odottaa ja vartoo 25 tuntia vuorokaudessa.
Rolloiluarskiss
Arskan ja Rollon risteytys (siis joku muu valmistanut kuin me, huh)